olej motocyklowy czy samochodowy

Data: 2012-06-19 15:32:50
Autor: Kuczu
olej motocyklowy czy samochodowy
W dniu 2012-06-19 15:00, mina72 pisze:

Bo może niczym się nie różnią, tak jak piwo Specjal nie różni się od
piwa Warka bo oba sÄ… nalewane do butelek z tego samego kranu (to akurat
wiem).

Je...ac oleje. O tym piwie rozwin. Akurat lubie czasami chlapnac Specjala a Warke nieszczegolnie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-19 15:39:46
Autor: AZ
On 06/19/2012 03:32 PM, Kuczu wrote:
[...]

Ale chyba po piwie nie jeździsz, nie??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-19 16:42:16
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-19 15:39, AZ pisze:
[...]

A to zalezy co pokaze alkomat. Ale nie ten milicyjny ;)

Data: 2012-06-19 15:42:22
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-19 15:32, Kuczu pisze:
[...]

Robiłeś ślepe testy?

Data: 2012-06-19 16:02:46
Autor: duddits
olej motocyklowy czy samochodowy
On 19.06.2012 15:42, Marcin N wrote:
Robiłeś ślepe testy?

Zapewne tylko wtedy kiedy ktoś z naprzeciwka świeci długimi ... ;-p

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-19 16:44:17
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-19 15:42, Marcin N pisze:
[...]

Ciebie juz calkiem... Wyjmij sobie ten kij od szczotki.

Data: 2012-06-19 16:56:53
Autor: AZ
On 06/19/2012 04:44 PM, Kuczu wrote:

Robiłeś ślepe testy?

Ciebie juz calkiem... Wyjmij sobie ten kij od szczotki.

Wtedy będzie mu ciężko zapanować nad poprawną pozycją w zakręcie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-19 16:59:24
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-19 16:44, Kuczu pisze:
[...]

Ale w czym masz problem? Skoro gość mówi, że Warka i Specjal niczym się nie różni, a Ty twierdzisz, że się różni - to jeden z Was się myli.

Ciebie można przetestować ślepym testem. Jemu na razie pozostaje wierzyć na słowo.

Ostatnio robiłem ślepe testy keczupów i czekolad. Ciekawe wyniki wyszły.
Nie, nie równocześnie.

Data: 2012-06-19 17:09:18
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-19 16:59, Marcin N pisze:

Ostatnio robiłem ślepe testy keczupów i czekolad. Ciekawe wyniki wyszły.
Nie, nie równocześnie.

Moze znajdz sobie kobiete ?

Data: 2012-06-19 17:10:45
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-19 17:09, Kuczu pisze:
W dniu 2012-06-19 16:59, Marcin N pisze:

Ostatnio robiłem ślepe testy keczupów i czekolad. Ciekawe wyniki wyszły.
Nie, nie równocześnie.

Moze znajdz sobie kobiete ?

Albo mam lepszy pomysl. Zrob slepy test olejow i opisz tutaj ladnie wyniki.

Data: 2012-06-19 17:17:35
Autor: AZ
On 06/19/2012 05:10 PM, Kuczu wrote:
[...]

Kujawski vs Bartek?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-19 17:19:38
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-19 17:17, AZ pisze:
[...]

A to nie znam. To polsyntetyki czy minerale ?

Data: 2012-06-19 17:23:09
Autor: AZ
On 06/19/2012 05:19 PM, Kuczu wrote:

Kujawski vs Bartek?

A to nie znam. To polsyntetyki czy minerale ?

Pełne syntetyki produkowane w technologi fotosyntezy. Tylko uważaj bo mogą rozszczelnić Ci silnik.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-20 01:51:05
Autor: grzech
olej motocyklowy czy samochodowy
> Ostatnio robi³em ¶lepe testy keczupów i czekolad. Ciekawe wyniki wysz³y.
> Nie, nie równocze¶nie.

Moze znajdz sobie kobiete ?

Albo kilka a potem zrób ¶lepe testy i te¿ zapodaj wyniki :)

____
grzech
tdm

olej motocyklowy czy samochodowy