oj mój tyłeczek :)

Data: 2015-08-06 07:45:41
Autor: bans
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 02:14, Jawi pisze:

zwykle robiÄ™ rowerkiem ok 15-20km w jednÄ… stronÄ™, czyli do 40km
dziennie, najczęściej do pracy.
Ale dzisiaj zrobiłem do południa właśnie 2x15 i wieczorem 2x20.
I czuje, że moje 4 litery dostały w kość, nie bardzo mocno ale jednak.

Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to żaden dystans (tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut więcej).

No i upał pewnie też robi swoje.

--
bans

Data: 2015-08-06 09:41:03
Autor: cytawa
oj mój tyłeczek :)
bans pisze:

Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to żaden dystans
(tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut
więcej).

bym polemizowal. Jezdze duzo i na roznych siodelkach. W miejskim skladaku mam twarde siodlo, o ladnym ksztalcie, ale o plastykowej sztywnej konstrukcji. I po 30 km juz mam dyskomfort. W trekingu jezdze obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny komfort. Przedtem mialem jakiegos wlocha,tez idealne o wkleslym ksztalcie, ale sie skonczylo po 10 latach. Czasem jezdze na tandemach, gdzie sa siodla sportowe o wypuklym ksztacie i musze powiedziec, ze to tragedia. Po 2godzinach nie moge juz siedziec.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-06 02:46:10
Autor: tadeklodz
oj mój ty³eczek :)
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:41:21 UTC+2 u¿ytkownik cytawa napisa³:
bans pisze:

> [...]

bym polemizowal. Jezdze duzo i na roznych siodelkach. W miejskim skladaku mam twarde siodlo, o ladnym ksztalcie, ale o plastykowej sztywnej konstrukcji. I po 30 km juz mam dyskomfort. W trekingu jezdze obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny komfort. Przedtem mialem jakiegos wlocha,tez idealne o wkleslym ksztalcie, ale sie skonczylo po 10 latach. Czasem jezdze na tandemach, gdzie sa siodla sportowe o wypuklym ksztacie i musze powiedziec, ze to tragedia. Po 2godzinach nie moge juz siedziec.

Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale mo¿e dlatego ¿e znacznie wiêcej je¿d¿ê po mie¶cie

Data: 2015-08-07 11:48:38
Autor: coaster
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 11:46, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale mo¿e dlatego ¿e znacznie wiêcej je¿d¿ê po mie¶cie

16 mm robi roznice. ;-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-08-07 11:03:37
Autor: tadeklodz
oj mój ty³eczek :)
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 11:48:39 UTC+2 u¿ytkownik coaster napisa³:
> [...]
> Brooks B 17 mam rowerze nazwijmy miejskim i jest znacznie wygodniejsze od Professional które mam w trekingu ale mo¿e dlatego ¿e znacznie wiêcej je¿d¿ê po mie¶cie

-- ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[...]

fakt

Data: 2015-08-06 11:32:26
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 09:41, cytawa pisze:
bans pisze:

[...]

Ja mam akurat jeden model siodła od 10 lat (oczywiście nie tą samą sztukę), zawsze w pampersie i ze swojej strony jeszcze dodam, że pampers pampersowi nie równy, mam ze 3 czy 4 pary spodenek i min. takie niebiesko czarne biemme - tragedia, 30km i dupsko boli strasznie... A ogólnie jak noszę i w dotyku, grubości nie odbiegają od innych.

Data: 2015-08-06 14:24:38
Autor: abn140
oj mój ty³eczek :)

obecnie na Brooksie i po nawet 15 godzinach jazdy non stop pelny
O co chodzi z tym Brooks?
W necie naczytalem sie ze: "siodlo dostosowuje sie do dupska"
?
To o to chodzi?
ze skora sie dostosuje?
to w takim razie czy ten myk zadziala tez na siodle Brooks z drugiej rek... yyy dupy?
Pytam bo przecwiczylem mase siodel. A ostalem sie na starym skorzanym, ruskim zicu, skorzysko na nim jak na hipopotamie....
To jest tajemnica ta w brooks czy w skorze?
Skora zawsze sie dosiedzi do ksztaltu?
thx

Data: 2015-08-06 17:29:32
Autor: Pszemol
oj mój tyłeczek :)
"cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote in message news:55c30f8b$0$4769$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jakiego Brooksa masz? B67? C17?
http://publicbikes.com/p/Brooks-B67-Aged-Seat
http://publicbikes.com/p/Brooks-C17-Cambium-Seat
:-)

Data: 2015-08-07 08:40:20
Autor: cytawa
oj mój tyłeczek :)
Pszemol pisze:

A jakiego Brooksa masz? B67? C17?
http://publicbikes.com/p/Brooks-B67-Aged-Seat
http://publicbikes.com/p/Brooks-C17-Cambium-Seat
:-)

Zadnego z tych.
Mam starego Brooksa Profesionala. Ma pewno ze 40lat, tylko ze 30lat przelezal nieuzywany. Po konserwacji jakims specyfikiem i rocznym dopasowaniu do mojej anatomii pasuje jak ulal.

