olej w p造nie ch這dniczym

Data: 2016-07-22 18:51:51
Autor: yamaha tdr125
olej w p造nie ch這dniczym
Witam zwracam si do was o pomoc jecha貫m dzi moj tdr i zacz窸o mi wywala p造n zbiorniczkiem wyr闚nawczym i okaza這 si 瞠 olej przedosta si do uk豉du ch這dniczego iogulnie grza mi si zacz窸a potem mia貫m problem z zapaleniem na rozrusznik na pycha zapali豉 ale nie trzyma obrot闚 ale na obroty si 豉dnie wkr璚a i za bardzo ni ju nie je寮zi貫m ale buta ma tego samego raczej i chcia貫m zla p造n z ch這dnicy okaza這 si 瞠 go nie ma na sprawdzenie wla貫m wody i pr鏏owa貫m zapali zacz窸o wyrzuca wszystko i nie zapali豉 na starter nw co to mo瞠 by przypuszczam 瞠 mo瞠 to by uszczelka pod g這wic i uszczelnia pompy wody naprawd prosz was o pomoc mo瞠 kto mia taki przypadek z g鏎y dzi瘯uje za odpowied i jeszcze jako w styczniu zosta robiony szlif i za這穎ny t這k meteor

--
Wys豉no z czytnika 圭igacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2016-07-22 22:10:33
Autor: tadzik
olej w p造nie ch這dniczym
yamaha tdr125 <martin.rogacewicz@_NOSPAM_o2.pl> Wrote in message:
Witam zwracam si do was o pomoc jecha貫m dzi moj tdr i zacz窸o mi wywala p造n
uwa瘸m, 瞠 albo uszczelka pod g這wic, albo jaka inna droga, ale
 na pewno sprawa uszczelnie mi璠zy obiegami

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-22 21:18:20
Autor: yamaha tdr125
olej w p造nie ch這dniczym
tadzik napisal

[...]

to znaczy 瞠 olej w p造nie to sprawka uszczelniacza pompy wody