oj mój tyłeczek :)

Data: 2015-08-06 02:14:55
Autor: Jawi
oj mój tyłeczek :)
hej,
zwykle robię rowerkiem ok 15-20km w jedną stronę, czyli do 40km dziennie, najczęściej do pracy.
Ale dzisiaj zrobiłem do południa właśnie 2x15 i wieczorem 2x20.
I czuje, że moje 4 litery dostały w kość, nie bardzo mocno ale jednak.
Chcę dopytać, normalne i trzeba ubierać papmresa, czy moje siedzenie nie jest dla mnie najlepsze?
Boje siÄ™, ĹĽe wymieniÄ™ i nic to nie da.
Aha, stare siedzenie to klasyk, znaczy 15 letni. JakaĹ› pianka, pewnie tandetna.

Data: 2015-08-06 06:35:40
Autor: mbut
oj mój tyłeczek :)
W dniu 06.08.2015 o 02:14, Jawi pisze:
hej,
zwykle robiÄ™ rowerkiem ok 15-20km w jednÄ… stronÄ™, czyli do 40km
[...]

Dobre siodełko to podstawa przyjemnej jazdy, pianka to najgorsze co może być, siedzenie się odparza. Ja jeżdzę bez pampersa i robię w tygodniu w ciągu jednego dnia ok 60 km a w dni powszednie ok 20-30km i czuje się wspaniale.

Data: 2015-08-06 12:18:41
Autor: Jawi
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 06:35, mbut pisze:
Dobre siodełko to podstawa przyjemnej jazdy, pianka to najgorsze co może
być, siedzenie się odparza. Ja jeżdzę bez pampersa i robię w tygodniu w
ciÄ…gu jednego dnia ok 60 km a w dni powszednie ok 20-30km i czuje siÄ™
wspaniale.
A jak nie pianka to co? Żelowe?

Data: 2015-08-06 07:45:41
Autor: bans
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 02:14, Jawi pisze:

[...]

Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to żaden dystans (tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut więcej).

No i upał pewnie też robi swoje.

--
bans

Data: 2015-08-06 09:41:03
Autor: cytawa
oj mój tyłeczek :)
bans pisze:

Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to ĹĽaden dystans
(tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut
więcej).

bym polemizowal. Jezdze duzo i na roznych siodelkach. W miejskim skladaku mam twarde siodlo, o ladnym ksztalcie, ale o plastykowej sztywnej konstrukcji. I po 30 km juz mam dyskomfort. W trekingu jezdze obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny komfort. Przedtem mialem jakiegos wlocha,tez idealne o wkleslym ksztalcie, ale sie skonczylo po 10 latach. Czasem jezdze na tandemach, gdzie sa siodla sportowe o wypuklym ksztacie i musze powiedziec, ze to tragedia. Po 2godzinach nie moge juz siedziec.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-06 02:46:10
Autor: tadeklodz
oj mój tyłeczek :)
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:41:21 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:
bans pisze:

> [...]

bym polemizowal. Jezdze duzo i na roznych siodelkach. W miejskim skladaku mam twarde siodlo, o ladnym ksztalcie, ale o plastykowej sztywnej konstrukcji. I po 30 km juz mam dyskomfort. W trekingu jezdze obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny komfort. Przedtem mialem jakiegos wlocha,tez idealne o wkleslym ksztalcie, ale sie skonczylo po 10 latach. Czasem jezdze na tandemach, gdzie sa siodla sportowe o wypuklym ksztacie i musze powiedziec, ze to tragedia. Po 2godzinach nie moge juz siedziec.

Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale może dlatego że znacznie więcej jeżdżę po mie¶cie

Data: 2015-08-07 11:48:38
Autor: coaster
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 11:46, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale może dlatego że znacznie więcej jeżdżę po mie¶cie

16 mm robi roznice. ;-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-08-07 11:03:37
Autor: tadeklodz
oj mój tyłeczek :)
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 11:48:39 UTC+2 użytkownik coaster napisał:
> [...]
> Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale może dlatego że znacznie więcej jeżdżę po mie¶cie

-- ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[...]

fakt

Data: 2015-08-06 11:32:26
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 09:41, cytawa pisze:
bans pisze:

[...]

