olej

Data: 2015-03-08 12:48:43
Autor: a
olej
GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?
<Z

Data: 2015-03-08 14:10:55
Autor: nom
olej

Użytkownik "a" <a@aa.aa> napisał w wiadomości news:54fc371d$0$1984$65785112news.neostrada.pl...
GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?

Lepszy Kujawski. :-)

Data: 2015-03-08 16:42:51
Autor: a
olej
W dniu 2015-03-08 o 14:10, nom pisze:

Użytkownik "a" <a@aa.aa> napisał w wiadomości
GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?

Lepszy Kujawski. :-)
czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla
<Z

Data: 2015-03-08 09:04:41
Autor: kogutek444
olej
W dniu niedziela, 8 marca 2015 16:42:54 UTC+1 użytkownik a napisał:
W dniu 2015-03-08 o 14:10, nom pisze:

> Użytkownik "a" <a@aa.aa> napisał w wiadomości
>
> Lepszy Kujawski. :-)
czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla
<Z

To go kupuj. Co rozumiesz przez " jakie macie opinie ....". Żeby wydawać opinie trzeba mieć laboratorium. Informacje że ktoś zrobił 300 tysięcy są niemiarodajne bo ktoś inny mógł zrobić takim samym samochodem z takim samym silnikiem na tym oleju 70 tysięcy i silnik miał do uśpienia. Największy wpływ na żywotność silnika ma kierowca a nie olej albo płyn do chłodnicy.

Data: 2015-03-08 17:09:25
Autor: Czesław Wiśniak
olej
GM Motor Oil 10W40 Semisyntetic,
czy używacie ten olej, jakie są opinie na jego temat?

Lepszy Kujawski. :-)
czemu masz takie złe zdanie, zalecają go serwisy Opla

Jak zalecaja to lej :)

Data: 2015-03-09 15:06:46
Autor: Marek
olej
UĹźywam do matiza. Ma nalatane 250kkm i jest ok.
Do nowszych opli leję GM Dexos2, też jest ok.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2015-03-10 13:55:09
Autor: a
olej
W dniu 2015-03-09 o 15:06, Marek pisze:
UĹźywam do matiza. Ma nalatane 250kkm i jest ok.
Do nowszych opli leję GM Dexos2, też jest ok.

ciekawe czemu jest tak słabo doceniany, według mnie jest lepszy od Lotosa, istnieje od lat na rynku i dobrą ma cenę

Data: 2015-03-10 14:47:47
Autor: Marek
olej
On 10.03.2015 13:55, a wrote:
[...]

A kto mówi, że nie jest doceniany. Znam wiele osób, którzy go stosują.