ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!

Data: 2009-04-04 18:19:44
Autor: marek czaplicki
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!
Tzva Adonai pisze:
Oli Kwaśniewskiej marzy się ponoć ślub w zamku!

Taki wybór świadczy o jej patriotyzmie i głębokiej miłości do Polski i jej
wielowiekowej historii... Trudno o prawdziwszy wyraz umiłowania Ojczyzny, niż
wzięcie ślubu w towarzystwie dusz polskich władców...
o kurczę, to w Polsce jest tylko jeden zamek? :)

Data: 2009-04-04 18:27:28
Autor: marek czaplicki
Tzva Adonai pisze:
o kurczę, to w Polsce jest tylko jeden zamek? :)
Pewnie więcej, ale nie sądzę, żeby Ola wybrała byle jaki... Zresztą nie będę
zgrywał eksperta, bo w polskim zamku byłem tylko raz w ramach szkolnej wycieczki
z której najlepiej zapamiętałem grubą, wredną babę, która biła po rękach za
dotykanie eksponatów...
napisz proszę w jakim to polskim zamku byłeś, bo mnie zamek kojarzy się z Malborkiem na przykład. a Tobie???

Data: 2009-04-04 18:31:20
Autor: marek czaplicki
ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!
Tzva Adonai pisze:
Naszym prawdziwym, polskim, nazwy niestety nie pamiętam... Pewnie w tym, gdzie
straszy Biała Dama...
o to byłeś na zamku w Rydzynie

ola kwaśniewska jak nasza prawdziwa polska królowa!