oho, rosja coś szykuje, pan colgates się reaktywow ał

Data: 2009-07-31 07:57:51
Autor: Mariusz Merta
oho, rosja coś szykuje, pan colgates się reaktywow ał
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-07-31 17:01:10
Autor: Tzva Adonai
oho, rosja coś szykuje, pan colgates sięreaktywował
Nie krytykuj Rosji przy Peerelczykach, bo cię zaszufladkują jako Żyda... --

Data: 2009-07-31 18:15:10
Autor: ColgatesBilly
Rusza Liga, zainstaluj Nortona!
"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message news:7c99b38e-cddc-43a7-b988-1b4b516ea7e2c2g2000yqi.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

A co ma Rosja do naszej sytuacji, i to od dawnŕ?

http://security.symantec.com/sscv6/DownloadInstructions.asp

ps A JAK KTO NIE LUBI nORTONA, TO MOZE tez...
(co ciekawe, na zasadzie zwyklego programu- do wywalenia)
darmowy i ladniutki, prosciutki LINUX UBUNTU

( i sie ostac UBUntu Krolem... Kompa´, cz<yli zara gadac
ze sie obeznaje z Linuxem, jak jakis Gik

http://ubuntu.pl/pobierz.php

Data: 2009-07-31 17:27:13
Autor: Krol Macius I.

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:sUDcm.30292$vi5.10053uutiset.elisa.fi...
[...]

  lubie nortona.  piatka commanderem podpieralem niegdys '98.

  pod moim aktualnym ten norton sscan nie dziala.

( i sie ostac UBUntu Krolem... Kompa´, cz<yli zara gadac
ze sie obeznaje z Linuxem, jak jakis Gik

http://ubuntu.pl/pobierz.php

   mam gdzies jeszcze.  juz mnie nie podnieca.  praktycznie

   ten sam status potrafie osiagnac z winda. :)

   a. rem

Data: 2009-07-31 18:46:24
Autor: ColgatesBilly
"Krol Macius I." <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:3452e$4a730d52$54702a04$29180news.chello.at...

[...]

Jak moze nie dzialac?
( instaluje sie, wywala SCHEDULE... i kiedy chce obaduje > auto-update definicji na start)

PS a ja wlasnie zrobilem przypadkowy postymp w tydzien, po plywaniach.
1. UBUNTU juz wiesz...
( se pozyczylem z biblioteki pare numerow PC World , po latach)
2. byl tam jakis program Virtual (cos) co mi moj 64-bit Vista odrzucil
(mimo ze prog byl 64 )
Ale, na stronie downloadu byly tez sugestie: podobnych progow.

Spodobala mi sie nazwa VirtualBox (sie nie znam na Virtu-Alach)
ale, w myk opanowalem triki i kolejnosc rzeczy i teraz
mam pseudo-zainstalowane i XP i Ubuntu (tym razem PL)
jako takie systemy w dodatkowym okienku
( w odroznieniu od Ubuntu ENG - z boota ;)

Mozna to (dodadny "system" zreszta, blyskawiczny instal)
se sklonowac i teraz, dowolnie cudowac, probowac programy
(nie baczac na nic, np. wirusy i licencje) i jakby co,
to calosc zaraz wywalic i znow... zaimportowac.

Az milo znow zobaczyc moje XP, lonczke...
Na zawolanie.....
Kol

Data: 2009-07-31 17:52:01
Autor: Krol Macius I.

> [...]
>
>   mam gdzies jeszcze.  juz mnie nie podnieca.  praktycznie
>
>   ten sam status potrafie osiagnac z winda. :)

   sprobujcie pomyslec sierzancie! ;)