ok czas na moja ocene trejdow

Data: 2011-03-01 04:11:01
Autor: sooobi
ok czas na moja ocene trejdow
1. Melo do Knicks

KNICKS - nie wczytywałem sie dokladnie o co tam chodziło ale podobno
Walsh ma podać sie do dymysji a palce maczał tam sam Thomas. Nie wiem
ile w tym prawdy ale po tym jak wygląda ten deal dla Knicks to chyba
dużo. Dać AŻ tyle za Melo, kiedy to Nuggets stali pod ścianą to jakieś
szaleństwo. Ktos z trójki Felton/Gallo/Chandler powinien zostać w
Knicks. W dodatku podobną mają wykupić kontrakt Brewera - akurat on i
Fields to jedyni obwodowi obrońcy których posiadają, więc w ogole tego
nie rozumiem. Ocena: C-

NUGGETS -  Nuggets zrobili majsersztyka, będąc pod ścianą wyszli z
tego wręcz genialnie. Nie zdziwie sie jak pick od Knicks w 2014 będzie
w top 10. Ocena: B+

WOLVES - Tak krytykowany tutaj również przeze mnie Kahn robi ostatnio
dobrą robotę. Za darmo ściągnał Beasleya, teraz to samo zrobił z
Randolphem, żal mi strasznie chłopaka bo mając taki talent siedzi na
ławie przez co się raczej cofa niż rozwija. Ocena: A

2. James Johnson do Raptors

BULLS - Widziałem pare razy Johnsona i wydawał się z niego bardzo
sensowny młody gracz. Może robia miejsce na jakiegoś innego sf'a
(Rasual Butler)? Ocena: C-

RAPTORS - Po kiego grzyba Raptokom kolejny sf? Ocena: D

3. Troy Murphy do Warriors

NETS - To klasyczny rodzaj bezsensownych ruchów managmentu Nets. Przed
sezonem oddali Lee za ogromny kontrakt Murphego, po to zeby trzymac go
na ławie, tylko po żeby oddać go za inne duże kontrakty które teraz
chcą wykupić? Netsi za całokształt ruchów z Murphym dostają ocenę F-

WARRIORS -  Czy Brendan Wright jest tak słaby, żeby oddawać go za pick
2 rundowy?i dodatkowo przyjmować na siebie pare milionów więcej? Wszak
Netsi zapewne taniej wykupią Gadzurica niż Warriors Murphego. Ze
strony Warriors równie bezsensowny deal co wyżej opisany. Ocena: D

4. Landry - Thorton

KINGS - Landry był najlepszym zawodnikiem z całej paczki, która Sactos
dostali za Kevina Martina. Teraz oddają tego zawodnika za Thortona.
Nie to ze Thorton to jakiś leszcz ale Sactos na jego pozycji mają
Udriha, Garcie, Casspiego, Greena czy Heada więc po kiego im kolejny
niski, niech najpierw zrobią porządek z tym co mają. Ocena: C-

HORNETS - Hornets zdecydowanie potrzebowali wysokiego. Landry powinien
pomoć w walce pod koszami i dać troche życia w tym ataku opartym tylko
na grze Paula i izolacjach Westa. Ale czy ten deal pozwoli szerszeniom
przejśc chociażby 1 runde - wątpie:( Ocena: B+

5. Deron Williams do Nets

NETS - Netsi wykorzystali debilizm Knicks i udupili sobie rywali zza
miedzy na kolejne lata(nie sadze ze Knicks z maxem dla Amare i Melo i
starzejacym sie Billupsem beda w stanie ugrac cokolwiek wiekszego niz
1 runda przez najblizsze lata) a sami ściągneli jednego z najlepszych
graczy w lidze. Ale czy nazwałbym ten deal super majserszytkiem jednak
nei do końca bo Favors ma papiery na bycie jednym z najlepsych
podkoszowych tej dekady, w dodatku oddali także pick - zapewne top 5.
Ocena: B

JAZZ - Oficjalnie w Jazz zaczął sie rebulinding. Jeśli chcieli oddac
Derona to dostali za niego naprawde fajną paczkę, bardziej mi się
podoba ten deal ze strony Jazz, którzy i tak o nic większego by w tym
roku nie walczyli.
Ocena: B+

