okres waznosci karty simplus ?

Data: 2009-12-30 11:09:55
Autor: Meteoryty
okres waznosci karty simplus ?
Witam.
"Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług. "

Czy to znaczy ze jesli nie zasile konta to moge odbierac rozmowy i smsy przez rok ?
Bo mam Playa i szkoda mi zasilac Plusa, a zalezalo by mi na odbieraniu polaczen tylko na tym numerze.

Data: 2009-12-30 11:22:45
Autor: dizel
okres waznosci karty simplus ?
On Wed, 30 Dec 2009 11:09:55 +0100, "Meteoryty"
<kevlarwarez@alpha.net.pl> wrote:

[...]

Tak, jak się boisz że stracisz numer to zasil raz na pół roku za 5 pln
i będzie ok.

Data: 2009-12-30 11:23:19
Autor: Dominik & Co
Meteoryty napisał(a):

"Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług. "

Czy to znaczy ze jesli nie zasile konta to moge odbierac rozmowy i smsy przez rok ?

http://www.simplus.pl/v.do?idx=805079

"Od momentu zakończenia okresu ważności lub z chwilą wyczerpania limitu, konto Simplus może być używane jeszcze przez 30 dni (okres karencji).

W tym okresie możesz już tylko:

     * przyjmować połączenia i wiadomości tekstowe SMS
     * łączyć się z numerem zasilania: 5555
     * łączyć się z numerem alarmowym: 112"

Bo mam Playa i szkoda mi zasilac Plusa, a zalezalo by mi na odbieraniu polaczen tylko na tym numerze.

Nie prościej przenieść numer? Darmo i szybko (24 godz).

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-12-30 15:42:51
Autor: Meteoryty
okres waznosci karty simplus ?

Nie prościej przenieść numer? Darmo i szybko (24 godz).

Numer kupilem uzywany z 8 lat temu, nie wiem na kogo jest zarejestrowany :P

Data: 2009-12-30 16:01:47
Autor: Valdi
okres waznosci karty simplus ?
"Meteoryty" news:hhfp1j$8tv$1atlantis.news.neostrada.pl

> Nie prościej przenieść numer? Darmo i szybko (24 godz).

Numer kupilem uzywany z 8 lat temu, nie wiem na kogo jest zarejestrowany
:P

A skąd wiesz, że numer jest zarejestrowany?
Idź najlepiej do salonu i go zarejestruj. Jak nie będzie żadnych problemów w
czasie rejestracji to przenosisz do PLAY'a i gra muzyka.

Data: 2009-12-30 17:45:50
Autor: Meteoryty

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hhfog8$npn$1news.interia.pl...
> [...]

:P

A skąd wiesz, że numer jest zarejestrowany?

bo nie jest na mnie, a Pani w punkcie mi ekranu monitora nie pokaze bo jest ochrona danych osobowych. :D

Idź najlepiej do salonu i go zarejestruj. Jak nie będzie żadnych problemów w
czasie rejestracji to przenosisz do PLAY'a i gra muzyka.

Numer jest zarejestrowany, tyle ze nie na mnie a nikt mi nie powie na kogo. Nie bo nie. Bylem juz w salonie.

Data: 2009-12-31 13:17:24
Autor: W
okres waznosci karty simplus ?
Meteoryty wystukał, co następuje:

> [...]

problemów w czasie rejestracji to przenosisz do PLAY'a i gra muzyka.

Numer jest zarejestrowany, tyle ze nie na mnie a nikt mi nie powie na

Plus jest taki fajny, że nie pozwala na przerejestrowanie numeru bez obecności osoby na która jest zarejestrowany sim? W orange bez problemu się da, trzeba wypałnić formularz z nowymi danymi i podać kilka informacji o numerze (3 ostatnie doładowania, najczęściej wybierane numery w ostatnich 3 meisiącach i numer karty sim OIDP)...

Data: 2009-12-31 22:03:59
Autor: menek
okres waznosci karty simplus ?

Plus jest taki fajny, że nie pozwala na przerejestrowanie numeru bez
obecności osoby na która jest zarejestrowany sim? ...

