okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad

Data: 2009-07-04 17:49:16
Autor: Ro
okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad
używam jak dotąd teleskopowego zabudowanego w szafkę ... ech skuteczność jego jest mierna ze zrozumiałych powodów

intryguje mnie konstrukcja skośna z uchulnym okapem, coś jak tutaj
http://www.amica.com.pl/pl,produkt,okapy-kuchenne,okc6726i,93,2.html
http://www.ciarko.pl/okapy/4/71/
http://www.ciarko.pl/okapy/4/73/

co do firmy się nie upieram cociaz chęte wysłucham opinii
troche mnie amica zastanawia ... która część się uchyla ale zmysł podpowiada że dolna

Ro

Data: 2009-07-07 16:57:42
Autor: Kane
okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad
używam jak dotąd teleskopowego zabudowanego w szafkę ... ech skuteczność jego jest mierna ze zrozumiałych powodów

Mam taki w projekcie kuchni - mowisz ze porażka ? A inni grupowicze ? Korzysta ktos z pasci tego typu ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-07-07 18:02:33
Autor: Ro
okap/pochłaniasz skośny do kuchni - prośba o rad
teleskopowy ma czynna powierzchnię taką jaki jest aktualny wysów prowadnicy .... o ile jest to sterowany manualnie to można jakiś niski bieg zapodać
jak jest sterowany zaleznie od wysuniętej części to gorzej bo trzeci bieg działa na maksymalnej szerokości ... głośno

generalnie czynna powierzchnia to jeden filtr alu ... drugi ... nierozgryzłem ideii konstruktorów bo wszystkie tak samo mają .... ciąg na elemencie wysówanym jest znikomy jak nie zrowy
być może ma to służyć osadzniu się lotnych oparów po jego wysunięciu

może pomogłem a może nie ... fajnie wygląda złożony ... po rozłożoniu widziałem skuteczniejsze i lepiej wygłuszone
szczególnie te o wydajnościach >500m3/h ... zazwyczaj podwy wiatrak ... chałas
w lepszych turbina promieniowa jak w samochodach

zaleta ... tani, ładny i prosty w zabudowie

Ro