olej do toyoty corolli-zdebialem

Data: 2009-08-19 21:36:16
Autor: Przemas
olej do toyoty corolli-zdebialem

Użytkownik "::: l a t a v i e c :::" <xcvxc@dvfdvcx.lk> napisał w wiadomości news:h6hd65$vug$1mx1.internetia.pl...
witam.
nadszedl czas na wymiane oleju, mam corolke diesel 2006 rok kombi silnik 1,4 D4D-90koni.
samochod byl serwisowny i ma 75 tys km przebiegu.
na silniku mam kartke ze olej to 15w40 jakis toyotowy, w ASO sprawdzili i powiedzieli ze mam lac 15w40 minerlany.
znalazlem taki olej na allegro (castrol magnatec 15w40) i zadzwonilem do goscia z zapytaniem o filtr. zdebialem kiedy powiedzial mi ze powinienem ludzi z serwisu podac do sadu bo silnik nie pojedzie wiecej jak 200tys i powinien byc zalewany (sysntetykiem/polsyntetykiem).
troche mi sie wlos na glowie zjezyl.
nie jestem fachowcem w tym temacie, moze w macie jakies przemyslenia i rady.
jakim olejem zalac samochod, ile jest prawdy w tym ze silnik nie pojedzie wiecej niz 200tys, jak postepowac z serwisem?

Mam taki sam samochód i taki sam rocznik. Od nowości jest zalewany Mobil 1 0w40 TD. Oczywiście całkowity syntetyk.

pozdrawiam

Przemek

olej do toyoty corolli-zdebialem