6. Kirk Hinrich do Hawks

WIZARDS -  To kolejny przykład kolejnego beznadziejnego managmentu.
Najpierw ściągaja do siebie Hinircha wraz z jego wielkim kontraktem
tylko po to zeby go pozniej zamienic na Bibbiego, którego kontrakt
wykupuja. Totalny bezsens i przyklad wyrzucania pieniedzy w błoto.
Dobrze ze chociaz dostali Crawforda i pick w drafcie. Ocena: F

HAWKS - Fajny pick, Hinrich jest zbyt dobrym graczem, żeby grać z
ławki. Nie wiem czy pomoże to Hawks przejśc 1 runde, ale na pewno ruch
solidnie wzmacniajacy Jastrzebie. Ocena: B

7. Baron Davis do Cavs

CLEVLAND - Ok było wiadome ze Mo Will jest zalamny odejsciem LeBrona i
tez chcial zapewne odejsc z Cavs. No i co za niego dostali, wg.mnie
dostali pick w 1 rundzie draftu bo Baron będzie tam tylko problemem. Z
drugiej strony z Mo Willa z forma z obecnego sezonu, ciężko było
dostać coś lepszego. Ocena: C

CLIPPERS -  Cały świat wiedział, że w dniu podpisania Barona strzelaja
sobie w kolano, teraz żeby pozbyć tego problemu dołożyli jeszcze pick
w 1 rundzie draftu. Ocena: D

8. Jeff Green do Okc

THUNDER - Oglądałem Thunder w tym roku chyba tak dużo jak nikt inny w
Polsce i już po kilkunastu meczach wiedziałem, że Ibaka jest lepszym
graczem niz Green, z każdym kolejnym meczem się utwierdzałem w tym
przekonaniu. O ile Green początek sezonu miał niezły(skutecznie zaczął
grac post up) to z tygodnia na tydzień stawał się jump shooterem. OKC
nie potrzebowali pf'a ciskającego trójki a Ibaka grozi solidnym rzutem
do 5 metra, czyli ok jak na pf, dodatkowo jest jeszcze bardzo solidny
Collison, który grał mniej minut niż powinien. Thunder mieli z nim
gwoździa po zapewne Green żądałby kontraktu w okolicach 50/5 a nie był
tyle wart. Co dostali w zamian, wg mnie dostali bardzo bardzo
solidnego centra, cholernie silnego, który może bronić 1 na 1 przeciw
każdemu innemu wysokiemu w lidze. Tak więc Thunder zrobili krok do
przodu i jak daleko zajdą w PO zależy już tylko od gry Duranta. Ocena:
B+

CELTICS - Niezła niespodzianka, niespodziwałem się ze Celci w ogole
moga rozpatrywac oddanie Perka, ale powodem moglo byc to ze Perk
odrzucil propozycje przedluzenia kontraktu 22/4, ale co mu sie dziwic,
na jego miejscu tez bym ja odrzucil. Celci zagrali va bank zostawiajc
pozycje centra w rekach Shaqa...a moze wiedza o zdrowu Perkinsa cos
czego my nie wiemy? Tak czy siak, ostatni wielki sezon Bostonu moze
zostać stracony przez brak Perkinsa własnie... Ocena: B-

9. Gerald Wallace do Blazers

BLAZERS - W chwili kiedy stracili Odena a potem Roya było jasne, że
sezon jest stracony. Wtedy Aldridge zaczął grać jak najlepszy wysoki w
całej lidze, Roy okazało się że wróci, a teraz dokupili jeszcze
Wallace i nagle okazuje się, że Blazers będą zmorą tego kto na nich
trafi w PO. Poza Wallace dostali za naprawde smiesznie niską cenę:
Ocena: B+

ps: McMillan to jeden z najlepszych trenerów na świecie.

BOBCATS - Zmniejszanie payrollu ciąg dalszy. Rozumiem Mj'a nie gra o
nic większego to i oszczędza pieniądze, ale jeśli nie wylosuje w
drafcie, albo nie podpisze jakiegos fasa ktory ściągnie mu do hali
publike to bobki będą tak trwać w tym swoim niebycie kolejne lata.
Ocena: C

10. Mohammed do Thunder

THUNDER - Kolejny wysoki do walki pod koszami. Ocena: C+

BOBCATS - Kolejna oszędnosć. Ocena: C+

11. Marquis Daniels do Kings

CELTICS - Ktoś wie, dlaczego go oddali?

