ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP

Data: 2011-03-18 13:15:31
Autor: BaX
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Data: 2011-03-18 12:19:01
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100, BaX napisał(a):

http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-app-store/

Raczej ¶miać...  bez AM Traffic, bez Miplo, wymaga iOS 4.3, sprzedawana na
zasadzie rocznej subskrypcji a nie subskrypcji na update (nie wiadomo co
się stanie po roku, czy przestanie działać, czy tylko aktualizować), AM
upiera się podawać warunki licencji sprzeczne z licencj± AppStore itp,
itd..
Będzie wesoło, idę po chipsy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-03-18 13:27:45
Autor: BaX
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Będzie wesoło, idę po chipsy

No mówie przecie Waldek, że ONI będ± ;)

Data: 2011-03-18 12:29:09
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:27:45 +0100, BaX napisał(a):

Będzie wesoło, idę po chipsy

No mówie przecie Waldek, że ONI będ± ;)

I już czekam na te teksty na iForach - Automapa mi nie obraca ekranu,
dlaczego i co mam zrobić, żeby to zaczęła robić?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-18 14:34:39
Autor: J.F.
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 12:29:09 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Waldku, ale czemu juz ujadasz ? Zrozumiale ze nowa aplikacja bedzie miala sporo bledow, ktore beda
stopniowo usuwane.

J.

Data: 2011-03-18 13:50:54
Autor: Waldek Godel
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 14:34:39 +0100, J.F. napisał(a):

Zrozumiale ze nowa aplikacja bedzie miala sporo bledow, ktore beda
stopniowo usuwane.

No co ty, po trzech latach to ona juz powinna być wygładzona na lusterko...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

Data: 2011-03-18 13:53:06
Autor: Waldek Godel
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
No co ty, po trzech latach to ona juz powinna być wygładzona na lusterko...

a dokładnie to po 3 latach pisania i czterech miesi±cach dokładnego
sprawdzania przez Stiwa (jakoby..)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-18 16:41:16
Autor: J.F.
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 13:53:06 +0000,  Waldek Godel wrote:
No co ty, po trzech latach to ona juz powinna być wygładzona na lusterko...

a dokładnie to po 3 latach pisania i czterech miesi±cach dokładnego
sprawdzania przez Stiwa (jakoby..)

No ale ciagle ujadasz - poczekaj chociaz na opinie kilku rzeczywistych
klientow :-)

J.

Data: 2011-03-18 15:51:26
Autor: Waldek Godel
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 16:41:16 +0100, J.F. napisał(a):

No ale ciagle ujadasz - poczekaj chociaz na opinie kilku rzeczywistych
klientow :-)

Zakładaj±c, że będa - ciekawe ilu będzie w stanie zapłacić te
stokilkadziesi±t złotych co roku pod grożb±, że program pozdrowi ich
¶rodkowym palcem?
Zwłaszcza, że - zakładaj±c równy rozkład użytkowników W4, to już 25%
potencjalnych klientów im odpadło, bo erowcy maj± darmowego Navigona.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-03-18 17:15:11
Autor: J.F.
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 15:51:26 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Mowimy o ludziach ktorzy zaplacili tysiac czy wiecej za telefon i
pewnie jeszcze placa ponad sto zlotych abonamentu co miesiac.
I maja samochod, i tankuja paliwo, i moze jeszcze kupili nawigacje za
500zl  ..

ktos tam kupi.
Zwłaszcza, że - zakładaj±c równy rozkład użytkowników W4, to już 25%
potencjalnych klientów im odpadło, bo erowcy maj± darmowego Navigona.

jest sporo tanszych nawigacji a jednak ludzie AM kupuja.
A jeszcze wiecej uzywa :-)

J.

Data: 2011-03-18 21:29:05
Autor: Q
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
jest sporo tanszych nawigacji a jednak ludzie AM kupuja.
A jeszcze wiecej uzywa :-)

musiales?
:)

Data: 2011-03-18 12:20:56
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP

aaa.. byłbym zapomniał, o zupełnie nowym, innowacyjnym i zaprojektowanym
specjalnie dla iOS interfejsie użytkownika:

http://telepolis.pl/__temp__/iam_0c1741ed8fd50f21bff3657ef65c252d_800_600_.jpg

Data: 2011-03-18 13:17:16
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
W dniu 2011-03-18 13:15, BaX pisze:
http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-app-store/

Pozdro.

