oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu

Data: 2010-04-14 20:29:04
Autor: awe
oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu
Jest juz soba;-))) Jezu co ta kobieta ze soba robi.
awe

Data: 2010-04-14 20:56:03
Autor: exPO
oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu
Jest juz soba;-))) Jezu co ta kobieta ze soba robi.

Na razie jest 0:2 w plecy.
Znowu nie udowodniła kłamliwej tezy.
"Mina" na zakończenie programu, bezcenna.
Jutro kolejna rozgrywka?
--
exPO

Data: 2010-04-14 21:30:24
Autor: awe

Użytkownik "exPO" <exPO@xnibylandia.pl> napisał w wiadomości news:hq5341$t6k$1news.onet.pl...
[...]

tak tak, te mine miala wymowna. uwielbiam analizowac jej zachowania, bo one duzo mowia co bedzie nastepnego dnia...ta sprawa z wawelem to im spadla z nieba, bo monice juz lez zabraklo a nie mozna przez 3 dni z rzedu robic z siebie placzacej wierzby...
oni tylko nie wiedza ze powinno sie zaproponowac referendum czy koncesje na nadawanie nie zabrac koncernowi ITI. Ale to by byly jaja gdyby NAROD zrobil im taki numer i co? Chcecie sondazy to sie posondazujmy
awe

Data: 2010-04-14 22:54:22
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hq551r$44s$1news.onet.pl...

[...]

To po co do kurwy lezum.. na kurestwo?

Kol

Data: 2010-04-15 08:34:55
Autor: cirrus
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:J4pxn.761$e8.230uutiset.elisa.fi...
[...]

Złe pytanie, po co te kurwy wyżej jej słuchają?

--
stevep

Data: 2010-04-14 21:32:29
Autor: cytryna
> [...]

Na razie jest 0:2 w plecy.
Znowu nie udowodniła kłamliwej tezy.
"Mina" na zakończenie programu, bezcenna.

Od bez mała trzech lat bez sondaży ani rusz. Wszystko opiera sie na słupku. Więc zróbmy referendum nt.: umrzeć czy zostać świnią w WSI 24. Tu ta "wierzba płacząca" miałaby pole do manipulacji.

Data: 2010-04-14 21:46:50
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq51fl$o1t$1news.onet.pl...
Jest juz soba;-))) Jezu co ta kobieta ze soba robi.

A jak elegancko dzisiaj wyglądała! Buzia ładnie
wyszpachlowana ... włosy dobrze naoliwione (ELF czy CASTROL?)

Tomy M.

Data: 2010-04-14 23:01:26
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc61bac$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ale jednak cos dzis padlo na temat jej zalu za Szczyglo - moze cos jest na rzeczy, bo ja tez wczesniej zauwazylem ze go skrycie lubi. Ja sam uwielbialem Szczyglo - kurde bedzie mi go baaardzo brakowalo. Chce mi sie po prostu plakac...
awe

Data: 2010-04-14 23:17:37
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq5adm$q56$1news.onet.pl...

[...]

Szkoda chłopa, w porządku był.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 23:39:47
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc630f3$0$17615$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ta prawdziwy patriota, swoj chlop, 100% Polak.
awe

oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu