* oiler - co polecacie

Data: 2012-03-31 18:29:42
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
Jako, ┼╝e par─Ö ┼éadnych lat ju┼╝ up┼éyn─Ö┼éo od pojawienia si─Ö Scottoiler'a, mam pytanie kt├│ry z produkt├│w polecacie. Z tego co wiem, jest jeszcze motooiler. Uk┼éady s─ů albo sterowane elektrycznie, albo ci┼Ťnieniowo.

Cel dla mnie jest jasny: przed┼éu┼╝y─ç ┼╝ywotno┼Ť─ç zestawu nap─Ödowego. Czysto┼Ť─ç nie jest priorytetem.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-03-31 21:48:18
Autor: J_K_K
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-03-31 18:29, Piotr Rezmer pisze:

mam pytanie ktˇry z produktˇw polecacie. Z tego co wiem, jest jeszcze
motooiler. Uk│ady s▒ albo sterowane elektrycznie, albo ciÂnieniowo.

W angielskim teÂcie olejarek wygra│a Tuttoro.
Sterowana grawitacyjnie ;)
Jako Najlepsza i Najta˝sza :)

--
Pzdr

JKK

Data: 2012-04-01 12:27:36
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 03/31/2012 06:29 PM, Piotr Rezmer wrote:
Jako, że parę ładnych lat już upłynęło od pojawienia się Scottoiler'a,
[...]

Ja tam mam w┼éasnego. Ko┼äc├│wka od Scottoilera - dual injector, elektrozaw├│r do benzyny + zbiorniczek od p┼éynu hamulcowego do ci─ůgnika. Nap─Öd ma ponad 60 kkm i jeszcze lata :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-01 12:30:27
Autor: Tomek Wozniakowski
* oiler - co polecacie
   Czesc :)

[...]

Osobiscie od chyba 7-8 lat jezdze ze Scottem (wczesniej w CBR100F, teraz w STringach) i bardzo sobie go chwale. Trzeba go tylko na wstepie dobrze odpowietrzyc i wyregulowac.

Na forum Bielizny (tym niepolskim) chwala bardzo Prooiler - rozni sie tym, ze jest z zaworem elektrycznym.

Cel dla mnie jest jasny: przed┼éu┼╝y─ç ┼╝ywotno┼Ť─ç zestawu nap─Ödowego.
Czysto┼Ť─ç nie jest priorytetem.

No chyba...

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-04-01 13:42:20
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
[...]

Jak wida─ç - ka┼╝dy w tym w─ůtku chwali to, co sam zamontowa┼é. Ja pochwal─Ö Motooilera. Jest znacznie ta┼äszy od Scottoilera i ma ┼Ťwietny sterownik elektryczny. Bardzo ┼éatwo to wyregulowa─ç. Wada: w chwili za┼é─ůczenia zaworu - pobiera ponad 3A pr─ůdu (przez oko┼éo sekund─Ö co oko┼éo minut─Ö).

Data: 2012-04-01 16:25:37
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 13:42, Marcin N pisze:

Jak wida─ç - ka┼╝dy w tym w─ůtku chwali to, co sam zamontowa┼é. Ja pochwal─Ö
Motooilera.

Ja tez.. Leje do niego agro 80w90 i jest super.

pozdr
newrom
--
RD07 - z motooilerem do sprzedania.

Data: 2012-04-01 19:05:05
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/01/2012 04:25 PM, Roman Niewiarowski wrote:

Ja tez.. Leje do niego agro 80w90 i jest super.

Minera┼é czy syntetyk?? Pono─ç syntetyki wyp┼éukuj─ů o-ringi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 07:52:16
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 19:05, AZ pisze:

Minerał czy syntetyk??

Nie wiem.

Pono─ç syntetyki wyp┼éukuj─ů o-ringi.

Nie wyplukal znaczy pewnie mineral.

pozdr
newrom
--
RD07 - sprzedam

Data: 2012-04-01 19:03:33
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/01/2012 01:42 PM, Marcin N wrote:

Wada: w chwili za┼é─ůczenia
zaworu - pobiera ponad 3A pr─ůdu (przez oko┼éo sekund─Ö co oko┼éo minut─Ö).

┼╗eby nazywa─ç to wad─ů to by musia┼éo to mie─ç jaki┼Ť wymierny skutek ale co
to jest 3A przez sekund─Ö?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-01 19:26:20
Autor: Kuczu
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze:
[...]

Gosc pewnie z oszczednosci nie wlacza kierunkowskazow.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-01 19:36:05
Autor: Arni
* oiler - co polecacie
On 01.04.2012 19:26, Kuczu wrote:
W dniu 2012-04-01 19:03, AZ pisze:
On 04/01/2012 01:42 PM, Marcin N wrote:

Wada: w chwili za│▒czenia
zaworu - pobiera ponad 3A pr▒du (przez oko│o sekundŕ co oko│o minutŕ).

»eby nazywaŠ to wad▒ to by musia│o to mieŠ jaki wymierny skutek ale co
to jest 3A przez sekundŕ?

Gosc pewnie z oszczednosci nie wlacza kierunkowskazow.

a moze chodzi o to, ze te 3A mo┐e mu zgasiŠ motur bo aku niewydoli? :)

--
Arni         Toru˝
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-04-01 19:41:31
Autor: Kuczu
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 19:36, Arni pisze:
[...]

a moze chodzi o to, ze te 3A mo┼╝e mu zgasi─ç motur bo aku niewydoli? :)

Raczej ze mu spalanie wzrosnie o 0.01 litra i wplynie to znaczaco na prawidlowa pozycje na motocyklu.

Data: 2012-04-01 20:05:17
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/01/2012 07:41 PM, Kuczu wrote:

a moze chodzi o to, ze te 3A mo┼╝e mu zgasi─ç motur bo aku niewydoli? :)

Raczej ze mu spalanie wzrosnie o 0.01 litra i wplynie to znaczaco na
prawidlowa pozycje na motocyklu.

Czy ja wiem? A gdyby tak w z┼éo┼╝eniu na zakr─Öcie silnik dosta┼é obci─ů┼╝enia od alternatora przez zapi─Öcie 3A zaworu to hajsajda zaliczy─ç nie mo┼╝na?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-01 20:15:14
Autor: Kuczu
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 20:05, AZ pisze:
[...]

Predzej zaliczysz hajsajda przez swistaka biegnacego wzdluz drogi.

