oj m贸j ty艂eczek :)

Data: 2015-08-06 06:35:40
Autor: mbut
oj m贸j ty艂eczek :)
W dniu 06.08.2015 o 02:14, Jawi pisze:
hej,
zwykle robi臋 rowerkiem ok 15-20km w jedn膮 stron臋, czyli do 40km
dziennie, najcz臋艣ciej do pracy.
Ale dzisiaj zrobi艂em do po艂udnia w艂a艣nie 2x15 i wieczorem 2x20.
I czuje, 偶e moje 4 litery dosta艂y w ko艣膰, nie bardzo mocno ale jednak.
Chc臋 dopyta膰, normalne i trzeba ubiera膰 papmresa, czy moje siedzenie nie
jest dla mnie najlepsze?
Boje si臋, 偶e wymieni臋 i nic to nie da.
Aha, stare siedzenie to klasyk, znaczy 15 letni. Jaka艣 pianka, pewnie
tandetna.

Dobre siode艂ko to podstawa przyjemnej jazdy, pianka to najgorsze co mo偶e by膰, siedzenie si臋 odparza. Ja je偶dz臋 bez pampersa i robi臋 w tygodniu w ci膮gu jednego dnia ok 60 km a w dni powszednie ok 20-30km i czuje si臋 wspaniale.

Data: 2015-08-06 12:18:41
Autor: Jawi
oj m贸j ty艂eczek :)
W dniu 2015-08-06 o 06:35, mbut pisze:
[...]
A jak nie pianka to co? 呕elowe?

--
"Lubi臋 pracowa膰, a nawet pal臋 si臋 do roboty. Praca tak mnie urzeka,
偶e mog臋 ca艂ymi godzinami siedzie膰 i patrzy膰 na ni膮"

oj m贸j ty艂eczek :)