oleju nalałem za dużo i to nie tego

Data: 2012-03-10 20:43:35
Autor: Albercik
oleju nalałem za dużo i to nie tego
W dniu 10.03.2012 14:43,  Michał pisze:
przyzwyczajony do silników volvo że trzeba co
jakiś czas nalać z litr oleju, wlałem litr do
nie tego auta...

do syntetyka mobil1 wlałem litr elfa jakiegoś tam
i na wskazówce przy odpalaniu auta jest grubo ponad
max teraz, czy się coś może stać - czy silnik ten olej
jakoś wypchnie na zewnątrz ?

(zrobiłem moooooże 200km, z czego 5 na ~6kpm).

Co robić - nic ?

Nic nie rób, tylko po jakimś czasie napisz co się stało, może będzie ciekawiej:)

Data: 2012-03-10 20:52:34
Autor: AZ
On 03/10/2012 08:43 PM, Albercik wrote:

Nic nie rób, tylko po jakimś czasie napisz co się stało, może będzie
ciekawiej:)

Armagedon, wszystkie korby wyjdą bokiem, panewki wywrócą się na lewą stronę a tłoki wyskoczą razem z głowicą w niebo wyrywając uprzednio maskę...

--
Artur
ZZR 1200

oleju nalałem za dużo i to nie tego