ok przegraliśmy

Data: 2010-06-06 16:45:42
Autor: no kto
ok przegraliśmy
Niestety zgodnie z ostrzeżeniem staruszka nie mamy więcej czasu.
Chciałem to sprawdzić, ale tym razem są silniejsi. Wieki materializmu
zrobiły swoje. Gotujcie się na katastrofalne wydarzania.

Dalsza powódź w Polsce nie ma sensu. Przykro mi, Polacy nie zdołaliśmy
zebrać wystarczająco many, aby zmienić wasze przeznaczenie. Jeśli
kogoś to wzrusza, Donald i jego partia otrzymają swoją zapłatę za
torpedowanie działań obronnych w obliczu zagrożenia,  Co do Unii
poczekajmy na nadchodzące wydarzenia w Niemczech, wszystko się wyjaśni
wkrótce.

Chyba, że ktoś ma jeszcze jakiegoś superbohatera w rękawie. A jak nie
i do tego gdzieś jeszcze, ktoś ma jakieś zasoby chowane na czarną
godzinę to teraz może sobie naskoczyć, gdyż to jest naprawdę ostania
powtórka tych wydarzeń.

Data: 2010-06-07 08:48:29
Autor: cirrus
ok przegraliśmy
[...]