Data: 2012-04-01 20:17:29
Autor: Sir Piernik
* oiler - co polecacie
Arni pisze:
....>8
> a moze chodzi o to, ze te 3A mo┐e mu zgasiŠ motur bo aku niewydoli? :)

Ty sie smiej...
W MZ mialem tak ze w rytm pracy kierunkowskazow wlasnie przerywal mi silnik!! (Zaczelo sie jak wprowadzili obowiazek jazdy na swiatlach w dzien).
Jako zawodowy elektryk opanowalem feler ale szybko potem zmienilem motur :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-04-01 20:09:40
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 19:26, Kuczu pisze:
[...]

Jasne, jasne. I odpycham si─Ö nogami przy ruszaniu.

3A jest o tyle k┼éopotliwe, ┼╝e nie da si─Ö tego po┼é─ůczy─ç bezpo┼Ťrednio do ┼Ťwiate┼é, a je┼Ťli dodatkowo kto┼Ť ma prze┼éadowanego gad┼╝etami sprz─ůta, to ka┼╝dy amper jest na wag─Ö z┼éota.

Nie widz─Ö powodu do drwin.

Data: 2012-04-01 20:19:26
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/01/2012 08:09 PM, Marcin N wrote:

3A jest o tyle k┼éopotliwe, ┼╝e nie da si─Ö tego po┼é─ůczy─ç bezpo┼Ťrednio do
┼Ťwiate┼é, a je┼Ťli dodatkowo kto┼Ť ma prze┼éadowanego gad┼╝etami sprz─ůta, to
każdy amper jest na wagę złota.

Pod┼é─ůczanie pod ┼Ťwiat┼éa to druciarstwo. Nawet jak ma prze┼éadowanego gad┼╝etami
to 3A przez 1s raz na minut─Ö robi wi─Öksz─ů r├│┼╝nic─Ö?

Nie widz─Ö powodu do drwin.

No, no.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 07:53:43
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-01 20:09, Marcin N pisze:

3A jest o tyle k┼éopotliwe, ┼╝e nie da si─Ö tego po┼é─ůczy─ç bezpo┼Ťrednio do
┼Ťwiate┼é,

Wszystko sie podpina przez przekaznik, a przekaznik mozna sterowac np wlaczeniem swiatel. Tak jest zdrowiej.

pozdr
newrom
--
RD07 - sprzedam

Data: 2012-04-02 09:30:50
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
[...]

Tak w┼éa┼Ťnie mam u siebie. Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpi─ů─ç bezpo┼Ťrednio pod ┼Ťwiat┼éa - co przy tych trzech amperach bywa problematyczne.

Data: 2012-04-02 09:37:06
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 09:30, Marcin N pisze:

Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpi─ů─ç
bezpo┼Ťrednio pod ┼Ťwiat┼éa -

Sorry, nie pamietam. Z drugiej strony moze producent powinien po amerykansku napisac 'zlec podlaczenie wykwalifikowanemu elektromechanikowi'?. Bo troche bez sensu by bylo zeby do kazdej pierdoly dawac instrukcje sugerujace dodatkowe przekazniki.

co przy tych trzech amperach bywa problematyczne.

Ja bym nie desperowal.

pozdr
newrom
--
RD07 - do┼╝ywocie.

Data: 2012-04-02 10:26:24
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 09:30 AM, Marcin N wrote:

Tak w┼éa┼Ťnie mam u siebie. Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpi─ů─ç
bezpo┼Ťrednio pod ┼Ťwiat┼éa - co przy tych trzech amperach bywa
problematyczne.

U mnie tylne ┼Ťwiat┼éa s─ů zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, a jest tam raptem 2x5W post├│j + 2x21W stop co daje ~4A wi─Öc jest rezerwy 6A. Nie spotka┼éem si─Ö jeszcze, ┼╝eby gdziekolwiek by┼éy zabezpieczenia wyliczone pod sam sufit.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 02:30:31
Autor: doktorski
* oiler - co polecacie
W dniu poniedzia│ek, 2 kwietnia 2012, 10:26:24 UTC+2 u┐ytkownik Artur Zabro˝ski napisa│:

U mnie tylne Âwiat│a s▒ zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, a jest tam raptem 2x5W postˇj + 2x21W stop co daje ~4A wiŕc jest rezerwy 6A. Nie spotka│em siŕ jeszcze, ┐eby gdziekolwiek by│y zabezpieczenia wyliczone pod sam sufit.
Probujesz tlumaczyc podstawy elektryki czlowiekowi, ktory nie potrafi sie podpisac. Nie sadzisz, ze tracisz czas?
BP, MSPANC.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-04-03 08:04:33
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 11:30, doktorski pisze:

[...]

Znaczy, ┐e gdybym dok│ada│ do ka┐dego posta bzdurne cyferki, to doda│oby mi to 300 punktˇw do "podstaw elektryki"?

Data: 2012-04-04 20:04:56
Autor: Jasio
* oiler - co polecacie
U┐ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:jle3te$vff$1news.task.gda.pl...

Znaczy, ┐e gdybym dok│ada│ do ka┐dego posta bzdurne cyferki, to doda│oby mi to 300 punktˇw do "podstaw elektryki"?

Nie, ale da│oby Ci 1 punkt do "podstaw precla".
Tak to bywa, ┐e niektˇrzy jeszcze oldskulowo wpisuj▒ swoje sztrucle w sygnaturkŕ. A inni widz▒ to jako przestrzeganie preclowego sawuarwiwr.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-04-04 20:20:24
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
Jasio pisze:
[...]

Ale wy na pewno o tym samym mˇwicie? :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-03 12:17:33
Autor: Mat S
* oiler - co polecacie
U┼╝ytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:jlbkj8$jpd$1news.task.gda.pl...
[...]

Chyba wi─Öcej dorzucasz instalacji b┼éyskaj─ůc d┼éugim ┼Ťwiat┼éem, wi─Öc raczej problemu by─ç nie powinno...

MS

Data: 2012-04-02 13:49:54
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
Marcin N pisze:

Jak wida─ç - ka┼╝dy w tym w─ůtku chwali to, co sam zamontowa┼é. Ja pochwal─Ö
Motooilera. Jest znacznie ta┼äszy od Scottoilera i ma ┼Ťwietny sterownik

Gdzie zakupi┼ée┼Ť Motoilera? Znalaz┼éem na motolancuchy.pl za 370 z┼é. Z kolei ScottOiler V-system jest dost─Öpny na tej samej stronie za 399z┼é. Zatem ceny s─ů bardzo wyr├│wnane. Chyba, ┼╝e wiesz gdzie kupi─ç taniej.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-02 14:21:24
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 13:49, Piotr Rezmer pisze:
Marcin N pisze:

[...]

kolei ScottOiler V-system jest dostępny na tej samej stronie za 399zł.
Zatem ceny s─ů bardzo wyr├│wnane. Chyba, ┼╝e wiesz gdzie kupi─ç taniej.