KINGS -  Fakt ze dostali go tanio, ale po kiego grzyba im kolejny
swingman? Ocena: C-

12. Aaron Brooks do Suns

SUNS -  wyciągneli Brooksa za bardzo fajną cenę. Nie jestem w stanie
wyobrazić sobie z kolei tego co przeżywa Brooks rok temu rządził
ofensywą, a teraz stał się oficjalnie zmiennikiem Nasha na kilkanaście
minut. Gorszego CY nie przewidzial nawet w największych koszmarach.
Ocena: B-

ROCKETS - Postawili na Lowrego, a Brooks zapewne nie był zadowolony z
bycia zmiennikiem. Dragic nie powinien narzekać i będzie dawał solidne
minuty z ławki. Sam Lowry też grał gorzej od kiedy za plecami czuł
oddech Brooksa. Mimo wszystko jednak krok w tył. Ocena: C

13. Battier do Memphis

GRIZZLIES - Walczą o PO stąd pójscie po Battiera, czy może chcą
odpusćic Randolpha i zostać na skrzydłach z niskimi z Battierem, Gayem
i Youngiem? Nie wiem do końca jakie są motywy tego dealu, poza
oczywistym wzmocnieniem się jako zespół. Ocena: C+

ROCKETS - Rockets dostali Williamsa za darmo od Nets i teraz zrobili
dla niego w końcu miejsce. Battier młodzieniaszkiem nie jest, a
Rockets jakby chcieli zrobić lekki lifting. Nie wiem czy Thabeet to
drugi Olowokandi, ale jesli Rockets coś z niego wykrzesaja to w
przyszlości mogą mieć duet Thabeet-Jordan, a obu kupili za niską cenę.
Ocena: C

Data: 2011-03-01 07:01:54
Autor: Leszczur
On 1 Mar, 13:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
11. Marquis Daniels do Kings

CELTICS - Ktoś wie, dlaczego go oddali?

Bo Daniels nawet kichajac cos sobie uszkadza. Nie wydaje mi sie zebym
widzial zawodnika rownie lamliwego jak on.
Byle zderzenie, byle upadek i koleś jest wyłączany na całe tygodnie..

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-03-01 14:10:39
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

IMHO klasyczny problem przy wycenianiu trejdow: z opisu wynika, ze mocno wtopili a przypisales im C...

NUGGETS -  Nuggets zrobili majsersztyka, będąc pod ścianą wyszli z
tego wręcz genialnie. Nie zdziwie sie jak pick od Knicks w 2014 będzie
w top 10. Ocena: B+

Ponownie, majstersztyk to nie A+?

[...]

Tutaj to juz w ogole jakis kosmos, z jednej strony chwalisz gracza, a z
drugiej bledem bylo jego sciagniecie? Whaaat?
I nie wiem czy zwrociles uwage, ze Raptors maja dziure na SF.

[...]

True, true. Mnie caly czas ciekawi skad sie to wzielo. Roznice w ocenie
miedzy trenerem, a GMem?

[...]

Wspominalem, ze opisy nie pasuja do oceny?

[...]

Huh? Pominales drobiazg, ze za przetrzymanie przez pol roku Hinricha
wyciagneli 3 picki z okolic 10-20!

THUNDER - Oglądałem Thunder w tym roku chyba tak dużo jak nikt inny w
Polsce i już po kilkunastu meczach wiedziałem, że Ibaka jest lepszym
graczem niz Green

Dopiero w tym sezonie? ;-)

11. Marquis Daniels do Kings

CELTICS - Ktoś wie, dlaczego go oddali?

Dla oszczednosci, zwolnienia miejsca w rosterze... plus byl
kontuzjowany, wiec i tak nie mieliby z niego pozytku.

KINGS -  Fakt ze dostali go tanio, ale po kiego grzyba im kolejny
swingman? Ocena: C-

Widac, ze nie czytales PRSK ;-)
Byli ponizej salary floor.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-01 05:59:45
Autor: sooobi
On 1 Mar, 14:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Walsh ma poda sie do dymysji a palce macza tam sam Thomas. Nie wiem
> ile w tym prawdy ale po tym jak wygl da ten deal dla Knicks to chyba
> du o. Da A tyle za Melo, kiedy to Nuggets stali pod cian to jakie
> szale stwo. Ktos z tr jki Felton/Gallo/Chandler powinien zosta w
> Knicks. W dodatku podobn maj wykupi kontrakt Brewera - akurat on i
> Fields to jedyni obwodowi obro cy kt rych posiadaj , wi c w ogole tego
> nie rozumiem. Ocena: C-

IMHO klasyczny problem przy wycenianiu trejdow:
z opisu wynika, ze mocno wtopili a przypisales im C...