Jan Cytawa

Data: 2015-08-07 09:13:04
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 00:29, Pszemol pisze:
[...]

Nie ma co... CeniÄ… siÄ™ hipsterzy.

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

Data: 2015-08-07 11:38:38
Autor: abn140
oj mój ty³eczek :)

Nie ma co... Ceni± siê hipsterzy.

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

³omatko....
w takim razie jeszcze raz zapytam z innego serwera bo aoie to nawet chyba sama Bozia nie widzi...:
co takiego jest w tych siodlach ze sa takie powszechnie chwalone?
ze niby dostosowac sie maja do zadka?
a uzywane tez?

Data: 2015-08-07 12:04:22
Autor: coaster
oj m�j ty�eczek :)
W dniu 2015-08-07 o 11:38, abn140 pisze:
Nie ma co... Ceni� si� hipsterzy.

[...]

Chodzi o jakoscowe, skorzane poszycie, ze specjanie specjalnie wyprawionej skory - rozpiete na stelazu siodla. Kiedys wszyscy producenci Pro robili siodla skorzane. A ze teraz zostal wlasciwie tylko Brooks... to sie ceni.

ze niby dostosowac sie maja do zadka?

Mniej wiecej jak np. jak buty ze skory - ale nie do konca.

a uzywane tez?

Tez, pod warunkiem, ze poprzedni uzytkownik nie zniszczyl sodla przez nieumiejetna koserwacje/zaniedbanie.

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-08-07 13:25:00
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
oj m�j ty�eczek :)
W dniu 07.08.2015 o 12:04, coaster pisze:
[...]

Dzięki ludziom którzy kupią niektóre rzeczy za każdą cene, gopro nadal kosztuje 1500pln, zamiast 500 - bo tyle jest warte :)
Ale wmawiaj sobie, że to jest tyle warte :)

Data: 2015-08-07 21:23:55
Autor: abn140
oj mj tyeczek :)

Chodzi o jakoscowe, skorzane poszycie, ze specjanie specjalnie
wyprawionej skory - rozpiete na stelazu siodla. Kiedys wszyscy

czyli chodzi o skore?
czy tylko brooks czy wszystko ze skory?
samemu jest mi najwygodniej na ruskim siodle ze skory,
a ostatnio takie samo widzialem na olx za 20 ziko...
skoro to to samo to po co przeplacac? :-)

Data: 2015-08-08 00:29:35
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mq30hf$mui$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

> [...]

a ostatnio takie samo widzialem na olx za 20 ziko...
skoro to to samo to po co przeplacac? :-)

Jak te gospodynie domowe... ok.
Wychodzi na to, ze musisz zainwestowac w jakiegos Brooksa i sie podzielic wrazeniami.
A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za 20zl.
--
TA

Data: 2015-08-08 07:54:15
Autor: abn140
oj moj tyleczek :)

A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za
20zl.
cosh - jednak wiecej jak 20...
http://olx.pl/oferta/siodelko-rowerowe-skorzane-CID767-IDar1U5.html#f9de34e51f
lub tytul na olx

Data: 2015-08-08 07:35:10
Autor: Pszemol
oj moj tyleczek :)
"abn140" <abn140@googlemail.com> wrote in message news:mq45fa$enb$1dont-email.me...
[...]

Widaæ wyra¼nie jak jest zdeformowane, niesymetryczne.
Poza tym - w odró¿nieniu od Brooksa, nie ma rzemyków
do podci±gania napiêcia skóry - mo¿e o to chodzi?

Data: 2015-08-11 01:25:34
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mq45fa$enb$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

> A wczesniej moglbys sie podzielic linkiem do tego ruskiego siodelka za
> [...]

E, to lipa. To do Brooksa w ogole niepodobne.
Sadzac po tych sprezynkach w tym ruskim siodelku - tutaj skora znacznie ciensza...
A Brooksy w takim stanie tez sa w zblizonych cenach na allegro.
To jaki to interes?
--
TA

Data: 2015-08-11 11:30:56
Autor: abn140
oj moj tyleczek :)

A Brooksy w takim stanie tez sa w zblizonych cenach na allegro.
To jaki to interes?
-- TA

No jesli tak to zerowy. Pod warunkiem ze wylatany brooks i tak sie po czasie ulozy do nowego d4.
A to siodlo z foty to ja mam. Loknij na te dziury, lekko widac ze ta skora ma z 3-5 mm grubosci.
Nie chce mi sie lazic po garazach teraz ale jest gruba....
Poczekam troche i jak cena spadnie, to wezme za 3 dychy jako rezerwuar czesci do mojego.
Bo jak juz pisalem ten ruski badziew i tak jest mi daleko wygodniejszy jak te zelowce co przyszly z
rowerami fabrycznie....
Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako takiej......