Ja mam akurat jeden model siodła od 10 lat (oczywiście nie tą samą sztukę), zawsze w pampersie i ze swojej strony jeszcze dodam, że pampers pampersowi nie równy, mam ze 3 czy 4 pary spodenek i min. takie niebiesko czarne biemme - tragedia, 30km i dupsko boli strasznie... A ogólnie jak noszę i w dotyku, grubości nie odbiegają od innych.

Data: 2015-08-06 14:24:38
Autor: abn140
oj mój tyłeczek :)

obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny
O co chodzi z tym Brooks?
W necie naczytalem sie ze: "siodlo dostosowuje sie do dupska"
?
To o to chodzi?
ze skora sie dostosuje?
to w takim razie czy ten myk zadziala tez na siodle Brooks z drugiej rek... yyy dupy?
Pytam bo przecwiczylem mase siodel. A ostalem sie na starym skorzanym, ruskim zicu, skorzysko na nim jak na hipopotamie....
To jest tajemnica ta w brooks czy w skorze?
Skora zawsze sie dosiedzi do ksztaltu?
thx

Data: 2015-08-06 17:29:32
Autor: Pszemol
oj mój tyłeczek :)
"cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote in message news:55c30f8b$0$4769$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jakiego Brooksa masz? B67? C17?
http://publicbikes.com/p/Brooks-B67-Aged-Seat
http://publicbikes.com/p/Brooks-C17-Cambium-Seat
:-)

Data: 2015-08-07 08:40:20
Autor: cytawa
oj mój tyłeczek :)
Pszemol pisze:

A jakiego Brooksa masz? B67? C17?
http://publicbikes.com/p/Brooks-B67-Aged-Seat
http://publicbikes.com/p/Brooks-C17-Cambium-Seat
:-)

Zadnego z tych.
Mam starego Brooksa Profesionala. Ma pewno ze 40lat, tylko ze 30lat przelezal nieuzywany. Po konserwacji jakims specyfikiem i rocznym dopasowaniu do mojej anatomii pasuje jak ulal.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-07 09:13:04
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 00:29, Pszemol pisze:
[...]

Nie ma co... CeniÄ… siÄ™ hipsterzy.

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

Data: 2015-08-07 11:38:38
Autor: abn140
oj mój tyłeczek :)

Nie ma co... Ceni± się hipsterzy.

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

łomatko....
w takim razie jeszcze raz zapytam z innego serwera bo aoie to nawet chyba sama Bozia nie widzi...:
co takiego jest w tych siodlach ze sa takie powszechnie chwalone?
ze niby dostosowac sie maja do zadka?
a uzywane tez?

Data: 2015-08-07 12:04:22
Autor: coaster
oj m�j ty�eczek :)
W dniu 2015-08-07 o 11:38, abn140 pisze:
Nie ma co... Ceniďż˝ siďż˝ hipsterzy.

[...]

Chodzi o jakoscowe, skorzane poszycie, ze specjanie specjalnie wyprawionej skory - rozpiete na stelazu siodla. Kiedys wszyscy producenci Pro robili siodla skorzane. A ze teraz zostal wlasciwie tylko Brooks... to sie ceni.

ze niby dostosowac sie maja do zadka?

Mniej wiecej jak np. jak buty ze skory - ale nie do konca.

a uzywane tez?

Tez, pod warunkiem, ze poprzedni uzytkownik nie zniszczyl sodla przez nieumiejetna koserwacje/zaniedbanie.

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-08-07 13:25:00
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
oj m�j ty�eczek :)
W dniu 07.08.2015 o 12:04, coaster pisze:
[...]

Dzięki ludziom którzy kupią niektóre rzeczy za każdą cene, gopro nadal kosztuje 1500pln, zamiast 500 - bo tyle jest warte :)
Ale wmawiaj sobie, ĹĽe to jest tyle warte :)

Data: 2015-08-07 21:23:55
Autor: abn140
oj mj tyeczek :)

Chodzi o jakoscowe, skorzane poszycie, ze specjanie specjalnie
wyprawionej skory - rozpiete na stelazu siodla. Kiedys wszyscy

czyli chodzi o skore?
czy tylko brooks czy wszystko ze skory?
samemu jest mi najwygodniej na ruskim siodle ze skory,
a ostatnio takie samo widzialem na olx za 20 ziko...
skoro to to samo to po co przeplacac? :-)