C- bo jednak maja u siebie Melo i Billupsa wiec takiej totalnej
tragedii nie ma

> NUGGETS -  Nuggets zrobili majsersztyka, b d c pod cian wyszli z
> tego wr cz genialnie. Nie zdziwie sie jak pick od Knicks w 2014 b dzie
> w top 10. Ocena: B+

Ponownie, majstersztyk to nie A+?

Ciezko mi oceniac deal na A+ jesli mimo wszystko sportowo stracili

> 2. James Johnson do Raptors

> BULLS - Widzia em pare razy Johnsona i wydawa si z niego bardzo
> sensowny m ody gracz. Mo e robia miejsce na jakiego innego sf'a
> (Rasual Butler)? Ocena: C-

> RAPTORS - Po kiego grzyba Raptokom kolejny sf? Ocena: D

Tutaj to juz w ogole jakis kosmos, z jednej strony chwalisz gracza, a z
drugiej bledem bylo jego sciagniecie? Whaaat?

No bo nie wiem po co ściągaja kolejnego sf'a skoro mają tam Weemsa,
Kleiza i jeszcze tego ciecia Juliana Wrighta

I nie wiem czy zwrociles uwage, ze Raptors maja dziure na SF.

Johnson nie rozwiazuje ich problemow na tej pozycji. Nadal maja dziure
a kolejnego sf'a w skladzie.

> 3. Troy Murphy do Warriors

> NETS - To klasyczny rodzaj bezsensownych ruch w managmentu Nets. Przed
> sezonem oddali Lee za ogromny kontrakt Murphego, po to zeby trzymac go
> na awie, tylko po eby odda go za inne du e kontrakty kt re teraz
> chc wykupi ? Netsi za ca okszta t ruch w z Murphym dostaj ocen F-

True, true. Mnie caly czas ciekawi skad sie to wzielo. Roznice w ocenie
miedzy trenerem, a GMem?

A mnie dziwi czemu Nets nie oddali go dużo wczesniej skoro Avery nie
chcial nim grac, i dziwi mnie czemu nikt go nie chcial?

> WIZARDS -  To kolejny przyk ad kolejnego beznadziejnego managmentu.
> Najpierw ci gaja do siebie Hinircha wraz z jego wielkim kontraktem
> tylko po to zeby go pozniej zamienic na Bibbiego, kt rego kontrakt
> wykupuja. Totalny bezsens i przyklad wyrzucania pieniedzy w b oto.
> Dobrze ze chociaz dostali Crawforda i pick w drafcie. Ocena: F

Huh? Pominales drobiazg, ze za przetrzymanie przez pol roku Hinricha
wyciagneli 3 picki z okolic 10-20!

Myslisz ze to jest warte tych pieniedzy? I to picki od 14 w góre. Dla
mnie cała "szopka" z Hinrichem to fatalna decyzja Wizards.

> THUNDER - Ogl da em Thunder w tym roku chyba tak du o jak nikt inny w
> Polsce i ju po kilkunastu meczach wiedzia em, e Ibaka jest lepszym
> graczem niz Green

Dopiero w tym sezonie? ;-)

W zeszlym Ibaka miewał dobre mecze w tym robi to regularnie.

Data: 2011-03-01 15:36:35
Autor: wiLQ
ok czas na moja ocene trejdow

> Ponownie, majstersztyk to nie A+?

Ciezko mi oceniac deal na A+ jesli mimo wszystko sportowo stracili

Ale bez tego trejdu straciliby jeszcze wiecej, a IMHO oddzielanie trejdu
od okolicznosci troche mija sie z celem.

> [...]

No bo nie wiem po co ściągaja kolejnego sf'a skoro mają tam Weemsa,
Kleiza i jeszcze tego ciecia Juliana Wrighta

Kleiza polamany i slabo gral, Weems to SG, a Wright moze robic za
rezerwowego. Gdzie ten tlok?

