olej do Superbika - jaki?

Data: 2011-09-02 05:54:45
Autor: doktorski
olej do Superbika - jaki?
W dniu czwartek, 1 wrze¶nia 2011, 20:11:18 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:

Dodatkowo czy kto¶ kupował co¶ od tego sprzedawcy:
http://allegro.pl/zestaw-motul-300v-10w40-4l-filtr-oleju-wa-wa-i1757603447.html
Marcin bywa(l) na grupie wiec nie jest anonimowy. Po obslugi klientow podchodzi bardzo rzeczowo wiec mozesz brac w ciemno. Reszte juz koledzy napisali.. pzdr, dr
14/525

Data: 2011-09-03 10:10:53
Autor: Songoku
olej do Superbika - jaki?
W dniu 2011-09-02 14:54, doktorski pisze:
W dniu czwartek, 1 września 2011, 20:11:18 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:

Dodatkowo czy ktoś kupował coś od tego sprzedawcy:
[...]

Dzięki.

Już zamówiłem zestaw z filtrem hiflofiltro oraz opcją odbioru w sklepie monopolowym :)
Ostatecznie wybałem MOTULA 300V kierując się opisem na stronce motul.pl, gdzie jest napisane, że 300V jest do "wysilonych silników".

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

Data: 2011-09-05 17:14:08
Autor: Marcin Kasprzyk
olej do Superbika - jaki?
Heja.

Użytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Dziękuję bardzo za tak dobr± rekomendację.
Polecam się :)

--
Pozdr
Marcin Kasprzyk.

Data: 2011-09-05 19:45:16
Autor: Songoku
olej do Superbika - jaki?
apisali.

Dzi�kuj� bardzo za tak dobr� rekomendacj�.
Polecam siďż˝ :)

Potwierdzam, wszystko w jak najlepszym porzÄ…dku :)

--

Songoku
2011 ZX10R ABS

olej do Superbika - jaki?