ok przegraliśmy

Data: 2010-06-06 16:47:51
Autor: no kto
ok przegraliśmy
Niestety zgodnie z ostrzeżeniem staruszka nie mamy więcej czasu.
Chciałem to sprawdzić, ale tym razem są silniejsi. Wieki materializmu
zrobiły swoje. Gotujcie się na katastrofalne wydarzania.

Dalsza powódź w Polsce nie ma sensu. Przykro mi, Polacy nie
zdołaliśmy
zebrać wystarczająco many, aby zmienić wasze przeznaczenie. Jeśli
kogoś to wzrusza, Donald i jego partia otrzymają swoją zapłatę za
torpedowanie działań obronnych w obliczu zagrożenia,  Co do Unii
poczekajmy na nadchodzące wydarzenia w Niemczech, wszystko się
wyjaśni
wkrótce.

Chyba, że ktoś ma jeszcze jakiegoś superbohatera w rękawie. A jak nie
i do tego gdzieś jeszcze, ktoś ma jakieś zasoby chowane na czarną
godzinę to teraz może sobie naskoczyć, gdyż to jest naprawdę ostatnia
powtórka tych wydarzeń.

PS. Nie poprawiaj mnie bocie jebany. Piszę "ostatnia" ma być napisane
"ostatnia".

ok przegraliśmy