okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic

Data: 2010-11-16 13:06:49
Autor: Czesuaw P.
okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.

I ta okleina odspoiła się na brzegu drzwiczek, na rancie. Okleina stanowi całość, ale samo odspojenie widać, jest nieestetyczne i się powiększa.

Czym się takie rzeczy przykeja?
Kropelka pewnie nie, a jakie są trwałe kleje do tego? Lub czego innego powinienem użyć?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Data: 2010-11-16 14:17:54
Autor: P
Użytkownik "Czesuaw P." <czechu.p@op.pl> napisał w wiadomości news:ibts4g$qa$1news.onet.pl...
Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.

Czym się takie rzeczy przykeja?

U mnie pomógł Pattex super fix - nie jest to ideał wśród klei, ale zadziałał.
Niezwykle ważne jest odtłuszczenie a potem docisk 8h
oczywiśćie w taki sposób aby nie uszkodzić (delikatnej przezcież) okleiny

Data: 2010-11-17 08:21:15
Autor: Jacek
okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Ja podklejałem Poxipolem przezroczystym dwuskładnikowym i trzyma ładnie już ponad rok. Po posmarowaniu trzeba docisnąć i zmyć nadmiar kleju szmatką namoczoną spirytusem i przykleić taśmą izolacyjną albo w jakiś inny sposob docisnąc na godzinę.
Jacek

okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic