ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!

Data: 2009-04-04 16:02:07
Autor: o5tt
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!
Oli Kwaśniewskiej marzy się ponoć ślub w zamku! Za wszystko zapłacą oczywiście
rodzice.

To najdroższa z możliwych opcji. Wynajęcie takiego miejsca kosztuje ok. 500
tysięcy złotych.

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6465951,Kwasniewska_chce_slubu_za_100_tysiecy_zlotych_.html

Data: 2009-04-04 18:17:27
Autor: boukun

Użytkownik "o5tt" <socjalpatriota@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr809v$3ob$1inews.gazeta.pl...
Oli Kwaśniewskiej marzy się ponoć ślub w zamku! Za wszystko zapłacą oczywiście
rodzice.

Czy ona w ogóle wie, kim był jej dziadek?

boukun

Data: 2009-04-04 18:19:44
Autor: marek czaplicki
Tzva Adonai pisze:
Oli Kwaśniewskiej marzy się ponoć ślub w zamku!

Taki wybór świadczy o jej patriotyzmie i głębokiej miłości do Polski i jej
wielowiekowej historii... Trudno o prawdziwszy wyraz umiłowania Ojczyzny, niż
wzięcie ślubu w towarzystwie dusz polskich władców...
o kurczę, to w Polsce jest tylko jeden zamek? :)

Data: 2009-04-04 18:27:28
Autor: marek czaplicki
Tzva Adonai pisze:
o kurczę, to w Polsce jest tylko jeden zamek? :)
Pewnie więcej, ale nie sądzę, żeby Ola wybrała byle jaki... Zresztą nie będę
zgrywał eksperta, bo w polskim zamku byłem tylko raz w ramach szkolnej wycieczki
z której najlepiej zapamiętałem grubą, wredną babę, która biła po rękach za
dotykanie eksponatów...
napisz proszę w jakim to polskim zamku byłeś, bo mnie zamek kojarzy się z Malborkiem na przykład. a Tobie???

Data: 2009-04-04 18:31:20
Autor: marek czaplicki
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!
Tzva Adonai pisze:
Naszym prawdziwym, polskim, nazwy niestety nie pamiętam... Pewnie w tym, gdzie
straszy Biała Dama...
o to byłeś na zamku w Rydzynie

Data: 2009-04-04 18:33:55
Autor: Piotr
Dnia Sat, 4 Apr 2009 16:02:07 +0000 (UTC), o5tt napisał(a):

[...]

Ja mam zamek, ale on jest po to, aby hołoty nie wpuszczać.

Piotr

Data: 2009-04-04 09:50:31
Autor: glob
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska kró lowa!

Piotr napisał(a):
Dnia Sat, 4 Apr 2009 16:02:07 +0000 (UTC), o5tt napisaďż˝(a):

> Oli Kwa�niewskiej marzy si� pono� �lub w zamku! Za wszystko zap�ac� oczywi�cie
> rodzice.
>
> To najdro�sza z mo�liwych opcji. Wynaj�cie takiego miejsca kosztuje ok. 500
> tysi�cy z�otych.

Ja mam zamek, ale on jest po to, aby ho�oty nie wpuszcza�..

Piotr

Ty masz zamek,ale w spodniach.Nałożonych przodem do tyłu i
zafajdany ,tak cię zerżneli,że popuściłeś.

Data: 2009-04-04 18:53:18
Autor: Piotr
Dnia Sat, 4 Apr 2009 09:50:31 -0700 (PDT), glob napisał(a):

Ty masz zamek,ale w spodniach.Nałożonych przodem do tyłu i
zafajdany ,tak cię zerżneli,że popuściłeś.

Co ty tam feflasz glombie? Że ubierasz spodnie przodem do tyłu przed
pedalską imprezą? Dobry pomysł, he, he, ale z takimi zwierzeniami idź do
kogoś innego.

Piotr

Data: 2009-04-04 10:00:45
Autor: glob
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska kró lowa!