Widocznie Scotto. stania┼é. Konkurencja zrobi┼éa swoje. Jednak i tak bra┼ébym Motoo. Nie trzeba podczepia─ç go pod jakie┼Ť podci┼Ťnienie, czy co┼Ť...

Data: 2012-04-02 14:41:15
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 02:21 PM, Marcin N wrote:

Widocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak
bra┼ébym Motoo. Nie trzeba podczepia─ç go pod jakie┼Ť podci┼Ťnienie, czy co┼Ť...

Zabrzmia┼éo jak jakie┼Ť rocket science...

Motooiler:
- wi─Öcej grat├│w - sterownik, zbiorniczek
- trzeba kombinowa─ç nieraz z przeka┼║nikiem i miejscem gdzie si─Ö wczepi─ç
- brak dual injectora
- działa przy zgaszonym silniku

Scottoiler:
- działa tylko przy zapalonym silniku
- jeden gracik do kt├│rego podpinamy w─Ö┼╝yk od podci┼Ťnienia i drugi do ko┼äc├│wki
- mniej rzeczy kt├│re mog─ů si─Ö popsu─ç (elektronika, elektrozaw├│r)

Regulacja na kierownicy? Po co? To ma by─ç bezobs┼éugowe a nie deszcz, o to musze zwi─Ökszy─ç wydatek, nie ma deszczu to musz─Ö pami─Öta─ç ┼╝eby zmniejszy─ç. W swojej konstrukcji da┼éem najpierw pierdzielnik elektroniczny kt├│rym ustawia┼éem interwa┼é i d┼éugo┼Ťc otwarcia zaworu, szybko jednak to wywali┼éem zast─Öpuj─ůc zwyk┼éym d┼éawikiem na w─Ö┼╝yku i ustawi┼éem tylko raz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 12:19:24
Autor: mateusz symbu│a
* oiler - co polecacie
Skoro ju┐ Kolego siŕ zabra│e za porˇwnywanie, pronowowa│bym zrobiŠ to
rzetelnie. Tak siŕ akurat sk│ada, ┐e trochŕ wiem o tych dwˇch
urz▒dzeniach:

Motooiler:
- wiŕcej gratˇw - sterownik, zbiorniczek
- < jak siŕ przyjrzeŠ to w zasadzie tyle samo gratˇw co w Scottoiler /
tam 'sterowanie' wydatkiem jest zintegrowane ze zbiornikiem /Reservoir
Metering Valve RMV/ minus membrana i w▒┐ z podciÂnieniem podatne na
uszkodzenia;
- trzeba kombinowaŠ nieraz z przeka╝nikiem i miejscem gdzie siŕ wczepiŠ
- < owszem trzeba siŕ pod│▒czyŠ, podobnie jak to ma miejsce w
Scocie ;) samo nic siŕ nie zrobi. I tu i tu serwisy zarabiaj▒ na
monta┐u jeÂli nie chcesz siŕ pobrudziŠ. Przeka╝nik to przy wymaganiach
wspˇ│czesnych motocyklistˇw w zasadzie koniecznoŠ: zasilanie GPS,
manetek, gniazda zapalniczki, podgrzewania siedzenia.... czy teraz czy
pˇ╝niej w sumie nie ma znaczenia. w zwi▒zku z tym co napisa│em w
naprawdŕ wielu maszynach przeka╝nik ju┐ jest = nie ma problemu ze
znalezieniem 'wŕz│a zasilaj▒cego';
- brak dual injectora
- < poczytaj na stronie Scotta dlaczego przez niemal 20 lat nie by│o
Duala. poczytaj rˇwnie┐ co tak naprawdŕ powinno byŠ smarowane i do
czego ca│y ten dual injector, ktˇry z wtryskiwaniem oleju nie ma nic
wspˇlnego jest potrzebny.
IMO trzeba jako wyci▒gaŠ kasŕ z motocyklistˇw i to siŕ Âwietnie udaje
za pomoc▒ plastikowego gˇwienka z dwiema plastikowymi rureczkami,
ktˇre po 1000km lej▒ gdzie popadnie, tylko nie na zŕbatkŕ. +++ na
postoju w zwi▒zku z zasad▒ naczy˝ po│▒czonych wycieka z nich wszysko
co tam tylko jest. gdzie nie staniesz bŕdziesz znaczyŠ teren a pod
firm▒ i pod domem gdzie parkujesz od ludzi bŕdziesz mia│ kosŕ........;
- dzia│a przy zgaszonym silniku
- < motooiler nie dzia│a przy wy│▒czonym silniku. nie wiem sk▒d
wzi▒│e tak▒ wiedzŕ. jaki ia│oby to sens???

+ standardowy zbiornik ma 110ml - daje to 3000-4500km na jednym
nape│nieniu;
+ elementy mocuj▒ce do wahacza i dozuj▒ce olej s▒ metalowe i
wystarczaj▒ bez wymiany nawet na 20000km. sprawdzone.
+ system dozowania jest bardzo precyzyjny i umo┐liwia zmianŕ nastaw
podczas jazdy.

Tak dla usystematyzowania:

Scottoiler:
- dzia│a tylko przy zapalonym silniku
- < podobnie jak Motooiler;
- jeden gracik do ktˇrego podpinamy wŕ┐yk od podciÂnienia i drugi do
ko˝cˇwki
- < jak ju┐ siŕ podepniemy to jest OK. jak wszŕdzie. warto jednak
wspomnieŠ o motocyklach, ktˇrych elektronika g│upieje w zwi▒zku z tym,
┐e nie wiadomo sk▒d zmienia siŕ wartoŠ podciÂnienia w jednym z
kolektorˇw. »ebym nie by│ go│os│owny: Triumph Speed Triple, CBR900RR.
to znane mi przypadki. Pewnie jest ich wiŕcej.
- mniej rzeczy ktˇre mog▒ siŕ popsuŠ (elektronika, elektrozawˇr)
kwestia dyskusyjna. psuje siŕ wszystko a wieczne.. cˇ┐.. jest tylko
wieczne piˇro ;)

- standardowy zbiornik ma 50ml. sam producent podaje zasiŕg min na
600-700km :( s▒ dostŕpne akcesoria ale to jest dodatkowy, niema│y
koszt.

