Data: 2012-03-10 15:17:14 | |
Autor: Szumek | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
jeżeli nalałeś do syntetyka jakiegoś tam
to ja bym nie ryzykował i wymienił cały olej bo jeżeli to był minerał to zasyfi ci silnik pozdrawiam |
|
Data: 2012-03-10 17:16:56 | |
Autor: AZ | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
On 03/10/2012 03:17 PM, Szumek wrote:
jeżeli nalałeś do syntetyka jakiegoś tamOpowiedz o tym coś więcej. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-10 17:49:47 | |
Autor: Michał | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
On 03/10/2012 03:17 PM, Szumek wrote: Oooo już wiem co wlałem: do Mobila1 syntetyka, wlałem półsyntetyk elfa (na silniku mam napisane Elf) wskazówka oryginalnie była na jakieś 3/4 wskaźnika teraz wychodzi ponad maxa (do końca skali). Silnik 3.0 V6 24V reno -- |
|
Data: 2012-03-10 20:50:21 | |
Autor: Marcin N | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
W dniu 2012-03-10 18:49, Michał pisze:
AZ<artur.zabronski@gmail.com> napisał(a): Zatrze się, jak tylko rano go uruchomisz. ;) |
|
Data: 2012-03-11 11:03:00 | |
Autor: Darek | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
Silnik 3.0 V6 24V reno Ten sam co w Peugeotach? Jaki rocznik, jak się sprawuję i ile spala? (mam na oku 607-mkę) Darek |
|
Data: 2012-03-11 23:23:55 | |
Autor: Michał | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
Darek <nie@podam.maila.pl> napisał(a):
Rocznik 2000, reno 3.0 v6 24V - chyba ten sam lub przed modyfikacją (koło 2000 miał 211 koni ten raczej ma 194). http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_ES_engine Safrane/607/Citroen C6 <- ten sam silnik Jeszcze nic nie robiłem (ale ja nigdy nic nie robię), sporo lepszy od L5 2.5 20V Volvo (cichszy), ale ma sporo mniejszego kopa, dopiero gdzieś koło 150km/h+ czuć ze to więcej mocy jest. Oleju nie żre ani trochę, ile pali - na przykładach: Kraków->Zakopane (1h5min) 13.4l/100 Kraków->Zakopane->Kraków (2h30min) 11.9l/100 Kraków dynamicznie jako taki 20.4l/100 Kraków dynamicznie i szybko 17.8l/100 Autostrada - dowolna ilość (tak do ~30l/100) Raz na trasie mi wyszło - 10.7l/100 tyle, olej się prosto dolewa - więcej rzeczy nie znam ;) po prostu jeździ, rakieta to to nie jest w safrane chyba skopane połączenie ze skrzynią, bo ASR nawet nie ma (lub późno się włącza) i nie ma szpery (lub późno się włącza). odczuwalne to jest przy prędkościach koło zera, potem nie bardzo wliczając ostre zakręty na pełnym gazie (wtedy coś chyba jednak robi -czekam na koleiny pełne wody - to zrobię testy przy 140km/h). -- |
|
Data: 2012-03-11 11:26:59 | |
Autor: Cezary Daniluk | |
oleju nalałem za dużo i to nie tego | |
W dniu 2012-03-10 18:49, Michał pisze:
AZ<artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):Najwyżej zabije na maxa katalizatory ;) czym to się objawi ano tym że moc mu gdzieś ucieknie ;) i katalizator/ry będą do wyrzucenia :D Pozdrawiam ! PS: Może być też i tak że go tylko wypali i na tym się skończy :D Ja bym wziął dużą strzykawę i wyciągnął ten liter przez bagnet ;) |