Piotr napisał(a):
Dnia Sat, 4 Apr 2009 09:50:31 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):

> Ty masz zamek,ale w spodniach.Na�o�onych przodem do ty�u i
> zafajdany ,tak ci� zer�neli,�e popu�ci�e�.

Co ty tam feflasz glombie? �e ubierasz spodnie przodem do ty�u przed
pedalskďż˝ imprezďż˝? Dobry pomysďż˝, he, he, ale z takimi zwierzeniami idďż˝ do
kogoďż˝ innego.

Piotr

Ja tu fakty niezbite podaje,z obserwacji wynikłe,nie pamiętasz co jak
na dworcu w zamkowie toalety pomyliłeś,jedna dla kobiet druga dla
mężczyzn,trzecia dla zmarłych,a czwarta dla słoni,a mówiłem-nie
wchodzić do słoni,ale nie słuchałeś.

Data: 2009-04-04 18:36:18
Autor: raff
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!
Ja mam zamek, ale on jest po to, aby hołoty nie wpuszczać.

Hołoty na ślubie Oli nie uświadczyć, sama europejska elita, łącznie z Vaclavem
Klausem..

A kto nasika do kropielnicy ?

R.

Data: 2009-04-04 18:37:45
Autor: marek czaplicki
Tzva Adonai pisze:

Hołoty na ślubie Oli nie uświadczyć, sama europejska elita, łącznie z Vaclavem
Klausem..
z tego zdania wnoszę że Ty będziesz zapraszał gości?

Data: 2009-04-04 18:53:10
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fu7gron32vca.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jesli nie corka bylego prezydenta Polski ma miec slob w zamku , to pytam czyja ? .
Gosiewskiego ? , Rydzyka ? ( gdyby taka mial co wcale nie jest nieprawdopodobne ) , a moze Klopotka ? .

cyc

Data: 2009-04-04 18:55:11
Autor: raff
[...]

Zaprosi sie elyte. Walesa naszcza do kropielnicy, Siwiec odstawi malpie pokazy ku gawiedzi i budie zabawa.

R.

Data: 2009-04-04 18:57:00
Autor: Piotr
Dnia Sat, 4 Apr 2009 18:53:10 +0200, cyc napisał(a):

Jesli nie corka bylego prezydenta Polski ma miec slob w zamku , to pytam czyja ? .
Gosiewskiego ? , Rydzyka ? ( gdyby taka mial co wcale nie jest nieprawdopodobne ) , a moze Klopotka ? .

Wisz cycu, to jakieś szemrane towarzycho... Olek, wykukał z puszki Byśka,
wiesz, co go wsadzili jak psiarnię podkminił... Noo i całe fabrykie
skręcili, co to miała ona być, a jej nie ma...
pz
Piotr

Data: 2009-04-05 09:53:02
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:rjxs059cyyuk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wsadzic do pierdla , jesli jest za co . Ot i wszystko !!.

cyc

Data: 2009-04-04 22:23:55
Autor: ColgatesBilly

"o5tt" <socjalpatriota@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gr809v$3ob$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za swoje... Wolno jej!

Tatel w Tolerancji robi, to go stac!

MAZEL TOW, towarzysze kamraci!

Kol

Data: 2009-04-04 21:29:53
Autor: Piotr
Dnia Sat, 4 Apr 2009 22:23:55 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Za swoje... Wolno jej!

Tatel w Tolerancji robi, to go stac!

MAZEL TOW, towarzysze kamraci!

Hm, a Vaszek będzie wypchany?
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-05 13:20:34
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1wl36gqkxkxd2$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Mi sie wiecej kojarzy.... Hasek  ;)

Kol

Data: 2009-04-05 00:22:12
Autor: matusm
[...]

Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze
na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane.
Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje,
kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,
luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-06 14:19:25
Autor: Vic
o5tt wrote:
To najdroższa z możliwych opcji. Wynajęcie takiego miejsca kosztuje ok. 500
tysięcy złotych.

Sie robi, sie ma ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!