Rzecz▒, ktˇrej nie zrozumiem nigdy jest fakt wmawiania ludziom, ┐e
olej niebieski i olej czerwony w firmowych butelkach Scotta, s▒
w│aÂnie tym czego ich │a˝cuchy potrzebuj▒ najbardziej. Motooiler
stawia na jeden powszechnie dostŕpny olej rekomendowany przez
wszystkich producentˇw napŕdˇw: 80W90. Mo┐na rˇwnie┐ stosowaŠ
biodegradowalny pilarol orlenu na bazie estrˇw oleju rzepakowego.

jak zwykle mo┐na dyskutowaŠ nad lepszoÂci▒ jednego nad drugim i
zapewne tak jedno jak i drugie znajdzie zwoich przeciwnikˇw jak i
zwolennikˇw, zawsze jednak proponujŕ zapoznaŠ siŕ z tematem przed
wyg│aszaniem autorytatywnych opinii.

zdrowia
matjas

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
XTZ750ST, KTM200EXC, Vespa PK125Elestart, Vespa PK75Racing, Kobuz
175 ;)

Data: 2012-04-03 11:05:48
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 09:19 PM, mateusz symbu│a wrote:
Skoro ju┐ Kolego siŕ zabra│e za porˇwnywanie, pronowowa│bym zrobiŠ to
rzetelnie. Tak siŕ akurat sk│ada, ┐e trochŕ wiem o tych dwˇch
urz▒dzeniach:

To trzeba by│o od razu powiedzieŠ, ┐e jeste sprzedawc▒ Motooilera - by│o by ciut jaÂniej, bo nie ka┐dy mo┐e skojarzyŠ.
[...]
No to gdzie jest to "tyle samo" skoro jest o jeden element mniej? Jak membrana jest podatna na uszkodzenie i w▒┐ z podciÂnieniem? Mam w moto wŕ┐e z podciÂnieniem i nie ulegaj▒ uszkodzeniu?
[...]
Bo dla niektˇrych samo s│owo "podciÂnienie" brzmi z│owrogo i gro╝niej ni┐ "kabelek od Âwiate│".
[...]
A gdzie ja napisa│em, ┐e on ma cokolwiek z wtryskiwaniem? Ot podaje olej na dwie strony zŕbatki a nie jedn▒, owe rureczki u mnie wytrzyma│y 40 kkm i kosztuj▒ 8 PLN a ich wymiana to minuta roboty dla szympansa. Nie wiem te┐ o co chodzi z wylewaniem oleju, ale gdyby mia│ chocia┐ raz ten gˇwniany plasticzek w rŕce to by zauwa┐y│ i┐ w Ârodku jest g▒bka ktˇra trzyma ten olej i dlatego nic nie wycieka.
-<  motooiler nie dzia│a przy wy│▒czonym silniku. nie wiem sk▒d
wzi▒│e tak▒ wiedzŕ. jaki ia│oby to sens???

A jak to jest realizowane? Jak np. chce postaŠ na w│▒czonym zap│onie bo mam akcesoria pod│▒czone pod zap│on?
+ elementy mocuj▒ce do wahacza i dozuj▒ce olej s▒ metalowe i
wystarczaj▒ bez wymiany nawet na 20000km. sprawdzone.
No mnie dual injector s│u┐y ju┐ 60 kkm, sprawdzone.
+ system dozowania jest bardzo precyzyjny i umo┐liwia zmianŕ nastaw
podczas jazdy.

A czy to komu kolwiek jest tak naprawdŕ potrzebne? Bo moje doÂwiadczenia mˇwi▒ co innego.
Scottoiler:
- dzia│a tylko przy zapalonym silniku
-<  podobnie jak Motooiler;
J.w.
[...]
Nie znam tematu ale zapytam - jak mo┐e zmieniaŠ siŕ podciÂnienie gdy drugi koniec tego podciÂnienia nie konsumuje bo jest na jego ko˝cu membrana?

[...]

A to ju┐ tr▒ci demagogi▒. Zacytuj kawa│ek w ktˇrym napisa│em, ┐e trzeba u┐ywaŠ wszystkiego Scottoilerowego z pe│n▒ stanowczoÂci▒. Tak samo do Scottoilera mo┐na nalaŠ pilarol.

[...]

Ale┐ oczywiÂcie, z tematem jestem obeznany i w przeciwie˝stwie do Ciebie jestem bezstronny (o co trudno u Ciebie) bo nie mam ani jednego ani drugiego. Wyg│osi│em swoj▒ opiniŕ a co kto z ni▒ zrobi to ju┐ jego sprawa. Jednak Twoja odpowied╝ jest w stylu "wszystko co piszesz to bzdury, moje urz▒dzenie jest najlepsze z najlepszych".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 15:01:47
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 14:41, AZ pisze:

- działa przy zgaszonym silniku

To sie da obejsc, moze sie wlaczac np po przekroczeniu napiecia 13V w instalacji. Tylko po co ? :)
Jak ja kupowalem to motooiler byl tanszy (dodatkowo mialem rabat koscielny kosciolka pod wezwaniem AT) od scota o duzo dularow (jakies 5 stowek kosztowal scot vs trzy moto).

Regulacja na kierownicy? Po co? To ma być bezobsługowe a nie deszcz, o
to musze zwi─Ökszy─ç wydatek, nie ma deszczu to musz─Ö pami─Öta─ç ┼╝eby
zmniejszy─ç.

Zmywanie oleju jest inne w pyle, inne w deszczu, a inne na suchym asfalcie. w moto jestem w stanie szybko przestawic na potrzebny wydatek gdy leje, ale i szybko wrocic do poprzednich nastawow, albo wrecz przykrecic gdy temp przekracza 40 st.
No i jako oszolom wole dac zarobic naszym :)

pozdr
newrom
--
RD07 - sprzedam

Data: 2012-04-02 15:08:25
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 03:01 PM, Roman Niewiarowski wrote:

[...]

Czyli kolejna puszeczka o nazwie "automatyczny w┼é─ůcznik ┼Ťwiate┼é" do odpalania olejarki ;-) No jedynie co mo┼╝e przemawia─ç za motooilerem to jedynie cena. Ech te murzyni─ůtka, a ┼╝e niby bia┼éasy to rasi┼Ťci...

[...]

Jaki to ma wpływ na zużycie napędu? Bo ja ze swoim cudactwem ustawionym
na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje a było jeżdżone w zimie, w lecie, w Chorwacji więc wniosek jest jeden.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 15:14:29
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 15:08, AZ pisze:

Jaki to ma wpływ na zużycie napędu?

Za duzy przeplyw w cieple daje plamy i rozbryzgi. Wiem ze mozna to olac i sie nie przejmowac. Ale jakos mi sie nie podoba mysl ze mi z motora olej lata ponad potrzebne minimum.
A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzie Ci sie szybciej lancuch zuzywac.

na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje

Phi! a ja nie zrobilem 60kkm i tez zyje!

wi─Öc wniosek jest jeden.

trza zdjac z lawety ? ;)

pozdr
newrom
PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na zbiorniku pasuje ;)
--
RD07 - sprzedam

Data: 2012-04-02 15:21:56
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 03:14 PM, Roman Niewiarowski wrote:

Za duzy przeplyw w cieple daje plamy i rozbryzgi. Wiem ze mozna to olac
i sie nie przejmowac. Ale jakos mi sie nie podoba mysl ze mi z motora
olej lata ponad potrzebne minimum.

Patrzysz w czasie jazdy na łańcuch i jak pracuje olejarka czy to zadanie pasażera? ;-) Przez 2 lata to może zużyłem flaszkę Hipola.

A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzie
Ci sie szybciej lancuch zuzywac.

O ile szybciej? ;-)

trza zdjac z lawety ? ;)

Co┼Ť Ci si─Ö pokie┼ébasi┼éo, KHI to nie HD.

PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na
zbiorniku pasuje ;)

Miete┼╝, ale chyba przyznasz, ┼╝e klecz─ůcy na stacji benzynowej motocyklista psiukaj─ůcy sprayem na ┼éa┼äcuch a nie rzadko drugi przetaczaj─ůcy moto to smutny widok?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 15:44:28
Autor: duddits
* oiler - co polecacie
On 02.04.2012 15:21, AZ wrote:
Miete┼╝, ale chyba przyznasz, ┼╝e klecz─ůcy na stacji benzynowej
motocyklista psiukaj─ůcy sprayem na ┼éa┼äcuch

Nie widziałem takiego obrazka nigdy :) Sam zwykle po skończonej trasie takie rzeczy robię (o ile w ogóle pamiętam).

a nie rzadko drugi przetaczaj─ůcy moto to smutny widok?

A to na pewno nie patrzy┼ée┼Ť akurat na egzamin gdzie┼Ť na placu? ;)
Je┼Ťli nie zda┼é to faktycznie - smutny.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-02 18:09:33
Autor: Sir Piernik
* oiler - co polecacie
duddits pisze:
....>8
Nie widziałem takiego obrazka nigdy :) Sam zwykle po skończonej trasie
takie rzeczy robi─Ö (o ile w og├│le pami─Ötam).

Jak Ci sie kiedys zdarzy przejechac ponad 200km w deszczu lub 400 po suchym  to pewnie zobaczysz sie w odbiciu w szybie CPN...
Chyba ze taniej Ci wychodzi wymiana napedu :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-04-02 18:44:11
Autor: duddits
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 18:09, Sir Piernik pisze:
Jak Ci sie kiedys zdarzy przejechac ponad 200km w deszczu lub 400 po
suchym to pewnie zobaczysz sie w odbiciu w szybie CPN...
Chyba ze taniej Ci wychodzi wymiana napedu :)

Jeszcze nie wymieniałem, a w deszczu to i więcej się zdarzało przejechać :)

Nie zaobserwowa┼éem by to si─Ö jako┼Ť szczeg├│lnie odbija┼éo na spalaniu, nie na tyle bym to zauwa┼╝y┼é. Bardziej istotne wydaje mi si─Ö dbanie o prawid┼éowy naci─ůg ┼éa┼äcucha.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-02 20:38:13
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 06:44 PM, duddits wrote:

Jeszcze nie wymieniałem, a w deszczu to i więcej się zdarzało przejechać :)

Nie zaobserwowa┼éem by to si─Ö jako┼Ť szczeg├│lnie odbija┼éo na spalaniu, nie
na tyle bym to zauważył. Bardziej istotne wydaje mi się dbanie o
prawid┼éowy naci─ůg ┼éa┼äcucha.

A co ma spalanie do smarowania ┼éa┼äcucha? Powiedz mi jaki spray wytrzyma na ┼éa┼äcuchu wi─Öcej ni┼╝ 300 km na suchym i 150 po mokrym. Mia┼éem i Motule i Castrole i inne wynalazki i po przejechaniu dystansu jw. ┼éa┼äcuch si─Ö ┼Ťwieci┼é jak psu jajca na wiosn─Ö. Jak trzeba o-ringowy ┼éa┼äcuch naci─ůga─ç to znaczy, ┼╝e jego dni s─ů ju┼╝ policzone.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 12:20:57
Autor: Kefir
* oiler - co polecacie
On 2 Kwi, 20:38, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 04/02/2012 06:44 PM, duddits wrote:

> Jeszcze nie wymienia│em, a w deszczu to i wiŕcej siŕ zdarza│o przejechaŠ :)

> Nie zaobserwowa│em by to siŕ jako szczegˇlnie odbija│o na spalaniu, nie
> na tyle bym to zauwa┐y│. Bardziej istotne wydaje mi siŕ dbanie o
> prawid│owy naci▒g │a˝cucha.

A co ma spalanie do smarowania │a˝cucha? Powiedz mi jaki spray wytrzyma
na │a˝cuchu wiŕcej ni┐ 300 km na suchym i 150 po mokrym. Mia│em i Motule
i Castrole i inne wynalazki i po przejechaniu dystansu jw. │a˝cuch siŕ
Âwieci│ jak psu jajca na wiosnŕ. Jak trzeba o-ringowy │a˝cuch naci▒gaŠ
to znaczy, ┐e jego dni s▒ ju┐ policzone.

Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
popsulem?

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

Data: 2012-04-03 08:38:53
Autor: Norbi
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 21:20, Kefir pisze:

Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
popsulem?

Znaczy sie wybrales najgesciejszy... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-04-03 11:07:30
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 09:20 PM, Kefir wrote:

Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
popsulem?

No to fajnie, powiedz tylko czym psiukasz bo nijak nigdy gdy u┐ywa│em sprayˇw nie uda│o mi siŕ tego osi▒gn▒Š...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 08:19:05
Autor: Kefir
* oiler - co polecacie
Elou!

On 3 Kwi, 11:07, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

No to fajnie, powiedz tylko czym psiukasz bo nijak nigdy gdy u┐ywa│em
sprayˇw nie uda│o mi siŕ tego osi▒gn▒Š...

Misiaczku, probowa│ŕm zasugerowaŠ, ze to nie kwestia smaru. Skoro
jednak pytasz: Shell Advance.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

Data: 2012-04-03 17:24:37
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/03/2012 05:19 PM, Kefir wrote:

Misiaczku, probowa│ŕm zasugerowaŠ, ze to nie kwestia smaru. Skoro
jednak pytasz: Shell Advance.

To oÂwiŕc zb│▒dzonego czego to kwestia?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 09:55:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
* oiler - co polecacie
AZ napisa│(a):
To oÂwiŕc zb│▒dzonego czego to kwestia?

Kardana ma.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-04-03 22:06:20
Autor: Sir Piernik
* oiler - co polecacie
Kefir pisze:
....>8
Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
popsulem?

Alez skad! To znaczy ze jezdzisz jak ciota <ROTFL>

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-04-05 00:47:20
Autor: Kefir
* oiler - co polecacie
Elou!
On 3 Kwi, 22:06, Sir Piernik <dziadekpier...@poczta.onet.pl> wrote:
Kefir pisze:
...>8

> Czy jesli w moim ST 955 smar trzyma sie 500-800 km to znaczy, ze cos
> popsulem?

Alez skad! To znaczy ze jezdzisz jak ciota <ROTFL>

Dzieki Romanie, trafiles w sendo tarczy albo jeszcze dokladniej. To
takze czesc odpowiedzi dla kolegi AZ-ta. Liczy sie takze stan lancucha
i zebatek oraz ilosc cylindrow "poganiajacych" zestaw napedowy.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

Data: 2012-04-05 00:56:57
Autor: Kefir
* oiler - co polecacie
On 5 Kwi, 09:47, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
> [...]

takze czesc odpowiedzi dla kolegi AZ-ta. Liczy sie takze stan lancucha
i zebatek oraz ilosc cylindrow "poganiajacych" zestaw napedowy.

Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply
lancuch gdy wiem, ze koza postoi. Od srodka, rownomiernie. Bardziej
rolki niz uszczelnienia.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

Data: 2012-04-05 10:46:16
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/05/2012 09:56 AM, Kefir wrote:

[...]

Preclowanie... No normalne, ┼╝e jak ┼éa┼äcuch nier├│wnomierne wyci─ůgni─Öty i trzepocze podczas jazdy to smar z siebie zrzuca ale u mnie nawet przy spokojnej je┼║dzie wyniku ponad 300km nie uda┼éo si─Ö osi─ůgn─ů─ç, ┼éa┼äcuch umar┼é z przedni─ů z─Öbatk─ů po ~30kkm, zmieni┼éem nap─Öd, zamontowa┼éem olejark─Ö i zapomnia┼éem co to spray i obs┼éuga nap─Ödu a zaoszcz─Ödzone pieni─ůdze mog─Ö wyda─ç na w├│dk─Ö.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 02:16:11
Autor: Kefir
* oiler - co polecacie
On 5 Kwi, 10:46, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

> Yyy, zapomnialbym: smar nakladam zawsze PO jezdzie, na jeszcze cieply
> lancuch gdy wiem, ze koza postoi. Od srodka, rownomiernie. Bardziej
> rolki niz uszczelnienia.

Preclowanie...
Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci.

[...] a zaoszczŕdzone
pieni▒dze mogŕ wydaŠ na wˇdkŕ.

Smacznego.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tyger 955i

Data: 2012-04-05 12:54:30
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/05/2012 11:16 AM, Kefir wrote:

Preclowanie...
Cieszesiezemoglempomoc podratowac ego. Nie oczekuje wzajemnosci.

Ale, ┐e mi podratowaŠ ego? »e tak zapytam - czym?

PS. Czas sobie ustaw.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 12:39:00
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-05 10:46, AZ pisze:
a zaoszcz─Ödzone pieni─ůdze

Pochodzisz z Poznania ? :P

Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala. Zreszta mozna wozic sloiczek z olejem i pedzelek - wyjdzie duzo taniej.
Dla mnie duzo wazniejsza jest wygoda. Przed wyjazdem tankuje sobie zbiorniczek i mam do konca wakacji (nie robie wiecej niz 4kkm, jakbym robil to dalbym wiekszy zbiornik). Nie musze wozic ci puszki w schowku pod siedzeniem czy innym czoperowym piorniku. Jak dojezdzam na miejsce to moge z miejsca isc cos zjesc, wypic czy poplywac (wiem ze smarowanie nie trwa dlugo, ale jak czleka szuszy... ;) ).

pozdr
newrom

Data: 2012-04-05 12:51:31
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/05/2012 12:39 PM, Roman Niewiarowski wrote:

Pochodzisz z Poznania ? :P

Nie, do Krakowa mam 2 razy bli┼╝ej ni┼╝ Poznania, mo┼╝e to przez to? ;-)

Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala.

To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon? No i na ile Ci ta puszka spraja wystarcza? Bo mnie jednego sezonu to wyszło chyba z 10 puszek co przy 1 flaszce Hipola za cenę 1/5 spraja na cały rok robi różnicę.

[...]
No mnie te┼╝ g┼é├│wnie o to idzie, odk─ůd mam olejark─Ö prawie zapomnia┼éem gdzie w moto jest nap─Öd.

[...]

Ale mnie tego m├│wi─ç nie musisz ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 13:10:48
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-05 12:51, AZ pisze:

To ja już nic nie rozumiem, smarujesz łańcuch sprajem do opon?

przy pisaniu pomyslalem o odpalajacym w kufrze spreju do opon... mialo byc oczywiscie do lancucha.

No i na ile Ci ta puszka spraja wystarcza?

Zuzywalem ze dwie-trzy w sezonie, do 2 motocykli. Razem kosztowaly stowke z hakiem. Koszty paliwa w zeszloroczne wakacje to lekko 1500zl. Ile % kosztow stanowi szprej ?

 Bo mnie jednego sezonu to wysz┼éo chyba z 10 puszek

Zazdroszcze mozliwosci finansowych - mnie by nie bylo stac na taka ilosc paliwa :(

Ale mnie tego m├│wi─ç nie musisz ;-)

Ale sie pochwa lic lubie! ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - sprzedam.
Hornet - sprzeda

Data: 2012-04-05 13:33:16
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/05/2012 01:10 PM, Roman Niewiarowski wrote:

przy pisaniu pomyslalem o odpalajacym w kufrze spreju do opon... mialo
byc oczywiscie do lancucha.

