olej w motorze

Data: 2011-04-04 20:27:58
Autor: xoskarx20
olej w motorze
Mam pytanie. ile mozna przejechac motorem (50cc) bez oleju zeby nie zatrzec silnika? i jak ja przejechalem 200m to czy moglo sie cos powaznego stac?

Data: 2011-04-04 22:57:21
Autor: erg
olej w motorze

Mam pytanie. ile mozna przejechac motorem (50cc) bez oleju zeby nie
zatrzec silnika? i jak ja przejechalem 200m to czy moglo sie cos powaznego stac?

Moturem bez oleju powozic nie trza bylo ale skoro sie juz stalo to zeby nie bylo skutkow to tera zalej tak z pol baku bejcom do drewna pol na pol z octem, wlacz II bieg i pchaj go tak z pol godziny zeby to weszlo w kazdy element silnika i bydza git.
Jak nie masz bejcy, to probuj ewentualnie jakims aminokwasem albo czyms innym.

erg

Data: 2011-04-04 21:05:55
Autor: xoskarx20
olej w motorze
to przez te 200m moglem go uszkodzic mocno??

Data: 2011-04-04 21:57:02
Autor: Lovtza
olej w motorze

to przez te 200m moglem go uszkodzic mocno??

Oj nie słuchaj barana. Jak działa to zalej olej jak powinien być, jeździj i nie zawracaj dupy ;) Jak się popsuje to się dowiesz.

Data: 2011-04-05 10:09:21
Autor: erg
olej w motorze

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:5f1b6b7733aca9c173ab0522ac36292e$1grupy.scigacz.pl...
Oj nie słuchaj barana. Jak działa to zalej olej jak powinien być, jeździj i nie zawracaj dupy ;) Jak się popsuje to się dowiesz.

Oj nie sluchaj barana, tylko rob z octem - tak jak pisalem!
erg

Data: 2011-04-05 00:03:15
Autor: Budyń
olej w motorze
Użytkownik "xoskarx20" <xoskarx20@_NOSPAM_hotmail.com> napisał w wiadomości news:69412fbe6d234e1db61490698417d5fa$1grupy.scigacz.pl...
to przez te 200m moglem go uszkodzic mocno??

mogło sie uszkodzic ale nie musiało. Zalej olejem - jeździj, ale na początku nie katuj. I sprawdzaj pozim oleju.

b.

Data: 2011-04-05 08:10:40
Autor: Marcin N
olej w motorze
Użytkownik "xoskarx20"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:81c6ffef45cc7492fc5fcdf000ebdb9c$1@grupy.scigacz.pl...

Mam pytanie. ile mozna przejechac motorem (50cc) bez oleju zeby nie
zatrzec silnika? i jak ja przejechalem 200m to czy moglo sie cos powaznego
stac?

Zapewne tak całkiem bez oleju nie jechałeś. Jakieś drobne ilości zapewne zostały w zakamarkach, co powinno wystarczyć na te 200m.

Data: 2011-04-05 08:24:46
Autor: pawel
olej w motorze

Użytkownik "xoskarx20" <xoskarx20@_NOSPAM_hotmail.com> napisał w wiadomości news:81c6ffef45cc7492fc5fcdf000ebdb9c$1grupy.scigacz.pl...
Mam pytanie. ile mozna przejechac motorem (50cc) bez oleju zeby nie zatrzec silnika? i jak ja przejechalem 200m to czy moglo sie cos powaznego stac?

tak. silnik do wymiany

olej w motorze