olej przepracowany - ile dostaja warsztaty?

Data: 2012-01-02 23:17:16
Autor: nowy140
olej przepracowany - ile dostaja warsztaty?
wiem ze warsztaty maja obowiazek zdawac oleje z wymian do pkt skupu. dostaja
za to nawet jakies pieniadze.
ma tu ktos warsztat i by sie pochwalil jaka to cena jest?
wiecej jak zlotowka za litra? watpie....
a 30 groszy? wiecej?
wiem ze pewnie zalezy od ilosci ale tak mniej wiecej...

Data: 2012-01-03 00:50:35
Autor: marcin
W dniu 2012-01-03 00:17, nowy140 pisze:
[...]

ja kupuje czasem po 10gr za litr w warsztacie ktory wymienia olej, wiec podejrzewam ze dostaja oni mniej niz 10 groszy.

Data: 2012-01-03 10:13:03
Autor: glang
[...]

większośc warsztatów lub ich właścicieli w domach pomontowała sobie piece na olej przepracowany i mają darmowy opał na halach :)
resztę zabierają znajomi :)
pzdr
GL

Data: 2012-01-03 11:09:34
Autor: 4CX250
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4f02c6a3$0$1446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ino patrzyć jak rząd wymyśli akcyzę za przepracowany olej.

Marek

Data: 2012-01-03 11:51:01
Autor: Pabl_o

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4f02d3df$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

Ino patrzyć jak rząd wymyśli akcyzę za przepracowany olej.

Raczej na to ze bedziemy ich leczyc na onkologii...
Porzadny palnik na olej przepracowany kosztuje od 10 tys w zwyz, najczesciej w warsztatach widac takie wynalazki :

http://allegro.pl/nagrzewnica-pn-30u-piec-olej-przepracowany-drewno-i2013749601.html

Olej nie jest spalany calkowicie i powstaje mnostwo dioxyn, zal mi tylko sasiadow takich warsztatow!

--
Picasso

Data: 2012-01-03 03:45:50
Autor: Czarek Daniluk
On Jan 3, 11:51 am, "Pabl_o" <nielu...@spamu.pl> wrote:

[...]

Chyba przesadzasz, to nie jest takie najgorsze, w każdym bądź razie o
niebo lepsze niż to: http://allegro.pl/piec-na-olej-przepracowany-najtaniej-i2015010097.html

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-04 21:10:28
Autor: Marek Dyjor
Czarek Daniluk wrote:
[...]

wygląda jak mały reaktor plutonowy :)   szczególnei ta poświata.  :)

Data: 2012-01-03 15:02:55
Autor: p 47
olej przepracowany - ile dostaja warsztaty?

Użytkownik "Pabl_o" <nielubie@spamu.pl> napisał w wiadomoœci news:jdumjk$t8b$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dioxyny dioxynami, ale spalanie przepracowanego oleju zawsze, niezaleznie od rodzaju pieca, powoduje uwalnianie do atmosfery innych szkodliwych substancji zawartych w olejach, np. metali ciężkich będacych w składzie ulepszaczy , substancji smarujšcych antyspieniaczy itp dodawanych do olei. No i starte częsci smarowanych podzespołów.

Data: 2012-01-03 15:08:56
Autor: to
olej przepracowany - ile dostaja warsztaty?
begin nowy140
ma tu ktos warsztat i by sie pochwalil jaka to cena jest? wiecej jak
zlotowka za litra? watpie.... a 30 groszy? wiecej?
wiem ze pewnie zalezy od ilosci ale tak mniej wiecej...

Mi dają za darmo, w sam raz do frytek!!!

olej przepracowany - ile dostaja warsztaty?