oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu

Data: 2010-04-14 21:46:50
Autor: Tomy M.
oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq51fl$o1t$1news.onet.pl...
Jest juz soba;-))) Jezu co ta kobieta ze soba robi.

A jak elegancko dzisiaj wyglądała! Buzia ładnie
wyszpachlowana ... włosy dobrze naoliwione (ELF czy CASTROL?)

Tomy M.

Data: 2010-04-14 23:01:26
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc61bac$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ale jednak cos dzis padlo na temat jej zalu za Szczyglo - moze cos jest na rzeczy, bo ja tez wczesniej zauwazylem ze go skrycie lubi. Ja sam uwielbialem Szczyglo - kurde bedzie mi go baaardzo brakowalo. Chce mi sie po prostu plakac...
awe

Data: 2010-04-14 23:17:37
Autor: Tomy M.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq5adm$q56$1news.onet.pl...

[...]

Szkoda chłopa, w porządku był.

Tomy M.

Data: 2010-04-14 23:39:47
Autor: awe

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc630f3$0$17615$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ta prawdziwy patriota, swoj chlop, 100% Polak.
awe

oj Monicka Olejnik dostala juz szffungu