> I nie wiem czy zwrociles uwage, ze Raptors maja dziure na SF.

Johnson nie rozwiazuje ich problemow na tej pozycji. Nadal maja dziure
a kolejnego sf'a w skladzie.

Nie wiadomo czy nie rozwiazuje, moze nagle eksploduje?
W sytuacji Raptors sprobowac nie zaszkodzi.

> [...]

A mnie dziwi czemu Nets nie oddali go dużo wczesniej skoro Avery nie
chcial nim grac, i dziwi mnie czemu nikt go nie chcial?

Contenderzy nie mieli duzych wygasajacych, a reszcie nie byl potrzebny?

> Huh? Pominales drobiazg, ze za przetrzymanie przez pol roku Hinricha
> wyciagneli 3 picki z okolic 10-20!

Myslisz ze to jest warte tych pieniedzy?

Tak, przeciez to wyszlo mniej niz tradycyjne 3M$ za picki lepsze niz
tradycyjnie.

I to picki od 14 w góre. Dla
mnie cała "szopka" z Hinrichem to fatalna decyzja Wizards.

A wg mnie to ksiazkowe "co powinna robic druzyna w rebuildingu".
Wykorzystali okazje i miejsce pod sc po to by w krotkim czasie uzbierac
kilka pickow. Serio nie wiem czemu Ci sie nie podoba ta decyzja,
zwlaszcza, ze jeszcze w miedzyczasie grali tym Hinrichem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-01 15:06:28
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2011-03-01 14:10, wiLQ pisze:

[...]

Dodam, że Bibby zrezygnował z _całości_ pensji za przyszły sezon. Czyli
te trzy wybory w  drafcie kosztowały ich jakieś 2/3 pensji Hinricha i
1/3 Bibby'ego.

KINGS -  Fakt ze dostali go tanio, ale po kiego grzyba im kolejny
swingman? Ocena: C-

Widac, ze nie czytales PRSK ;-)
Byli ponizej salary floor.

A o ile pamiętam Hornets dopłacili do wymiany $3M. Cuban strasznie się
pieklił z tego powodu.

Data: 2011-03-01 07:19:04
Autor: sooobi
ok czas na moja ocene trejdow

> Widac, ze nie czytales PRSK ;-)
> Byli ponizej salary floor.

A o ile pami tam Hornets dop acili do wymiany $3M. Cuban strasznie si
piekli z tego powodu.

Ktos wyliczyl ile pozostalo do splacenia z ich kontraktow za ten sezon
i wyszlo ze kazdy z gm wylozyl na to 23tys dolarów.

Data: 2011-03-01 15:26:53
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Huh? Pominales drobiazg, ze za przetrzymanie przez pol roku Hinricha
> wyciagneli 3 picki z okolic 10-20!

Dodam, że Bibby zrezygnował z _całości_ pensji za przyszły sezon.

To miala byc moja nastepna notka bo to faktycznie godne uwagi.
Zwlaszcza ze wzgledu na lockout.

> Byli ponizej salary floor.

A o ile pamiętam Hornets dopłacili do wymiany $3M.

Nie do tej wymiany ;-)

Cuban strasznie się pieklił z tego powodu.

I slusznie, nie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-03-01 15:09:50
Autor: s
[...]

Dla mnie motywy sa jasne.
W krotkim okresie - lataja dziure po Gayu i to jest jakby pewnik na dzis.
W dlugim - (o ile dogadaja sie na przedluzenie Batta) moga twardo grac z agentem Zacha, bo nie maja juz parcia na jego zatrzymanie. Efekt? Ktos da Zachowi wiecej i nie zobaczymy go juz w Grizzlies. Zostanie Gasol, ktorego podobno chcieli tez Knicks, ale teraz raczej finansowo nie wyrobia.

Z tym warunkiem nt przedluzenia Batta moze byc jednak ciezko, bo pewnie contenderzy tez beda chcieli na niego jakas czesc MLE przeznaczyc...

Ale oprocz Battiera, Gaya i Younga jest jeszcze całkiem przyzwoity Arturek. No i na pewno beda jeszcze probowac wypchnac Mayo. Jezeli znow za McRobertsa - tematu Zacha w ogole juz nie bedzie.

Pozdr
Slawek

ok czas na moja ocene trejdow