olej motocyklowy czy samochodowy

Data: 2012-06-19 16:52:57
Autor: Magic
olej motocyklowy czy samochodowy
W dniu 2012-06-19 15:00, mina72 pisze:
Witam wszystkich.

Jestem nowy. Mam pytanie. Szuka艂em na google i nie znalaz艂em odpowiedzi.
Podobno temat ju偶 by艂 na forum.

Czym r贸偶ni si臋 olej motocyklowy od samochodowego?

Niczym szczeg贸lnym je艣li nie jest to olej kt贸ry zawiera "ulepszacze" zmniejszaj膮ce tarcie. Wszelkie dodatki PTFE, energy saving itp bzdety nale偶y omija膰 szerokim 艂ukiem bo b臋d膮 powodowa膰 艣lizganie si臋 sprz臋g艂a. Poza tym nie ma 偶adnych przeciwwskaza艅 do stosowania olej贸w samochodowych - ja od lat u偶ywam we wszystkich swoich motocyklach Mobil 1, je艣li akurat nie pad艂em ofiar膮 serwisu i tego co mi tam wlali ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-19 16:57:35
Autor: AZ
On 06/19/2012 04:52 PM, Magic wrote:
[...]

Dodatkowy hint to norma kt贸ra robi to za nas - JASO MA/MA2.

--
Artur
ZZR 1200

olej motocyklowy czy samochodowy