No jeden kulega mia┼é przecie┼╝ za┼éatane wszelakie nieszczelno┼Ťci pod siedzeniem w gixxerze.

Zuzywalem ze dwie-trzy w sezonie, do 2 motocykli. Razem kosztowaly
stowke z hakiem. Koszty paliwa w zeszloroczne wakacje to lekko 1500zl.
Ile % kosztow stanowi szprej ?

Koszta w tym wypadku mo┼╝na traktowa─ç jako bonus, bo dla mnie cenniejsze jest niemy┼Ťlenie i niebawienie si─Ö w smarowanie ┼éa┼äcucha. Zawsze gdy trzeba by┼éo jecha─ç gdzie┼Ť dalej okazywa┼éo si─Ö, ┼╝e trzeba posmarowa─ç ┼éa┼äcuch no to psik psik i najlepiej poczeka─ç 15-20 min - mocno irytuj─ůce.
Bo mnie jednego sezonu to wyszło chyba z 10 puszek

Zazdroszcze mozliwosci finansowych - mnie by nie bylo stac na taka ilosc
paliwa :(

To by┼éo dawno i mo┼╝na mi┼éo powspomina─ç gdy pod korek tankowa┼éo si─Ö za 80 PLN w por├│wnaniu do dzi┼Ť - 125 PLN... ┼üza si─Ö w oku kr─Öci.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 13:28:03
Autor: Arni
* oiler - co polecacie
On 05.04.2012 12:39, Roman Niewiarowski wrote:
W dniu 2012-04-05 10:46, AZ pisze:
a zaoszczŕdzone pieni▒dze

Pochodzisz z Poznania ? :P

Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala.

a nie chodzi│o o koszt zespo│u napŕdowego?

Data: 2012-04-05 13:35:32
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/05/2012 01:28 PM, Arni wrote:

Nie wiem czemu ludzie ciagle podnosza argument 'oszczedzania'. Przy
calych kosztach motocyklowych puszka szpraja do opon nie powala.

a nie chodzi│o o koszt zespo│u napŕdowego?

To ju┐ inna inszoŠ, o ile teksty typu "olejarka przed│u┐a ┐ycie
napŕdu o 6-7 razy" to mo┐na w buty wsadziŠ, to jednak przed│u┐a ┐ycie, no i to co nie tylko ja zauwa┐y│em, ┐e w napŕdzie smarowanym olejem szybciej ko˝cz▒ siŕ zŕbatki, moja wygl▒da│a ju┐ bidnie po 30 kkm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 20:51:47
Autor: duddits
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 20:38, AZ pisze:
A co ma spalanie do smarowania łańcucha?

W sumie nie wiem, zdawa┼éo mi si─Ö, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie Sir Piernik sugerowa┼é.
Ja nie zaobserwowa┼éem takiej zale┼╝no┼Ťci.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-02 21:04:42
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 08:51 PM, duddits wrote:

W sumie nie wiem, zdawa┼éo mi si─Ö, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie Sir Piernik sugerowa┼é.
Ja nie zaobserwowa┼éem takiej zale┼╝no┼Ťci.

A mnie sie wydaje, ┼╝e chodzi┼éo mu o to, i┼╝ ujrzysz w szybie siebie kl─Öcz─ůcego i sikaj─ůcego sprayem na ┼éa┼äcuch ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 21:17:38
Autor: duddits
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 21:04, AZ pisze:
A mnie sie wydaje, że chodziło mu o to, iż ujrzysz w szybie siebie
kl─Öcz─ůcego i sikaj─ůcego sprayem na ┼éa┼äcuch ;-)

:)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 22:04:16
Autor: Sir Piernik
* oiler - co polecacie
duddits pisze:
....>8
W sumie nie wiem, zdawa┼éo mi si─Ö, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie Sir Piernik sugerowa┼é.

Nie ma to jak czytac ze zrozumieniem :)
Gdybys naprawde wiedzial o co chodzi to stacja benzynowa ze smarowaniem lancucha w deszczu kojarzyla by Ci sie nie z tankowaniem ale z dachem :)

Pozdrawiam
Sir piernik
  Betvelwe

Data: 2012-04-02 15:47:55
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
* oiler - co polecacie
AZ napisał(a):
Miete┼╝, ale chyba przyznasz, ┼╝e klecz─ůcy na stacji benzynowej motocyklista psiukaj─ůcy sprayem na ┼éa┼äcuch a nie rzadko drugi przetaczaj─ůcy moto to smutny widok?

E pitolisz. Wyobraz se 40 stopniowy upal, stacja benzynowa, laska w rozpietym kombi, spocona i nachyla sie ze sprejem. Co w tym smutnego?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-04-02 16:06:57
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/02/2012 03:47 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
[...]

A widzia┼ée┼Ť co┼Ť takiego? Bo ja nie. Jaki z tego wniosek?
Laski nie smaruj─ů?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-02 16:49:54
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
AZ pisze:

A widzia┼ée┼Ť co┼Ť takiego? Bo ja nie. Jaki z tego wniosek?
Laski nie smaruj─ů?

Bo nie musz─ů, spytaj─ů pierwszego motocyklist─Ö "Czy m├│g┼éby┼Ť mi przesmarowa─ç olejem?" i po zawodach.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-04 14:51:56
Autor: Marcin Gardeła
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-02 14:21, Marcin N pisze:
[...]

Nie scott stania┼é tylko mot zdro┼╝a┼é. Rozwi─ůzanie si─Ö sprawdzi┼éo to si─Ö popyt w┼é─ůczy┼é, cena posz┼éa szybko do g├│ry. Ja mam scotta, dzia┼éa. Lej─Ö olej oryginalny, pr├│bowa┼é kto┼Ť la─ç inny olej?

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2012-04-04 14:53:49
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/04/2012 02:51 PM, Marcin Gardeła wrote:

Nie scott stania┼é tylko mot zdro┼╝a┼é. Rozwi─ůzanie si─Ö sprawdzi┼éo to si─Ö
popyt w┼é─ůczy┼é, cena posz┼éa szybko do g├│ry. Ja mam scotta, dzia┼éa. Lej─Ö
olej oryginalny, pr├│bowa┼é kto┼Ť la─ç inny olej?

Tytus leje pilarola czy innego trawola i działa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 09:47:38
Autor: Marcin Gardeła
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-04 14:53, AZ pisze:
[...]

