okres waznosci karty simplus ?

Data: 2009-12-30 11:22:45
Autor: dizel
okres waznosci karty simplus ?
On Wed, 30 Dec 2009 11:09:55 +0100, "Meteoryty"
<kevlarwarez@alpha.net.pl> wrote:

Witam.
"Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług. "

Czy to znaczy ze jesli nie zasile konta to moge odbierac rozmowy i smsy przez rok ?
Bo mam Playa i szkoda mi zasilac Plusa, a zalezalo by mi na odbieraniu polaczen tylko na tym numerze.

Tak, jak się boisz że stracisz numer to zasil raz na pół roku za 5 pln
i będzie ok.

okres waznosci karty simplus ?