okolice Poznania

Data: 2010-05-26 08:25:17
Autor: Wojtek Potoczak
okolice Poznania
Czy jest w okolicy Poznania akwen z dobra widocznoscia, szuwarami ze spora  iloscia zycia itp. Nie musi byc gleboki, wystarczy kilka metrow. Podobny  do np. J. Budzislawskiego, tylko blizej Poznania?

Wojtek Potoczak

Data: 2010-05-27 18:45:48
Autor: Zboj
okolice Poznania

Czy jest w okolicy Poznania akwen z dobra widocznoscia, szuwarami ze spora iloscia zycia itp. Nie musi byc gleboki, wystarczy kilka metrow. Podobny do np. J. Budzislawskiego, tylko blizej Poznania?

Powidzkie. Ciut bliżej. Jest kilka baz i skromne zaplecze gastronomiczno-spaniowe. Warto oderwać się ciut od głównych tras, bo tam depczą stada nurków, gł. z Poznania, ale nie tylko. Od Powidzkiego w kierunku Poznania w zasadzie już tylko małe jeziorka i stawy, bez zaplecza i nie słysząłem, by w nich nurkowano. Co jest w innych kierunkach od Poznania - nie wiem.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-05-28 16:40:16
Autor: mcgregorius
okolice Poznania
Czy jest w okolicy Poznania akwen z dobra widocznoscia, szuwarami ze spora
iloscia zycia itp. Nie musi byc gleboki, wystarczy kilka metrow. Podobny
do np. J. Budzislawskiego, tylko blizej Poznania?

dużo a nawet bardzo dużo życia i urozmaiconego dna jest w samym Poznaniu w j.Strzeszynek i Kiekrz.Zdecydowanie więcej niż w innych akwenach,ale z widocznością teraz moze być problem,trzeba by sprawdzić naocznie,w obu jeziorach co roku w okolicy maja lubi być nawet około dziesięciu metrów wizury lecz krótko ok. dwóch tygodni.Jak jest teraz niestety nie wiem.
pozdrawiam
Grzegorz

--

okolice Poznania