oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora

Data: 2009-06-09 17:16:32
Autor:
oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora
On Tue, 9 Jun 2009 06:01:05 -0700 (PDT), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

Niewatpliwy sukces Ziobry w Krakowie razwiedka probuje zdyskontowac od
reki szczujac Ziobre na kaczora... [...]

 jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
 jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:35:02
Autor: Piotr
Dnia Tue, 09 Jun 2009 17:16:32 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
 jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

Niestety nie mają oka, ani ręki do ludzi bracia K.
Piotr

Data: 2009-06-09 19:49:45
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 17:35:02 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> jak na razie to wojne podjazdowa prowadzi prezes.
>  jego glupawe sugestie co do ziobry sa nie na miejscu.

Niestety nie maj± oka, ani ręki do ludzi bracia K.

 o ile jeszcze lech zasluguje na jakis szacunek to jaroslaw budzi  we mnie obrzydzenie. gosciu przemawia jak kiedys I sekretarz pzpr.
 jego zagrywki sa ponizej pasa. maly, zakompleksiony czlowieczek.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

oho...zaczyna sie...chlopcy probuja napuscic Ziobre na kaczora