oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora

Data: 2009-06-09 06:01:05
Autor: Mariusz Merta
oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora
Niewatpliwy sukces Ziobry w Krakowie razwiedka probuje zdyskontowac od
reki szczujac Ziobre na kaczora...
qrka, chlopaki, chyba was pogielo ?
Ziobro, rzeczywiscie jest jedna z najbardziej szanowanych postaci PiS
i jego wybor swiadczy o autorytecie jakim sie cieszyl i cieszy, co
widac...
probujac go napuscic na kaczora, traktujecie go jak idiote, ten gosc
nie jest na poziomie tzveli...kawecki do ciebie mowie i pietrzykowski
czy jak tam sie teraz zwiecie...
on sobie dobrze zdaje sprawe z tego, ze gdy naskoczy na kaczora to
polegnie... chyba, ze jest gosciem formatu kazia
marcinkiewicza...wtedy trudna rada...
ale to chyba nie przejdzie... te wsciekle ataki od samego poczatka
swiadcza o tym ze salon uwaza go za baaardzooo niebezpiecznego dla
siebie...
mam nadzieje, ze sie nie da zrobic w marcinkiewicza...
a swoja droga co tak cicho o kaziu ?
zdaje sie, ze kazio zrobil w konia wszystkich...zachapal co mogl i
olal kolesiow... pewnie liczy kase i ma wszystko gdzies... w sumie
racja. co mu moga zrobic ?
no chyba ze dziewuch go zostawi...ale to nieglupi facio, choc
kanalia...kasa nie chce dzielic...w sumie slusznie, dlaczego ?
co mu zrobia, rodzine wytluka ? to byloby jak na dloni, ze dzialal z
poreki razwiedki...
zreszta, wyprobowali na kaziu i teraz probuja na Ziobrze... panie
Ziobro nie daj sie...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-09 15:08:23
Autor: awe
oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora
Mysle ze Ziobro nie popelni takiego bledu. Zanim bedzie mogl zajac miejsce kaczynskich - minie jeszcze pare lat. Uda mu sie jesli wykorzysta ten czas na nauke jezykow:-)
awe

Data: 2009-06-09 15:15:43
Autor: matusm
oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:fc0756d2-7937-4468-874f-848175399c38a7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Ja mozna porownymac Ziobre do Kazia????
Marcinkiewicz to jest chlopok na posylki a nie do
powaznego traktowania,najwyzej jak ktos  chce sie na chwile odmlodzic to mozna z nim wyskoczyc
na dyskoteke ale nic  wiecej

ewentualnie yes,,,yes,,yes  nic  wiecej,facet siebie nie traktuje powaznie ,nie potrafi zapanowac nad soba to jak mozna jego brac pod uwage do jakis porownan,,,,Kaziu  jest tylko  elementem gry SB bo,,,,,,,,,,,,,,
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-06-09 15:22:57
Autor: zbig
[...]

Znaczy konkretnie, kto szczuje?
Jaka razwiedka??
Mularczyk? Kurski? Kempa?
Wydaje mi sie, ze Ziobro próbuje, do czego jest calkowicie uprawniony, zdyskontowac swój niewatpliwy sukces wyborczy.
Faceta nie lubilem i nie lubie ale gdybym byl zwolennikiem PiS , postawilbym na niego.
W koncu jest wiceprezesem PiS a partia ta wbrew pozorom ma statut, w którym nie ma zapisanej dozywotniej prezesury dla Kaczynskiego

Data: 2009-06-09 07:01:50
Autor: Mariusz Merta
Zbyszek...litosci...
kto szczuje... "obiektywne media..."
zaczelo sie w sama noc wyborcza...
chlopie, wlacz myslenie...
w ogole media sa "obiektywne" jak cholera...
np. taki onet.eu ottrabil sukces jednej partyjki w UK...a fakty...tym
gorzej dla faktow...tyle ze Brown ledwo sie na stolku utrzymal...
i to nie z powodu tej partyjki...
"obiektywna" dziennikarska ich mac...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-09 16:48:18
Autor: zbig
Zbyszek...litosci...