Data: 2015-08-12 13:50:53
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mqcf9d$2bh$1@dont-email.me>,
> [...]

Nie chce mi sie lazic po garazach teraz ale jest gruba....
No, to po co te sprezyny?
Brooks jest samonosny i bezsprezynowy.
Myslalem, ze to zasluga grubej skory...

[...]
Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako takiej......
Mhm.
Tylko moze skora sorze nierowna.

Z drugiej strony - Brooks lansuje teraz siodla cambium - bezskorowe. A mowia ze rownie wygodne...
--
TA

Data: 2015-08-13 02:48:17
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <Titus_Atomicus-7BC91F.13505312082015@node2.news.atman.pl>,

> [...]

[...]
> Stad zastanawiam sie czy tajemnica nie lezy w samej skorze jako > takiej...... Mhm.
Tylko moze skora skorze nierowna.

Z drugiej strony - Brooks lansuje teraz siodla cambium - bezskorowe. A mowia ze rownie wygodne...

Moze kol. Coaster by sie wypowiedzial?
--
TA

Data: 2015-08-13 02:47:25
Autor: Titus Atomicus
oj moj tyleczek :)
In article <mqcf9d$2bh$1@dont-email.me>,
 "abn140" <abn140@googlemail.com> wrote:

No jesli tak to zerowy. Pod warunkiem ze wylatany brooks i tak sie po czasie ulozy do nowego d4.
Wydaj mi sie ze sie przecenia to ukladanie.

[...]

Za 20-30 pewnie sam bym kupil do testow.
Ale ono jednak jakos deliktnie wyglada w porownaniu z Brooksem - w szczegolnosci sprezyny. No i te male sprezynki calkiem bez sensu...
--
TA

Data: 2015-08-07 11:59:39
Autor: coaster
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 09:13, twistedme pisze:
[...]

LOL. Jaasne.
http://www.ivelo.pl/czesci/fizik-antares-r1-carbon

Pokaz mi hipstera na tytanowym B15 Swallow a ufunduje Ci torunskiego piernika :-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-08-07 14:09:34
Autor: twistedme
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-07 o 11:59, coaster pisze:
[...]

Ja tam się nie znam, bo mam siodło kellys za 70 zeta i dla mnie jest super.
http://allegro.pl/siodlo-kellys-kls-driveline-4-kolory-bmk-i5001599089.html

Kiedyś przejechałem się na hiper duper ultra lekkiej desce mojego kumpla, kupionej za jakieś grube debilary, co skutecznie wyleczyło mnie z myśli o zmianie siodła na droższe.

Data: 2015-08-07 13:23:29
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
oj mój tyłeczek :)
W dniu 07.08.2015 o 09:13, twistedme pisze:

http://www.brooksengland.pl/index.php/siodelka/szosa-i-mtb/b15-swallow-titanium

Nie dość, że brzydkie, to jeszcze drogie :)

Ale jak ktoś chce być trendy i hiper to jeszcze:

http://rowerowy.com/sklep/czesci/pedaly/wpinane/prod/crank-brothers-eggbeater-11

;P

Data: 2015-08-08 00:27:01
Autor: Titus Atomicus
oj mój tyleczek :)
In article <55c45a82$0$4776$65785112@news.neostrada.pl>,
 twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:

W dniu 2015-08-07 o 00:29, Pszemol pisze:
> [...]
Nie ma co... Ceni± siê hipsterzy.

Ale chodzi ci o te co powyzej czy ponizej?

Data: 2015-08-06 12:21:22
Autor: Jawi
oj mój tyłeczek :)
W dniu 2015-08-06 o 07:45, bans pisze:
Obstawiam raczej brak przyzwyczajenia zadka, 40-60km to żaden dystans
(tzn. nie taki, żeby tyłek zaczął doskwierać komuś, kto jeździ ciut
więcej).

No i upał pewnie też robi swoje.
No nie wiem. Nie jeżdżę dużo może. Ale 5 dni w tygodniu po 30km to mało na przyzwyczajenie się do siodełka?

Data: 2015-08-06 20:19:37
Autor: mbut
oj mój tyłeczek :)
W dniu 06.08.2015 o 12:21, Jawi pisze:
[...]

Siodełko należy dostosować do szerokości kości kulszowych (to chyba tak się nazywa). Chodzi o to aby w/w kości opierały się o skraj siodełka a nie po za nim. zresztą poczytaj tu: http://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,ergonomi-siodel:3

oj mój tyłeczek :)