Ogólnie tak jest w większości przypadków. Przerabiałem to ostatnio. Na stronach wypisują, że podpis poprzedniego posiadacza na papierku musi być. W "saloonie" też grali twardo, że papierek z podpisem muszę im przynieść choć rzuciłem im na blat kopertę z PINami, PUKami i pozostałą zawartością startera, którego to posiadłem w sposób całkowiecie legalny. Chyba nie byłem wystarczająco asertywny, bo czytając grupę sądziłem, że jak mam PUK to jestem pan i władca. Albo trafiłem na zbyt mało doświadczonego acz stanowczego konsultanta, który wręczył mi wyżej wymieniony papier i nic innego nie przyjmował do wiadomości. Po powrocie do domu nie dawał mi spokoju przycisk "Modyfikuj" w e-bok'u umieszczony przy danych osobowych z pierwszej rejestracji. Po jego użyciu wyskakiwał niestety błąd i prośba o podjęcie próby zmiany danych w późniejszym terminie. Za to komunikat przy rejestracji w e-bok'u abonamentowym informował radośnie, że numer jest już zarejestrowany. W zasadzie bez nadziei na sukces po kilku rozmowach telefonicznych z BOK oraz 2 wizytach w salonie postanowiłem sprawdzić dzisiaj czy funkcjonalność modyfikacji danych osobowych działa w nowym e-bok'u :) I jestem już posiadaczem numeru. Potrzebuję nowej słuchawki i planowałem przejść na MIXa z tym numerem stąd mi zależało. Niestety przy dotychczasowych wymianach aparatu w posiadanym od dawna abonamencie zazwyczaj nie mieli telefonów, które mnie interesowały. Znaczy się w cenniku były :) Ale się skończyły i chyba już nie będzie (bo to przestarzały model) albo jeszcze nie dotarły od producenta i w sumie nie wiadomo kiedy będą, bo firmę SE także dopadł kryzys i upada (autentyczna informacja zasłyszana przez siostrę). A jeśli już zasakakująco trafiłem w model, który był na magazynie, to bez podania konkretnej jego ceny konsultant(ka) stwierdzał(a), że to na pewno będzie mnie dużo kosztowało przy wybranym przeze mnie abonamencie i zalecał(a) on(a) zmianę na wyższy. Zatem po przejściach z przerejestrowaniem oraz "kwiatkami" przy PWA zastanawiam się czy nie poszukać sobie innego źródła wybranej słuchawki. Bo na wysłuchanie mojej potrzeby raczej nie mam co liczyć ;)

Do Meteoryta: Jeśli posiadasz PUK i internet, to do zmiany danych potrzebujesz jeszcze tylko odebrać wiadomości tekstową na swoim numerze.

Z noworocznymi życzeniami,
--
Menek

Data: 2010-01-01 20:02:26
Autor: Meteoryty
okres waznosci karty simplus ?
Do Meteoryta: Jeśli posiadasz PUK i internet, to do zmiany danych potrzebujesz jeszcze tylko odebrać wiadomości tekstową na swoim numerze.

No ok
A co i gdzie mam zmienic ?
w Simplusie na stronie sie zalogowac ?

Data: 2010-01-01 20:10:27
Autor: Meteoryty
okres waznosci karty simplus ?
Do Meteoryta: Jeśli posiadasz PUK i internet, to do zmiany danych potrzebujesz jeszcze tylko odebrać wiadomości tekstową na swoim numerze.

O Dzieki. Nigdy tam nei bylem, ale wlazlem na e-booka i zarejestrowalem. Czekam na sms teraz.
Wprawdzie niewiele to teraz da, ale zawsze cos.

Data: 2010-01-01 19:58:34
Autor: Meteoryty
[...]

Moze pojde do innego salonu.
Ale w sumie mam juz fajny numer w Play ktory w dodatku jest fajnym slowem jak sie go na litery zamieni

Data: 2009-12-30 12:57:19
Autor: Minotaur
okres waznosci karty simplus ?
tak

Data: 2010-01-01 12:31:06
Autor: Ircys
On 30 Gru 2009, 11:09, "Meteoryty" <kevlarwa...@alpha.net.pl> wrote:
[...]

Mam 2 numery simplusowe kupione z 10 lat temu, bardzo rzadko zasilane
a od ok. 3 lat już w ogóle nie zasilane i są, o dziwo(!), wciąż
aktywne, czyli
mogę na nich odbierać wiadomości i połączenia.
Jakieś niezniszczalne są te simplusy :)

Ircys

okres waznosci karty simplus ?