olej kujawski w silniku - nie baku, silniku

Data: 2011-08-30 08:12:06
Autor: Andy Niwiński
olej kujawski w silniku - nie baku, silniku

"mar jan" <nowy140WYTNIJTO@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5a65.0000037c.4e5ba48cnewsgate.onet.pl...
watek obok gosc zazartowal zeby olej kujawski zamiast syntetyka w motur lac....
no ciekawy experyment  by wyszedl.
dla uproszczenia przyjmijmy ze chodzi o wolnossaka diesla starego typu.
mercedesy golfy te sprawy...
przy takim zalozeniu mozna by sie chyba mocno zdziwic ... jakyb sie okazalo ze
olej wytrzyma  do wymiany...
czy tez silnik padnie stosunkowo szybko?
pracuje ktos na zlomie i przetrenowal juz taki numer?

Na jakiejś niemieckiej stronie był kiedyś taki gościu ze starym golfem, który zalewał olejem rzepakowym, czy też nawet odzyskanym z frytkowania samochód kompleksowo. To znaczy olej smarował silnik i już zagrzany był przez filtr pobierany z układu smarowania do wtrysków. Gościu miał w planach przejechać tak 500 km, a skończyło sie na dłuższej eksploatacji.

Data: 2011-08-29 23:53:10
Autor: amos
On 30 Sie, 08:12, Andy Niwiński <andyniwin...@interia.pl> wrote:
 Gościu miał w planach
przejechać tak 500 km, a skończyło sie na dłuższej eksploatacji..

A moze ci sie cos pomylilo, i chodzilo o polskie "forum", a gosciowi
na imie bylo Michal?
 ;)

--
zdrowka
amos

Data: 2011-08-30 13:40:03
Autor: Andy Niwiński

"amos" <gwojciula@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c7babeb5-256f-4698-be12-e2cf18bd7226dp9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

A ręki to bym sobie uciąć nie dał :))))  Pewny tylko jestem, że tobyo w sieci, jakieś forum. No i to o tej drodze oleju - smarowanie - spalanie.

Data: 2011-08-31 11:47:50
Autor: Michał
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]

A ręki to bym sobie uciąć nie dał :))))  Pewny tylko jestem, że tobyo w sieci, jakieś forum. No i to o tej drodze oleju - smarowanie - spalanie.

To nie ja - jak powszechnie wiadomo diesla nie miałem ;)

ale... tak jechałem na "kujawskim", kolega ze studiów miał
VW Polo i dolał jakiś olej do diesla dla jaj - jeździło ok.

miałem Mirnidę (lub 7up już nie pamiętam) w układzie hamulcowym
ale oleju jadalnego w silniku nigdy. Jak mi coś odbije i kupie phaetona z dieslem TDI v10 to mogę kujawskiego nalać i napisać
tu co się stanie i czy komp coś wyświetli.

pozdrawiam.

Data: 2011-09-01 05:53:19
Autor: Grejon
W dniu 2011-08-31 13:47,  Michał pisze:

[...]

"A może frytki do tego?"

MSPANC :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-01 21:32:45
Autor: Michał
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> phaetona z dieslem TDI v10 to mogę kujawskiego nalać i napisać
> tu co się stanie i czy komp coś wyświetli.

frytki gdzieś powtykać ;) ? duzy frytek/ziemniak jako klocek hamulcowy ;) ?

w macgyver widziałem jajko w chłodnicy ;)
btw. czy ktoś to próbował zrobić :) ?

ale frytek/ziemniak to nie wiem gdzie w skrajnym przypadku by coś ratował czy coś - ale raz motoryzacyjnie użyłem folii z czekolady ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-09-01 23:45:16
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-01 23:32,  Michał pisze:

"A może frytki do tego?"

MSPANC :)

frytki gdzieś powtykać ;) ? duzy frytek/ziemniak jako klocek hamulcowy ;) ?

Jak tam chcesz. To była sugestia, co może wyświetlić komp jak silnik kujawskim zalejesz :P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

olej kujawski w silniku - nie baku, silniku