olej do R1

Data: 2012-03-29 13:28:45
Autor: ErgoSum
olej do R1

Użytkownik "slawkop" <ckz@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:e219d06b78f08798218fb9255bb21f16$1grupy.scigacz.pl...
witam
mam R1 (RN09), przyda sie jej wymiana oleju, zalalem w poprzednim sezonie pelnym syntetykiem, elfem, SAE takie jak podaje serwisowka, ale ... nie jestem zadowolony
motocykl ma juz troche przejechane, a poprzedni wlasciciel wg mnie troche pojezdzil na jednym kole i silnik nie jest juz brzytwa, sprzeglo zaczelo sie troche slizgac ale zanim dokonam naprawy, chce zmienic olej i zobaczyc jaki bedzie efekt

zaleje olejem yamalube - prosze tylko o podpowiedz - czy isc dalej w full syntetyk, czy polsyntetyk?

Mialem podobny problem, ale w moim przypadku Motul 5100 zalatwil sprawe i dwa sezony dalej jezdze bez zadnej roboty.

erg

olej do R1