olej w p³ynie ch³odniczym

Data: 2016-07-22 18:51:51
Autor: yamaha tdr125
olej w p³ynie ch³odniczym
Witam zwracam siê do was o pomoc jecha³em dzi¶ moj± tdr i zaczê³o mi wywalaæ p³yn zbiorniczkiem wyrównawczym i okaza³o siê ¿e olej przedosta³ siê do uk³adu ch³odniczego iogulnie grzaæ mi siê zaczê³a potem mia³em problem z zapaleniem na rozrusznik na pycha zapali³a ale nie trzyma obrotów ale na obroty siê ³adnie wkrêca i za bardzo ni± ju¿ nie je¼dzi³em ale buta ma tego samego raczej i chcia³em zlaæ p³yn z ch³odnicy okaza³o siê ¿e go nie ma na sprawdzenie wla³em wody i próbowa³em zapaliæ zaczê³o wyrzucaæ wszystko i nie zapali³a na starter nw co to mo¿e byæ przypuszczam ¿e mo¿e to byæ uszczelka pod g³owic± i uszczelniaæ pompy wody naprawdê proszê was o pomoc mo¿e kto¶ mia³ taki przypadek z góry dziêkuje za odpowied¼ i jeszcze jako¶ w styczniu zosta³ robiony szlif i za³o¿ony t³ok meteor

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2016-07-22 22:10:33
Autor: tadzik
olej w p³ynie ch³odniczym
yamaha tdr125 <martin.rogacewicz@_NOSPAM_o2.pl> Wrote in message:
Witam zwracam siê do was o pomoc jecha³em dzi¶ moj± tdr i zaczê³o mi wywalaæ p³yn
uwa¿am, ¿e albo uszczelka pod g³owic±, albo jaka¶ inna droga, ale
 na pewno sprawa uszczelnieñ miêdzy obiegami

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-22 21:18:20
Autor: yamaha tdr125
olej w p³ynie ch³odniczym
tadzik napisal

[...]

to znaczy ¿e olej w p³ynie to sprawka uszczelniacza pompy wody