Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ohooo, cosik mi się widzi, że sprowadzenie US Army do Polski wbudza bezsilną wściekłość wśród tutejszej elyty sowieckiego chowu

Data: 2009-12-13 09:16:45
Autor: Mariusz Merta
ohooo, cosik mi się widzi, że sprowadzenie US Army do Polski wbudza bezsilną wściekłość wśród tutejszej elyty sowieckiego chowu
boukuny, brunnery aż piany dostają...zaś dziwna cisza ze strony zsrr
świadczy o tym, że mają dość własnych problemów
i nie mają sił i środków na działanie Polski...co więcej, widzę, że
być może michnik pozwoli na krytykę komunizmu i komunistów...
dość nerwowe rekacje jaruzelskiego i kiszczaka zwłaszcza,  dają
podstawy do podziału w elytach...
a jak michnik obsobaczy kiszczaka to będzie koniec świata dla tzva bo
przy okazji jego idol bedzie musiał stoczyć walkę z kwachem... ciemno
wszędzie, głuch wszędzie, kwaśno będzie , kwaśno będzie ? :-))))
Mariusz Merta