Lepiej późno niż wcale ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-03-18 14:32:24
Autor: J.F.
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100,  BaX wrote:
http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-app-store/

Spoko spoko - czemu mamy ujadac ? Na razie nadeszlo to co mialo nadejsc i ajfon dolaczyl do grona
konkurencyjnych produktow :-)

Appstore przewiduje jakas mozliwosc upgrade ? Bo wersja x.0 chyba nie
bedzie jeszcze dobra :-)

J.

Data: 2011-03-18 12:21:41
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:mgn6o6h9asja85vnhcuovqhr94d7q47kf34ax.com...
Appstore przewiduje jakas mozliwosc upgrade ?

No jasne. Sam Cie automatycznie informuje o nowych wersjach.

Data: 2011-03-18 20:23:42
Autor: J.F.
ojj bed? ujada? b?da ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 12:21:41 -0500,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Appstore przewiduje jakas mozliwosc upgrade ?

No jasne. Sam Cie automatycznie informuje o nowych wersjach.

Ale na zasadzie ze przez rok za darmo ? J.

Data: 2011-03-18 15:46:42
Autor: Pszemol
ojj bed? ujada? b?da ;))) - AM i IP
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:59c7o614uajul2lpd1ph6hqlh7nhbunotb4ax.com...
[...]

To juz nie zalezy od Appstore co i za ile.
Funkcja jest i juz.

Data: 2011-03-18 22:21:14
Autor: J.F.
ojj bed? ujada? b?da ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 15:46:42 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

ale tak ze osoby ktore kupili program w ciagu ostatniego roku dostana
aktualizacje za darmo, a reszta bedzie musiala zaplacic pelna cene ? J.

Data: 2011-03-18 16:35:25
Autor: Pszemol
ojj bed? ujada? b?da ;))) - AM i IP
[...]

po prostu jest róznica pomiedzy aktualizacja juz posiadanej
aplikacji a kupowaniem nowej aplikacji. czy za upgrade sie
bedzie placic i ile to chyba decyduje producent aplikacji.

trudno mi powiedziec bo ja jeszcze nic tam nie kupilem,
tylko sciagalem jak jest "free" :-)

Data: 2011-03-18 18:42:57
Autor: ToMasz
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
BaX pisze:
http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-app-store/

Pozdro.
staram sie być bezstronny, ale wiem ze tu jest paru fanów jednej marki i
 zagorzałych przeciwników. mam jednak nadzieje, ze przed pyskówk±, my
jako społeczno¶ć, wyja¶nimy ewentualnym nabywcom plusy i minusy takiego
rozwiazania. Nie obraĽcie sie, ale przypomne, ze wiele osób tu
zagl±daj±cych, nie odróżnia gpsu( wensie urz±dzenia z ekranem) do
nawigacji  czyli samego softu zawiarajacego mapy.

Automapa jest popularna na WM, dzieki piractwu - nie ma co sie
oszukiwać. Czy na IP tak będzie  - tu pytanie do lepiej znaj±cych system
kolegów.

Automapa na WM w okresie subskrybcji jest aktulana, dodatki typu miplo
czasem s± bardzo przydatne. sam podchodziłem do tego z rezerw±, ale parę
razy dzieki nim zaoszczędziłem dziesi±tki kilomertów i dużo czasu. Po
okresie jest dalej w 100% funkcjonalna, choć na terenach w których sie
często buduje nowe trasy - potrafi spłatać psikusa. JAk to będzie w IP?

Autor w±tku napisał "będ± ujadać" to niestety jest tytuł zapraszaj±cy do
pyskówki. Dlaczego? Maj±c GPS ale bez nawigacji, dostajemy produkt o
skrajnie ograniczonej funkcjolnalno¶ci. Po co wiec za niego płacić?
JAsne w telefonie jest to "dodatek", oczywi¶cie ze kraj nas Wisł± to nie
centrum ¶wiata, ale nie ¶wiadczy to dobrze o producencie. Teraz, po tylu
latach IP doł±czył do grona telefonów, ktore mog± posłużyć jak prawdziwa
nawigacja. Moim zdaniem to dobrze, a jak kto¶ musi  sie tym "asić" to
życze ja najszybszego przej¶cia przez trudny okres dojrzewania.

ToMasz

Data: 2011-03-18 18:39:55
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 18:42:57 +0100, ToMasz napisał(a):

Automapa jest popularna na WM, dzieki piractwu - nie ma co sie
oszukiwać. Czy na IP tak będzie  - tu pytanie do lepiej znaj±cych system
kolegów.

Piractwo na iPoo jest jeszcze łatwiejsze niz pod WM

[...]

W iPoo po okresie subskrybcji program przestanie działać. Kompletnie. Trzeba wykupić kolejny rok i to nie po obniżonej cenie jak w WM ale w
pełnej!!!
Nie jest to w żaden sposób wymuszone zasadami App Store, bo konkurencja
czyli Navigon czy TomTom po okresie subskrypcji tylko przestaj± się
uaktualniać, ale wci±ż działaj± ¶wietnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-03-18 19:33:05
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 18:42:57 +0100, ToMasz napisał(a):

Autor wątku napisał "będą ujadać" to niestety jest tytuł zapraszający do
pyskĂłwki. Dlaczego? MajÄ…c GPS ale bez nawigacji, dostajemy produkt o
skrajnie ograniczonej funkcjolnalności. Po co wiec za niego płacić?
JAsne w telefonie jest to "dodatek", oczywiście ze kraj nas Wisłą to nie
centrum świata, ale nie świadczy to dobrze o producencie. Teraz, po tylu
latach IP dołączył do grona telefonów, ktore mogą posłużyć jak prawdziwa
nawigacja./.../

Przepraszam, ale to bzdura. To znaczy kwalifikowanie iP jako prawdziej
nawigacji DLATEGO, ze jest na niego Automapa.
AM to nie pępek świata i parę innych dobrych programów było znacznie
wcześniej.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-03-18 20:47:21
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 14:06:54 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

WyobraĹş sobie, ĹĽe Automapa nie jest jedynym programem posiadajÄ…cym mapy
Polski.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2011-03-18 15:47:58
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:wnlqyxp5zgzk$.1rnvb1ocw6bly.dlg40tude.net...
[...]

I po co ten idiotyczny ton wypowiedzi?
Nie potrafisz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

Data: 2011-03-19 11:16:03
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 15:47:58 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Skonsultuj siÄ™ z psychiatrÄ….

Nie potrafisz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

Jak siÄ™ nie podoba, to nie czytaj.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2011-03-19 09:39:08
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:10e1ldomp5jp6.f95rsmk81ryw$.dlg40tude.net...
I po co ten idiotyczny ton wypowiedzi?

Skonsultuj siÄ™ z psychiatrÄ….

Podaj mi jego numer - nie znam Twojego psychiatry.

Nie potrafisz kulturalnie odpowiedziec na kulturalne pytanie?

Jak siÄ™ nie podoba, to nie czytaj.

Ale ja siÄ™ zastanawiam skÄ…d u Ciebie taka poza?
Po co taki teatr odstawiasz zamiast zwyczajnie odpowiedzieć
na pytanie? Coś cię w tyłek ugryzło czy co?

Data: 2011-03-18 20:18:11
Autor: J.F.
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 19:33:05 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
Przepraszam, ale to bzdura. To znaczy kwalifikowanie iP jako prawdziej
nawigacji DLATEGO, ze jest na niego Automapa.
AM to nie pępek ¶wiata i parę innych dobrych programów było znacznie
wcze¶niej.

Dobrych rowniez na terenie naszego kraju ? J.

Data: 2011-03-18 19:23:19
Autor: Waldek Godel
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 20:18:11 +0100, J.F. napisał(a):

Dobrych rowniez na terenie naszego kraju ?

tak, na terenie naszego kraju.
Jęczenie tych i owych, że zaułka za sklepem monopolowym w Pierdziszewie
Górnym nie ma, albo tych co się gubi± na oddanej miesi±c temu autostradzie
jest conajwyżej żałosne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-03-18 22:29:24
Autor: J.F.
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 19:23:19 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

No wiesz, jesli w AM jest plan 3000 Pierdziszewow, a u konkurencji
zaledwie 300, to to wcale nie jest takie zalosne.

Podobnie jak jak przejechanie wezla Sosnica
http://www.a-inter.net/~z.mierzwa/Animacja/HTML/wezel-46.html

J.

Data: 2011-03-18 21:33:00
Autor: Waldek Godel
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 22:29:24 +0100, J.F. napisał(a):

Podobnie jak jak przejechanie wezla Sosnica
http://www.a-inter.net/~z.mierzwa/Animacja/HTML/wezel-46.html

Węzeł Sosica akurat w TomTomie jest bez problemu:
http://routes.tomtom.com/#/map/Stanis%25C5%2582awa%2520Staszica%252C%2520Gliwice%252C%2520PL%254050.29056%252C18.72256%2540-1/?center=50.29056%2C18.72256&zoom=13&ui=8&map=basic
(trzeba odjechać dwa stopnie zoomem)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-03-18 22:57:22
Autor: J.F.
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 21:33:00 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Dobrze to o TT swiadczy - ale ja tylko chcialem zwrocic uwage ze nie
zawsze jest tak fajnie ze wielomiesieczne opoznienia sa bez znaczenia
:-)

J.

Data: 2011-03-18 22:05:00
Autor: Waldek Godel
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 22:57:22 +0100, J.F. napisał(a):

Dobrze to o TT swiadczy - ale ja tylko chcialem zwrocic uwage ze nie
zawsze jest tak fajnie ze wielomiesieczne opoznienia sa bez znaczenia
:-)

i jeszcze twierdzisz, że ałtomałpa ich nie miewa?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2011-03-18 20:48:18
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
[...]

Tak, chyba, ĹĽe Tom Tom z jakiegoĹ› powodu pogarsza je celowo w wersji na
iPhone?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-03-18 23:48:31
Autor: J.F.
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
On Fri, 18 Mar 2011 20:48:18 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
Dnia Fri, 18 Mar 2011 20:18:11 +0100, J.F. napisał(a):
Dobrych rowniez na terenie naszego kraju ?

Tak, chyba, że Tom Tom z jakiego¶ powodu pogarsza je celowo w wersji na
iPhone?

Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

J.

Data: 2011-03-19 00:00:57
Autor: Waldek Godel
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 23:48:31 +0100, J.F. napisał(a):

Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

A pójdziesz jutro kupić sobie ajfona jak zawiera nowe?

Data: 2011-03-19 01:56:26
Autor: J.F.
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
On Sat, 19 Mar 2011 00:00:57 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

Nie, jutro nie pojde. Ale zanim kupie to chetnie sie dowiem ile kosztuje komplet map Europy.

A tu taka drobna przeszkoda. A mnie wiele nie trzeba zeby zaczac
czytac cennik Nokii :-)

J.

Data: 2011-03-19 11:14:14
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
[...]

Widzisz jakiĹ› problem?

http://itunes.apple.com/us/app/tomtom-europe/id355680531?mt=8

Data: 2011-03-19 17:08:14
Autor: J.F.
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
On Sat, 19 Mar 2011 11:14:14 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
Dnia Fri, 18 Mar 2011 23:48:31 +0100, J.F. napisał(a):
Tak sobie chcialem sprawdzic u zrodla ... da sie dowiedziec ile taki
TT kosztuje i ktore mapy zawiera bez zainstalowania iTunes ? :-)

Widzisz jaki¶ problem?
http://itunes.apple.com/us/app/tomtom-europe/id355680531?mt=8

A jak to znalazles ? Mnie sie nie udalo.

Sam TomTom w zalaczonym linku http://www.tomtom.com/en_gb/products/mobile-navigation/tomtom-app-v16/

pisze

"In your region there are different apps available from the app store.
They come with different maps"

no i wymieniaja m.in
Eastern Europe Greece (84%) Republic of Ireland
United Kingdom
Western Europe Alps Wiec mam pewien dysonans .. appstore uwzglednia zwroty ? :-)

J.

Data: 2011-03-19 17:48:00
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:08:14 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Wszedłem na stronę itunes.apple.com i wpisałem tam "tomtom" ;)

[...]

Jest kilka wersji, różniących się zestawem map ale i odrobinę funkcjami
(tak w kaĹĽdym razie piszÄ… tam uĹĽytkownicy). Zwroty? Nie wydaje mi siÄ™ :)

Data: 2011-03-19 18:11:06
Autor: J.F.
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
On Sat, 19 Mar 2011 17:48:00 +0100,  Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

przerzuca mnie na  http://www.apple.com/itunes/

i wpisałem tam "tomtom" ;)

W prawym gornym rogu ? to mam zmienne efekty - od braku reakcji do znalezenia czterech strony
- akcesoria, 2* Mac OS X Drivers i jakis Routebuddy.

[...]

Jest kilka wersji, różni±cych się zestawem map ale i odrobinę funkcjami

wiec co dostane za moje 99$ ? :-)

Zwroty? Nie wydaje mi się :)

No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)

Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

J.

Data: 2011-03-19 18:28:26
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Sat, 19 Mar 2011 18:11:06 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Bezpośrednio mnie też przerzuca, wchodziłem po wyszukaniu z google :)

i wpisałem tam "tomtom" ;)

W prawym gornym rogu ? to mam zmienne efekty - od braku reakcji do znalezenia czterech strony
- akcesoria, 2* Mac OS X Drivers i jakis Routebuddy.

Z tego co widzÄ™, to mi juĹĽ teĹĽ nic sensownego nie wyszukuje, za to co jakiĹ›
czas wyskakuje stona zalecajÄ…ca zainstalowanie itunes :)

Nie pytaj, nie wiem :D

[...]

Bogowie i wsparcie techniczne raczą wiedzieć :)

Zwroty? Nie wydaje mi siÄ™ :)

No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)

Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

Kościoły nie podlegają pod UOKiK ;)

Data: 2011-03-21 16:30:58
Autor: Pszemol
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:c8o9o6td8oe16il02ps1femk09cougp9684ax.com...
No jak, ** ? zaplacilem za mapy od Portugalii do Uralu, to chyba takie
mi sie naleza lub zwrot gotowki :-)

Czy to podlega pod UOKiK ? :-)

Kto¶ skomentował, że mapa Europy powinna mieć 33% Rosji
ale według tego użytkownika, mapa ma 10-15 ulic w Moskwie
i tyle, więc TomTom się chyba nie popisał.

Użytkownik z Polski (Maciej Żurkowski) napisał ocenę 1/5
gwiazdek że TomTom po macoszemu traktuje Polskę, że brak
dla Polski fotoradarów. Że nie można ich dodać po instalacji,
że infolinia do kitu i że nic nie wiedz± i że niecierpliwie czeka na
AutoMapę z możliwo¶ci± dogrania POI (napisał to w kwietniu).

Data: 2011-03-21 16:24:21
Autor: Pszemol
ojj bed? ujadać będa ;))) - AM i IP
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:e7o7o6pbf8tul60ijgjcmshuhtrh4b3f6s4ax.com...
[...]

W swoich iTunes widzę kilka wersji TomToma z takimi cenami:

TomTom Europe $99.99
TomTom WesterEurope $74.99
TomTom EasternEurope $64.99 (he, he - tańsza jest!)
TomTom USA&Canada $49.99
TomTom USA&Mexico $49.99
TomTom USA $39.99
TomTom Brazil $39.99
TomTom Mexico $39.99
TomTom Australia $64.99
TomTom UK&Ireland $69.99 (dziwne, bo Western Europe pokrywa GB i Rep of Ir)
TomTom SouthernAfrica $59.99
TomTom MiddleEase $99.99
TomTom Italy $49.99
TomTom Argentina $49.99

i tak dalej, nie chce mi się pisać, jest tego od cholery.
Ciekawe czy jak kupisz konkretn± mapę Włoch za 50 bucksów
to dostaniesz więcej planów miast niż w mapie Western Europe
za $75 która ma według opisu zawierać równiez Włochy?

I nie ma w opisie jak często obiecuj± uaktualniać te mapy i za ile $$.

Data: 2011-03-19 09:35:06
Autor: BaX
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP

[...]

Oj zagiał mnie wczoraj wła¶nie kole¶ bardzo bo miałem jego Garmina do aktualizacji, w jego mapach z 2009 roku co¶ takiego jak 'Walce' jest oznaczona wł±cznie z kilkunastoma nazwami ulic, kiedy najnowsza AM nie ma nic oprócz nazwy miejscowo¶ci. Akurat jako kierowca jeĽdzi z zaopatrzeniem po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

Data: 2011-03-19 11:18:11
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Sat, 19 Mar 2011 09:35:06 +0100, BaX napisał(a):

[...]

Oj zagiał mnie wczoraj właśnie koleś bardzo bo miałem jego Garmina do aktualizacji, w jego mapach z 2009 roku coś takiego jak 'Walce' jest oznaczona włącznie z kilkunastoma nazwami ulic, kiedy najnowsza AM nie ma nic oprócz nazwy miejscowości. Akurat jako kierowca jeździ z zaopatrzeniem po takich dziurach i w Garminie było jeszcze kilka takich miejsc o których można by powiedzieć, że AM jedynie słyszała.

PodobnÄ… sytuacjÄ™ mi kiedyĹ› zaprezentowano w mapach Mio :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-03-19 17:34:01
Autor: J.F.
ojj bedš ujadać będa ;))) - AM i IP
On Sat, 19 Mar 2011 09:35:06 +0100,  BaX wrote:
[...]

Moze sie zdarzyc, ale tu sie najlepiej zdac na liczby.
"AutoMapa Polska XL zawiera plany nawigacyjne ponad 14 tys.
miejscowo¶ci."
nawigacyjne plany miejscowo¶ci i miast       szt 26633 miasta i miejscowosci z kompletem nazw ulic  szt 5769 Aktualna Mapamap dla porownania
"8937 planów miast i miejscowo¶ci w tym 3388 szczegółowych planów z
adresami"

Dobra, chyba wiem jak czytac - AM jest jednak 5769/3388 raza lepsza
:-)

J.

Data: 2011-03-24 20:07:48
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 18 Mar 2011 13:15:31 +0100, BaX napisał(a):

http://imagazine.pl/2011/03/18/automapa-wreszcie-w-app-store/

http://itunes.apple.com/pl/app/iam/id392945795?mt=8#

Tak sobie patrzę na oceny użytkowników przy trzystu kilkudziesięciu
opiniach i sobie myślę, że nie jest to najbardziej udany program ;)

Data: 2011-03-24 14:18:15
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
[...]

Niezbyt dobrze Ci to myślenie wychodzi...
Gdybyś się chwilę zastanowił, to zrozumiałbyś że większość
negatywnych komentarzy pochodzi od ludzi, ktĂłrzy nie rozumieli
ĹĽe jest to program wymagajÄ…cy licencji na mapy i sÄ… rozczarowani
że ściągali program darmowy a muszą zapłacić 35 euro...
Nie ma to nic wspĂłlnego z tym co sugerujesz, ĹĽe rzekomo program
nie jest udany bo na trzysta coś tam opinii ma jedną i pół gwiazdki.

To, ĹĽe nie jesteĹ› najostrzejszym noĹĽem w szufladzie juĹĽ wiemy...

Data: 2011-03-24 19:41:39
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:18:15 -0500, Pszemol napisał(a):

Gdyby¶ się chwilę zastanowił, to zrozumiałby¶ że większo¶ć
negatywnych komentarzy pochodzi od ludzi, którzy nie rozumieli
że jest to program wymagaj±cy licencji na mapy i s± rozczarowani
że ¶ci±gali program darmowy a musz± zapłacić 35 euro...

Ech... jakby tak sztucznie wyhodować jak±¶ szar± komórkę, to może byłyby
już dwie, może by się zderzyły i jaka¶ my¶l by powstała...
A tak i głupio, i straszno

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-24 20:41:45
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
[...]

Kiedy, baranku, planujesz opublikowac swojÄ… ogĂłlnÄ… teoriÄ™ wszyskiego?

[...]

Po pierwsze, interesuje mnie wyłącznie ogólna ocena aplikacji przez
uĹĽytkownikĂłw. Nie interesuje mnie jakie sÄ… tam komentarze i dlaczego, z
prostej przyczyny: nawet ich większości nie czytałem, bo zaledwie parę z
nich da się obejrzeć bez zaśmiecania sobie komputera itunes.
Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.
Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

Nie ma to nic wspĂłlnego z tym co sugerujesz, ĹĽe rzekomo program
nie jest udany bo na trzysta coś tam opinii ma jedną i pół gwiazdki.

Jak donosi nasz reporter, gwizdy na placu czerwonym w dniu 1 maja były
gwizdami aprobaty.

To, ĹĽe nie jesteĹ› najostrzejszym noĹĽem w szufladzie juĹĽ wiemy...

Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
prawdÄ™.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Data: 2011-03-24 16:53:43
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:mr0q6q1h0lyi.emmau4egw8yy.dlg40tude.net...
[...]

Kiedy przestaniesz przynosić publicznie wstyd swoim rodzicom
i zaczniesz zachowywać się kulturalnie i rozmawiać bez przezwisk?

[...]

A widzisz - i to jest właśnie błąd jaki robisz.