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:a950d95c-c7a1-4d10-b70c-fea3f801aa20k8g2000yqn.googlegroups.com...
kto szczuje... "obiektywne media..."
zaczelo sie w sama noc wyborcza...
chlopie, wlacz myslenie...

Nigdy go nie wylaczam, nie mam tez zadnych watpliwosci co do tego, ze media nie sprzyjaja Kaczynskiemu.
Pisalem jednkaze juz ze 4 lata temu, gdy mial po swojej stronie Dziennik, Wprost,  RzP, GP a niedugo potem i TVP, ze jezeli bedzie kontynuowal te stracencza taktyke agresji na media, dzielenia ich na krajowe i zagraniczne, malostkowosc w stosunku np, do "malp w czerwonym" media go opuszcza, bo ich udzialowcy nie dopuszcza by byly przez rynek kojarzone z filozofia obciachu. Tak samo bylo z Nixonem, Media go zniszczyly.
Kto tego nie rozumie, to moze "isc  kury szczac prowadzac"  a nie robic polityke.
Nie mozna jednakze jednego dnia odbierac prawo glosu Dziennikowi, jako gazecie niemieckiej a drugiego dnia powolywac sie na rewelacje Dzienika odnosnie Palikota.
Takie wpadki media bezlitosnie wypunktuja , zwlaszcza jesli kogos nie lubia.
A wracajac do tematu - nie sadzisz , ze PiS pod przywództwem Kaczynskiego wyczerpal swój polityczny potencjal. Wszak nawet prof, Staniszkis,która jest PiSowi zyczliwa wieszczyla w wieczór wyborczy dlugie panowanie Platformy, jesli PiS nie odwróci preferencji politycznych w poszczególnych grupach wiekowych.
Rzeba analizowac procesy a nie wietrzyc spiski. Taka prof. Fedyszak, która sprzyja PiSowi zamiast rzetelnej analizy skupiala sie w tym samym momencie na wynikach podanych przez SMG/KRC, kwestionowal ich rzetelnosc , dobór próby metodyke badania. Nie mogla po porostu uwierzyc w skale zwyciestwa PO. I co ? Wyszla na kompletna idiotke, bo wyniki rzeczywiste sprawdzily sie niemal co do joty. To taki przyklad róznicy pomiedzy rzetelnym pozbawionym uprzedzen naukowcem a funkcjonariuszem partyjnym.

Data: 2009-06-09 15:25:50
Autor: Stefann
[...]

Ziarno zostalo rzucone i juz kielkuje ;))))

Zennon

Data: 2009-06-09 07:04:05
Autor: Mariusz Merta
kamien odrzucony przez budowniczych, stal sie kamieniem wegielnym

Ziarno zostalo rzucone i juz kielkuje ;))))

co ino boza role zasial, to jeno kwiatki rosly...

no coz panie z... sld sukcesu nie odniosla...
z tego powodu nie plakalem...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-09 17:16:32
Autor:
oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora
On Tue, 9 Jun 2009 06:01:05 -0700 (PDT), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

Niewatpliwy sukces Ziobry w Krakowie razwiedka probuje zdyskontowac od
reki szczujac Ziobre na kaczora... [...]

 jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
 jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:35:02
Autor: Piotr
Dnia Tue, 09 Jun 2009 17:16:32 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
 jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

Niestety nie mają oka, ani ręki do ludzi bracia K.
Piotr

Data: 2009-06-09 19:49:45
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 17:35:02 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
>  jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

Niestety nie maj± oka, ani ręki do ludzi bracia K.

 o ile jeszcze lech zasluguje na jakis szacunek to jaroslaw budzi  we mnie obrzydzenie. gosciu przemawia jak kiedys I sekretarz pzpr.
 jego zagrywki sa ponizej pasa. maly, zakompleksiony czlowieczek.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora