olej na 艣niegu

Data: 2012-02-04 21:17:02
Autor: janusz_kk1
olej na 艣niegu
Dnia 04-02-2012 o 09:44:32 ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisa艂(a):

witam

dzisiaj zauwa偶y艂em trzeci膮 od czas贸w nadej艣cia arktycznych mroz贸w, plam臋  oleju na 艣niegu. Pom贸r jaki艣? Plama wielko艣ci talerza, no i str贸偶ka par臋  metr贸w. sk膮d to si臋 bierze? Tzn ja wiem ze z miski olejowej, ale auto  odjecha艂o, no i ta cz臋stotliwo艣膰 owych plam, chyba zwi膮zana z mrozami...  Macie jakie艣 pomys艂y, jak i dlaczego silnik wywala p贸艂 litra oleju?
Wywali艂o olej z silnika, te偶 w艂a艣nie tak膮 str贸偶k臋 mo偶na zobaczy膰
na Lipnickiej w BB przed skrzy偶 z Ak Umiej臋tno艣ci ci膮gnie si臋 a偶do 艣wiate艂
pod MacDonaldem. Pytanie jak daleko delikwent zajecha艂 bez oleju :)

--
Pozdr
JanuszK

olej na 艣niegu