Po drugie, na użyteczność programu wpływa również sposób licencjonowania.

Niemożliwe... poważnie? Ale jak widać z komentarzy, nie każdy przeczytał
warunki umowy i wielu jest rozczarowanych że ściągneli free i później
się okazało że trzeba zapłacić, no to dają upust swojemu rozczarowaniu
w negatywnym komentarzu. Taki komentarz nie ma nic wspĂłlnego z udanÄ…
czy nieudaną aplikacją a raczej wystawia negatywne świadectwo inteligencji
użytkownikowi, który ewidentnie nie zapoznał się z warunkami użytkowania
programu przed ściągnięciem aplikacji z AppStore.

Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

[...]

Napisałeś nieprawdę, że użytkownicy wyrażają opinię o tym, że aplikacja
jest nieudana. Tymczasem opinie negatywne w większości dotyczą faktu
że za nią trzeba zapłacić a nie ma ani słowa na temat ilości planów miast
czy łatwości/skuteczności nawigacji.

To, ĹĽe nie jesteĹ› najostrzejszym noĹĽem w szufladzie juĹĽ wiemy...

Ja wiem, przemuś, rzeczywistość skrzeczy i trzeba przykryć niewygodną
prawdÄ™.

Ty oceniasz książkę po okładce - wystawiasz opinię nie znając tematu.
I nawet brak Ci rozumu aby zauważyć, że źle robisz... Trochę to żałosne.

Data: 2011-03-24 23:14:14
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:53:43 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

baranku boĹĽy, rodzicĂłw moich zostaw w spokoju.

[...]

Albo wystawia niezbyt interesujące świadectwo twórcom opisu i licencji.
JakoĹ› TomTom czy Navigon takich ocen nie majÄ….

Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

Jedynie szczerość, baranku.

[...]

Nie no, skÄ…d. DajÄ…c niskÄ… ocenÄ™ wyraĹĽajÄ… swoje najwyĹĽsze uznanie twĂłrcom,
jakĹĽe by inaczej. Gwizdy aprobaty.

Goń się, żłobie.

Data: 2011-03-24 21:04:10
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:fbdcakyfqsxa$.1j7r9c3c5s3tj$.dlg40tude.net...
[...]

Dlaczego? Nie zasłużyli sobie na specjalny szacunek skoro nie
umieli wychować człowieka który umiałby się kulturalnie zachować.

[...]

Nie widzisz... no trudno.

[...]

I co z tego? Tak czy inaczej złe oceny dotyczyły zaskoczenia ceną licencji
a nie jakością programu, jak starałeś się błędnie nam tu przedstawić...

Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

Jedynie szczerość, baranku.

Jednak chamstwo.  Zapytaj mamy co to sĹ‚owo znaczy.

[...]

Odróżniasz ocenę programu i ocenę sposobu licencjonowania za jego użycie?

[...]

I znowu dajesz bardzo złe świadectwo swoim rodzicom...
Zamiast uczyć Cię kultury zbijali bąki.
Dasz mi telefon do swojego tatusia? MoĹĽe jeszcze nie jest
za późno jak Ci spuści baty na te Twoje portki?

Data: 2011-03-25 11:18:01
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:04:10 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Bo ja tak mĂłwiÄ™.

[...]

A co ja się będę kopał z mułem...

[...]

Nie, ty sobie to sam wyinterpretowałeś. Ja tylko zwróciłem uwagę, na niską
ocenÄ™ :)
Ale uderz w stół, a nożyce się odezwą, marny ewangelisto.

Po trzecie, tam naprawdę nie wszyscy są tak głupi jak ty.

I znowu chamstwo z Ciebie wychodzi...

Jedynie szczerość, baranku.

Jednak chamstwo.  Zapytaj mamy co to sĹ‚owo znaczy.

Powtarzasz siÄ™, baranku.

[...]

Aplikacja została oceniona tak, jak została. Wchodzenie w szczegóły kto i w
jaki sposób dał ciała, że tak się stało i w jakim obszarze aplikacja nie
spełniła oczekiwań nie było i nie jest moim celem. Oflaguj się na itunes i
tam protestuj, jeśli uważasz że oni wszyscy nie mają racji.
Albo przyjmij, że jednak te gwizdy to aprobata była.

Szczekaj dalej.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2011-03-25 12:13:23
Autor: cpt. Nemo
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:imfsug.ss.0poczta.onet.pl...

