okładzina samoprzylepna (folia) na ramkach drzwi..

Data: 2009-04-06 08:09:47
Autor: K
okładzina samoprzylepna (folia) na ramkach drzwi..
Witam!

Musialem zedrzec taka czarna okladzine (fiat), zaczela mi sie marszczyc i kolidowac z uszczelkami, prawdopodobnie ma to zwiazek z automatyczna myjnia, zreszta nie wazne...

Po zdarciu na lakierze pozostaly resztki kleju, pytanie: jak przygotowac lakier, czym/co nakleic, jak wykonczyc krawedzie, etc.

Moze ktos sie podzieli doswiadczeniami?

Data: 2009-04-06 19:39:49
Autor: pavellz
[...]

Allegro.pl - folia na słupki. Za pomocą nożyka i suszarki do włosów
naklejasz nowe. Nie stosowałem, ale ludzie nie narzekają.

Pozdrawiam
Paweł

okładzina samoprzylepna (folia) na ramkach drzwi..