Data: 2015-08-08 00:29:35
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mq30hf$mui$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

> [...]

a ostatnio takie samo widzialem na olx za 20 ziko...
skoro to to samo to po co przeplacac? :-)

Jak te gospodynie domowe... ok.
Wychodzi na to, ze musisz zainwestowac w jakiegos Brooksa i sie podzielic wrazeniami.
A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za 20zl.
--
TA

Data: 2015-08-08 07:54:15
Autor: abn140
oj moj tyleczek :)

A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za
20zl.
cosh - jednak wiecej jak 20...
http://olx.pl/oferta/siodelko-rowerowe-skorzane-CID767-IDar1U5.html#f9de34e51f
lub tytul na olx

Data: 2015-08-08 07:35:10
Autor: Pszemol
oj moj tyleczek :)
"abn140" <abn140@googlemail.com> wrote in message news:mq45fa$enb$1dont-email.me...
[...]

Widać wyraĽnie jak jest zdeformowane, niesymetryczne.
Poza tym - w odróżnieniu od Brooksa, nie ma rzemyków
do podci±gania napięcia skóry - może o to chodzi?

Data: 2015-08-11 01:25:34
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mq45fa$enb$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

> A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za
> [...]

E, to lipa. To do Brooksa w ogole niepodobne.
Sadzac po tych sprezynkach w tym ruskim siodelku - tutaj skora znacznie ciensza...
A Brooksy w takim stanie tez sa w zblizonych cenach na allegro.
To jaki to interes?
--
TA

Data: 2015-08-11 11:30:56
Autor: abn140
oj moj tyleczek :)

A Brooksy w takim stanie tez sa w zblizonych cenach na allegro.
To jaki to interes?
-- TA

No jesli tak to zerowy. Pod warunkiem ze wylatany brooks i tak sie po czasie ulozy do nowego d4.
A to siodlo z foty to ja mam. Loknij na te dziury, lekko widac ze ta skora ma z 3-5 mm grubosci.
Nie chce mi sie lazic po garazach teraz ale jest gruba....
Poczekam troche i jak cena spadnie, to wezme za 3 dychy jako rezerwuar czesci do mojego.
Bo jak juz pisalem ten ruski badziew i tak jest mi daleko wygodniejszy jak te zelowce co przyszly z
rowerami fabrycznie....
Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako takiej......

Data: 2015-08-12 13:50:53
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mqcf9d$2bh$1@dont-email.me>,
> [...]

Nie chce mi sie lazic po garazach teraz ale jest gruba....
No, to po co te sprezyny?
Brooks jest samonosny i bezsprezynowy.
Myslalem, ze to zasluga grubej skory...

[...]
Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako takiej......
Mhm.
Tylko moze skora sorze nierowna.

Z drugiej strony - Brooks lansuje teraz siodla cambium - bezskorowe. A mowia ze rownie wygodne...
--
TA

Data: 2015-08-13 02:48:17
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <Titus_Atomicus-7BC91F.13505312082015@node2.news.atman.pl>,

> [...]

[...]
> Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako > takiej...... Mhm.
Tylko moze skora skorze nierowna.

Z drugiej strony - Brooks lansuje teraz siodla cambium - bezskorowe. A mowia ze rownie wygodne...

Moze kol. Coaster by sie wypowiedzial?
--
TA

Data: 2015-08-13 02:47:25
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mqcf9d$2bh$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

No jesli tak to zerowy. Pod warunkiem ze wylatany brooks i tak sie po czasie ulozy do nowego d4.
Wydaj mi sie ze sie przecenia to ukladanie.

[...]

Za 20-30 pewnie sam bym kupil do testow.
Ale ono jednak jakos deliktnie wyglada w porownaniu z Brooksem - w szczegolnosci sprezyny. No i te male sprezynki calkiem bez sensu...
--
TA

Data: 2015-08-07 11:59:39
Autor: coaster
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 09:13, twistedme pisze:
[...]

LOL. Jaasne.
http://www.ivelo.pl/czesci/fizik-antares-r1-carbon

Pokaz mi hipstera na tytanowym B15 Swallow a ufunduje Ci torunskiego piernika :-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-08-07 14:09:34
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 11:59, coaster pisze:
[...]