Niemożliwe... poważnie? Ale jak widać z komentarzy, nie każdy przeczytał
warunki umowy i wielu jest rozczarowanych że ¶ci±gneli free i póĽniej
się okazało że trzeba zapłacić, no to daj± upust swojemu rozczarowaniu
w negatywnym komentarzu.

Bo to pokolenie juz umie pisac, czytac ze zrozumieniem dopiero kiedys sie naucza. Nie wymagaj za wiele od uzytkownikow takiego sprzetu :)

Data: 2011-03-25 10:48:43
Autor: Pszemol
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
"cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote in message news:imhtcj$c2h$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda że Libiszewski nie jest wystarczaj±co inteligentny aby
ocenić użyteczno¶ć takiej opinii w ocenie programu... i plecie bzdury.

Data: 2011-03-25 17:00:22
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
W dniu 2011-03-25 16:48, Pszemol pisze:

Bo to pokolenie juz umie pisac, czytac ze zrozumieniem dopiero kiedys
sie naucza. Nie wymagaj za wiele od uzytkownikow takiego sprzetu :)

Szkoda ĹĽe Libiszewski nie jest wystarczajÄ…co inteligentny aby
ocenić użyteczność takiej opinii w ocenie programu... i plecie bzdury.

Dla ciebie PAN Libiszewski, jełopie.

Data: 2011-03-25 12:20:20
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d8cbc16$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Buahahaha :-)) No toś mnie od dawna tak nie rozbawił, Libiszewski!

Data: 2011-03-25 18:31:24
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
W dniu 2011-03-25 18:20, Pszemol pisze:

Buahahaha :-)) No toś mnie od dawna tak nie rozbawił, Libiszewski!

Cieszę się, że się dobrze bawisz, anonimowy Jełopie.

Data: 2011-03-25 13:30:32
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d8cd16c$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-25 18:20, Pszemol pisze:
Buahahaha :-)) No toś mnie od dawna tak nie rozbawił, Libiszewski!

Cieszę się, że się dobrze bawisz, anonimowy Jełopie.

Tak do Ciebie tatuś się zwracał jak Ci w szkole nie szło?

Data: 2011-03-25 19:33:48
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
W dniu 2011-03-25 19:30, Pszemol pisze:
[...]

Nie, Anonimowy Jełopie, nie zgadłeś.

Data: 2011-03-25 19:13:08
Autor: Pszemol
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4d8ce00c$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To mamusia? Jakoś chamstwem musiałeś nasiąknąć... więc jak?

Data: 2011-03-26 08:57:49
Autor: Andrzej Libiszewski
ojj bedą ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 25 Mar 2011 19:13:08 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Spadaj do kosza, Anonimowy Jełopie.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2011-03-25 11:21:24
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Fri, 25 Mar 2011 12:13:23 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

[...]

Nie wymagaj za wiele od użytkownika tego sprzętu - biedakowi tak się piana
rzuciła, że zauważył tylko najbardziej bezsensowne komentarze, albo wręcz
tylko te pozytywne napisane przez pracowników Aqurat :-)
Tych, o braku akceptacji wył±czania się programu po roku używania już nie -
bo psuj± jedynie słuszny ¶wiatopogl±d.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-03-24 19:19:15
Autor: Waldek Godel
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Dnia Thu, 24 Mar 2011 20:07:48 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Tak sobie patrzę na oceny użytkowników przy trzystu kilkudziesięciu
opiniach i sobie my¶lę, że nie jest to najbardziej udany program ;)

Program jest nieudany jak zwykle, ale sposób licencjonowania wyszedł im
wyj±tkowo udanie - znaczy.. udanie dymaj±cy klienta.
Jest to o tyle dziwne, że w zasadzie grupa docelowa to najwidoczniej lubi,
ale wychodzi, że nie każdy może ich ot tak sobie dymać, musisz być Stiwem
Dżobsem, żeby to robić.

Data: 2011-03-24 21:32:16
Autor: frank drebin
ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP
Waldek Godel wrote:
[...]

niemożliwe, użytkownik apple może być z czego¶ niezadowolony?
Może nie zgadzać się z dymaniem klienta?

No to chyba ci się ¶wiatopogl±d wywalił.

Masz na osłodę http://www.youtube.com/watch?v=c517JGb4MQc
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

ojj bed± ujadać będa ;))) - AM i IP