olej do gumy

Data: 2009-11-09 13:22:22
Autor: gary
olej do gumy
Krótko:
czym posmarować oring w nowej wylewce do zlewu (Armatura Kraków)
coby się tak tępo nie obracała.
Jakie smarowidło zastosować żeby guma się nie "rozpuściła"
Myślałem o smarze silikonowym do okien (oknoplast)

Data: 2009-11-09 14:54:20
Autor: BartekK
olej do gumy
Na pewno nie nic z ropą/alkoholem, smar typu silikon-teflon bardzo dobrze się spisuje http://www.tme.eu/html/gfx/ramka_3520.jpg

Data: 2009-11-09 17:56:22
Autor: Artur Lew
olej do gumy
gary wrote:
czym posmarować oring w nowej wylewce do zlewu (Armatura Kraków)
coby się tak tępo nie obracała.
Swietnie sie nadaje wazelina, kupisz w kazdej aptece.
Musisz tylko wytrzymac dziwny usmiech Pani w aptece jak o nia poprosisz ;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2009-11-09 18:44:58
Autor: emarcin
olej do gumy
coby się tak tępo nie obracała.
Swietnie sie nadaje wazelina, kupisz w kazdej aptece.
Musisz tylko wytrzymac dziwny usmiech Pani w aptece jak o nia poprosisz ;)

Jest też wazelina techniczna (też daje dobry "poślizg")
;)

Pozdrawiam emarcin

Data: 2009-11-09 18:54:12
Autor: Artur Lew
olej do gumy
emarcin wrote:
Jest też wazelina techniczna (też daje dobry "poślizg")
;)
Ta pierwsza na pewno jest dopuszczona do kontaktu z zywnoscia.
I mozna tez smarowac nia rurki PCV bez obawy zmiany ich wlasnosci
fizyko-chemicznych.

Data: 2009-11-09 21:59:20
Autor: Jarek M.
olej do gumy
Witam
Ja bym posmarował płynem do zmywania naczyń.
Zero kosztów, skuteczne i bezpieczne dla gumy.

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-11-09 22:00:47
Autor: Kazik
olej do gumy
Jarek M. wrote:
Witam
Ja bym posmarował płynem do zmywania naczyń.
Zero kosztów,[...]

Poprosze 5 tys. litrów ;-).

Data: 2009-11-10 09:34:48
Autor: gary
olej do gumy
Kazik pisze:
Jarek M. wrote:
Witam
Ja bym posmarował płynem do zmywania naczyń.
Zero kosztów,[...]

Poprosze 5 tys. litrów ;-).

Posmaruję tym smarem silikonowym do okien
Dzięki

Data: 2009-11-10 09:33:58
Autor: gary
olej do gumy
Artur Lew pisze:
gary wrote:
[...]

w takich sytuacjach proszę panią magister o prezerwatywy XXL z Unimilu
(bo wiem że już takich nie robią) pani szuka i nie znajduje.

Data: 2009-11-09 22:39:07
Autor: JS
olej do gumy
A po co olej?
Ludwik wystarczy
Jacek

Data: 2009-11-10 09:30:53
Autor: gary
olej do gumy
JS pisze:
A po co olej?
Ludwik wystarczy
Jacek
wypłucze się szybko

Data: 2009-11-10 10:05:39
Autor: kris
olej do gumy

Użytkownik "gary" <gary@cooper.pl> napisał w wiadomości news:hd916u$dij$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Płyn do mycia naczyń. Nic więcej kombinowac nie trzeba.

Krzysiek

olej do gumy