Ja tam się nie znam, bo mam siodło kellys za 70 zeta i dla mnie jest super.
http://allegro.pl/siodlo-kellys-kls-driveline-4-kolory-bmk-i5001599089.html

Kiedyś przejechałem się na hiper duper ultra lekkiej desce mojego kumpla, kupionej za jakieś grube debilary, co skutecznie wyleczyło mnie z myśli o zmianie siodła na droższe.

Data: 2015-08-07 13:23:29
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
oj mój tyłeczek :)
W dniu 07.08.2015 o 09:13, twistedme pisze:

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

Nie dość, że brzydkie, to jeszcze drogie :)

Ale jak ktoś chce być trendy i hiper to jeszcze:

http://rowerowy.com/sklep/czesci/pedaly/wpinane/prod/crank-brothers-eggbeater-11

;P

Data: 2015-08-08 00:27:01
Autor: Titus Atomicus
oj mój tyleczek :)
In article <55c45a82$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>,
 twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-08-07 o 00:29, Pszemol pisze:
> [...]
Nie ma co... Ceni± się hipsterzy.

Ale chodzi ci o te co powyzej czy ponizej?

Data: 2015-08-06 12:21:22
Autor: Jawi
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 07:45, bans pisze:
Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to ĹĽaden dystans
(tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut
więcej).

No i upał pewnie też robi swoje.
No nie wiem. Nie jeżdżę dużo może. Ale 5 dni w tygodniu po 30km to mało na przyzwyczajenie się do siodełka?

Data: 2015-08-06 20:19:37
Autor: mbut
oj mój tyłeczek :)

Siodełko należy dostosować do szerokości kości kulszowych (to chyba tak się nazywa). Chodzi o to aby w/w kości opierały się o skraj siodełka a nie po za nim. zresztą poczytaj tu: http://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,ergonomi-siodel:3

Data: 2015-08-07 04:23:27
Autor: akarm
oj mój tyłeczek :)
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 02:15:01 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
trzeba ubierać papmresa

W co ubierasz tego pampersa?
Czy mógłby¶ opisać ten niespotykany obrzęd?

--          Akarm

Data: 2015-08-07 14:13:38
Autor: bans
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 13:23, akarm@wp.pl pisze:

W co ubierasz tego pampersa?

Być może w po¶ladki :)))
Fuj, teraz będę wymiotował, aż umrę!

--
bans

Data: 2015-08-07 15:47:02
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 14:13, bans pisze:
W dniu 2015-08-07 o 13:23, akarm@wp.pl pisze:

W co ubierasz tego pampersa?

Być może w po¶ladki :)))
Fuj, teraz będę wymiotował, aż umrę!

Jak już już mówimy o takich obrzydliwo¶ciach, to ostatnio dowiedziałem się, że w spodenkach z pampersem jeĽdzi się bez gaci? Prawa to?

Bo szczerze mówi±c jako¶ sobie nie wyobrażam (raz przymierzałem z ciekawo¶ci). Ale możliwe że ja jestem dziwny, bo nawet spać lubię w gaciach a nie w piżamie.

Data: 2015-08-07 16:38:24
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
oj mój tyłeczek :)
W dniu 07.08.2015 o 15:47, twistedme pisze:

Jak już już mówimy o takich obrzydliwo¶ciach, to ostatnio dowiedziałem
się, że w spodenkach z pampersem jeĽdzi się bez gaci? Prawa to?

Widzisz w tym co¶ dziwnego?:)
Inaczej - spróbuj pojechać w dłuższ± trasę w pampersie i bokserkach/slipkach. Po drodze wpadnij do apteki od razu po jak±¶ zasypkę/bepanthen ;->

Data: 2015-08-07 17:06:10
Autor: mbut
oj mój tyłeczek :)
W dniu 07.08.2015 o 16:38, Piotr "Charvel" Majka pisze:
[...]

Ja sobie kupiłem na rynku bokserki bezszwowe i w nich nie raz jechałem po 70 km i było super.

Data: 2015-08-07 19:38:37
Autor: Akarm
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 16:38, Piotr "Charvel" Majka pisze:
W dniu 07.08.2015 o 15:47, twistedme pisze:

Jak już już mówimy o takich obrzydliwo¶ciach, to ostatnio dowiedziałem
się, że w spodenkach z pampersem jeĽdzi się bez gaci? Prawa to?

