olejcie tą Hanię..

Data: 2013-10-13 20:47:13
Autor: miś z okienka
olejcie tą Hanię..

W obozie partyzantów Władka trwa spór, co zrobić z zakładniczką. Część żołnierzy chce wykorzystać do walki z komunistami, inni sprzeciwiają się takim metodom. Woźniak wypytuje pojmanego partyzanta Okonia, co stało się z plecakiem pełnym dolarów.
--
Czas Honoru oc. 72 - TVP2 godz. 21:10

Data: 2013-10-13 21:50:35
Autor: LeonKame
olejcie tą Hanię..
W dniu 2013-10-13 20:47, miś z okienka pisze:

[...]

Oho Farszafka ma problem !!!!!!!!!!!!!!

:):):):):)

Data: 2013-10-16 18:42:43
Autor: Trybun
olejcie tą Hanię..
[...]

A skąd ten worek dolców? I pytanie którego nikt nigdy nie zadał jeszcze, a mi to nie daje spokoju - z czego się utrzymywali ci co 45 roku nie złożyli broni i walczyli dalej?

Data: 2013-10-16 19:57:18
Autor: miś z okienka
olejcie tą Hanię..

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l3mfme$14r$1node1.news.atman.pl...

| A skąd ten worek dolców?

Na pewno nie ze Zwiazku Radzieckiego  :-DDD

 I pytanie którego nikt nigdy nie zadał jeszcze,
| a mi to nie daje spokoju - z czego się utrzymywali ci co 45 roku nie
| złożyli broni i walczyli dalej?

No nie widziałeś? Napadali na okupanta i podkradali mu jabłka.

olejcie tą Hanię..