Hmm, w sumie pilarol ma niby wi─Öksz─ů przyczepno┼Ť─ç do ┼éa┼äcucha, z drugiej strony na butelce pisz─ů, ┼╝eby nie zostawia─ç na bardzo d┼éugo w pile bo mo┼╝e zatka─ç kanaliki, jak mam pi┼é─Ö ┼éa┼äcuchow─ů z 6 lat - nigdy nie zatka┼éo. Mo┼╝e by─ç, ┼╝e zadzia┼éa ;)

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2012-04-04 20:11:53
Autor: Jasio
* oiler - co polecacie
U┼╝ytkownik "Marcin Garde┼éa" <marcin.gardela@o2.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:jlhg5g$9vi$1inews.gazeta.pl...

Nie scott stania┼é tylko mot zdro┼╝a┼é. Rozwi─ůzanie si─Ö sprawdzi┼éo to si─Ö popyt w┼é─ůczy┼é, cena posz┼éa szybko do g├│ry. Ja mam scotta, dzia┼éa. Lej─Ö olej oryginalny, pr├│bowa┼é kto┼Ť la─ç inny olej?

Kompletna u┼╝ywka Scotta kosztowa┼éa mnie wraz z wysy┼ék─ů OIDP 110z┼é

Jako oleju używam przekładniowego chyba 80w90

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-04-04 20:29:01
Autor: Roman Niewiarowski
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-04 14:51, Marcin Gardeła pisze:

Nie scott staniał tylko mot zdrożał.

cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z kawalkiem, a scot 5 stowek - ten z ciut wiekszym zbiornikiem

Lej─Ö olej oryginalny, pr├│bowa┼é kto┼Ť la─ç inny olej?

probowali, kombinowali, narzekali albo sie cieszyli ze im cena oleju na 1tys km spadla o 2zl ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - sprzedam.
Hornet - sprzeda

Data: 2012-04-04 20:40:00
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
Roman Niewiarowski pisze:

cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z
kawalkiem, a scot 5 stowek - ten z ciut wiekszym zbiornikiem

Mog┼éem Was wprowadzi─ç w b┼é─ůd:

Ceny producenta (www.scottoiler.com.pl)
Univeral kit 7 410 zł
Touring Kit 530 z┼é  -- -> pewnie taki kupi┼ée┼Ť
CR-01 Off Road Kit 290 zł
Dual Injector 108 zł.

motolancuchy.pl
ScottOiler - vsystem 399 zł

Nie wiem jaka jest r├│┼╝nica vSystem vs Universal Kit 7

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-04 20:21:43
Autor: Piotr Rezmer
* oiler - co polecacie
Piotr Rezmer pisze:

Cel dla mnie jest jasny: przed┼éu┼╝y─ç ┼╝ywotno┼Ť─ç zestawu nap─Ödowego.
Czysto┼Ť─ç nie jest priorytetem.

Czy mo┼╝ecie jeszcze napisa─ç, czy rzeczywi┼Ťcie jak motocykl stoi, to robi si─Ö pod nim plama oleju z *oilera?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-04-04 20:43:50
Autor: Jasio
* oiler - co polecacie
U┼╝ytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:jli3hh$hdo$2inews.gazeta.pl...
Piotr Rezmer pisze:

[...]

Nawet jak stoi z w┼é─ůczonym silnikiem to plamy ani na kole ani na asfalcie nie stwierdzi┼éem.
Przy czym m├│wimy o jaki┼Ť rozs─ůdnych czasach, a nie 15-20 minutach pracy na ja┼éowym.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-04-04 21:05:24
Autor: Marcin N
* oiler - co polecacie
W dniu 2012-04-04 20:21, Piotr Rezmer pisze:
Piotr Rezmer pisze:

[...]

M├│j stoi w gara┼╝u. Jeszcze ani jednak kropla nie kapn─Ö┼éa. Sta┼é ca┼é─ů zim─Ö bez ruchu. 3/4 zbiorniczka oleju by┼éo nape┼énione.

Data: 2012-04-05 10:29:20
Autor: AZ
* oiler - co polecacie
On 04/04/2012 08:21 PM, Piotr Rezmer wrote:

Czy mo┼╝ecie jeszcze napisa─ç, czy rzeczywi┼Ťcie jak motocykl stoi, to robi
si─Ö pod nim plama oleju z *oilera?

Jak uk┼éad jest szczelny i nie ma na g├│rze gdzie poci─ůgn─ů─ç powietrza - to nie,
nie robi si─Ö plama.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-05 13:05:24
Autor: falco
* oiler - co polecacie
[...]

Siema,
z autopsji polecam olejark─Ö od Wilka:
http://www.wilkuj.cba.pl/

Jest bez por├│wnania ta┼äsza od innych a do tego ma ogromn─ů przewag─Ö, czyli sterownik:
- do wyboru 5 gotowych program├│w w zale┼╝no┼Ťci gdzie/jak jedziemy

1. Miasto
2. Włóczenie się po wioskach
3. Autostrada
4. Teren
5. Deszcz

Dzi─Öki temu nie ma upierdliwo┼Ťci w bawieniu si─Ö potencjometrem metod─ů pr├│b i b┼é─Öd├│w, tylko "klik" na dany program, kt├│ry ustawiamy 1 ruchem. Wszystko bardzo dobrze wyliczone, sam u┼╝ywam od zesz┼éego sezonu (w r├│┼╝nych warunkach) a efekt jest taki, ┼╝e wahacz i obr─Öcz nie s─ů uwalone a ┼éa┼äcuch zawsze wilgotny... ;)

Jak kto┼Ť chce zam├│wi─ç, to mo┼╝e to zrobi─ç u mnie -10% od detalu z f-r─ů, gwarancj─ů, itp. Jest te┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç monta┼╝u.

Zainteresowanych zapr! na pryw, ┼╝eby nie ┼Ťmieci─ç poza tym rzadko teraz zagl─ůdam na precla...
P.S. Do smarowania zwyk┼éy olej przek┼éadniowy, ja lej─Ö mineralnego Midlanda 80W90, bo akurat ten zawsze mam do Garbusk├│w, ale mo┼╝e by─ç ka┼╝dy inny. Z Hipola zrezygnowa┼éem, bo jest znacznie rzadszy i syfi┼é wszystko dooko┼éa, ale s─ů tacy co lej─ů...

Nie trzeba stosowa─ç ┼╝adnych "specjalnie dedykowanych" (drogich).

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97