Widzisz w tym co¶ dziwnego?:)

Ja już kilka razy w chłodniejsze dni widziałem rowerzystów którzy na długie spodnie mieli założone krótkie gatki z pampersem. :D
Jak widać nawet największy absurd może się zi¶cić. ..

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-08-08 21:56:44
Autor: kawoN
oj mój tyłeczek :)
W dniu 07.08.2015 o 15:47, twistedme pisze:
Jak już już mówimy o takich obrzydliwo¶ciach, to ostatnio dowiedziałem
się, że w spodenkach z pampersem jeĽdzi się bez gaci? Prawa to?

Zdradzę Ci jeszcze jedn± tajemnicę: zasadnicz± rol± pampersa
nie jest amortyzowanie wstrz±sów !!!

Bo szczerze mówi±c jako¶ sobie nie wyobrażam (raz przymierzałem z
ciekawo¶ci). Ale możliwe że ja jestem dziwny, bo nawet spać lubię w
gaciach a nie w piżamie.

S± różne upodobania - w jednym z hoteli doliny Wachau
przyjazno¶ć obiektu dla rowerzystów (dolna Dunaju)
reklamuj± zdjęciem go¶cia ¶pi±cego w łóżku z rowerem :)

pozdr.
kawoN

Data: 2015-08-09 10:19:07
Autor: Pszemol
oj mój tyłeczek :)
"kawoN" <bike4win@bike4win.pl> wrote in message news:mq5mts$hem$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co jest jego zasadnicz± rol±?

Data: 2015-08-09 20:27:51
Autor: Piotr Rogoza
oj mój tyłeczek :)
Dnia Sun, 09 Aug 2015 10:19:07 -0500, Pszemol napisał(a):

A co jest jego zasadniczÄ… rolÄ…?
Jak to co? To co pampers ma robić. Możesz sikać w takich gatkach bez zdejmowania ich.

Moim zdaniem jednak trochę amortyzują. Może nie tyle co amortyzują co dają lepszy komfort przy siedzeniu na twardym siodełku. Dodatkowo są ponoć antybakteryjne. Co do obtarć to chyba nie do końca, no chyba że trzeba dobrze je dopasować do ciała.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-08-10 07:49:53
Autor: bans
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-09 o 22:27, Piotr Rogoza pisze:

no chyba ĹĽe
trzeba dobrze je dopasować do ciała.

Teraz to sobie chyba jaja robisz :)))
No przecież pampersy mają być właśnie idealnie dopasowane, co w tym dziwnego?

--
bans

Data: 2015-08-10 17:21:21
Autor: Piotr Rogoza
oj mój tyłeczek :)
Dnia Mon, 10 Aug 2015 07:49:53 +0200, bans napisał(a):

Teraz to sobie chyba jaja robisz :)))
No przecież pampersy mają być właśnie idealnie dopasowane, co w tym
dziwnego?
To że czasem ciężko znaleźć te idealne. Mi się ostatnio udało ale tyłek i tak poobijany i zbytnio nie wiem dlaczego. Dużo jeździłem w terenie, siedząco to może tego wina. A amortyzacji pod tyłkiem jeszcze nie ma. Ale za kilka dnia będzie. --
piecia aka dracorp

Data: 2015-08-10 07:48:32
Autor: bans
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 15:47, twistedme pisze:

Jak już już mówimy o takich obrzydliwo¶ciach, to ostatnio dowiedziałem
się, że w spodenkach z pampersem jeĽdzi się bez gaci? Prawa to?

A ja sobie nie wyobrażam żeby zakładać pod pampersa zakładać majty. Fuj.

--
bans

Data: 2015-08-10 17:23:08
Autor: Piotr Rogoza
oj mój tyłeczek :)
Dnia Mon, 10 Aug 2015 07:48:32 +0200, bans napisał(a):

A ja sobie nie wyobrażam żeby zakładać pod pampersa zakładać majty. Fuj.
Można, są przecież cienkie sportowe które mogą być pod spód. Zawsze wówczas można bez problemu ściągnąć spodenki. Tylko że czasem np. bokserki się rolują i może być z tego więcej nieprzyjemności.

--
piecia aka dracorp

oj mój tyłeczek :)