oleju nalałem za dużo i to nie tego

Data: 2012-03-11 20:23:14
Autor: Iksinski
oleju nalałem za dużo i to nie tego

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjflpa$cok$1inews.gazeta.pl...

Co robić - nic ?

To, co podobno robisz cały czas, czyli odstawić koło pozostałych złomów i kupić następny.

Data: 2012-03-11 23:44:49
Autor: Michał
Iksinski <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał(a):

> [...]

> Co robić - nic ?

To, co podobno robisz cały czas, czyli odstawić koło pozostałych złomów i kupić następny.

Jeden tylko stoi, bo mi policja zabrała dowód jak zostawiłem włączone
auto że nie ma przeglądu czy coś - a czasu nie mam zeby odebrać, przeglądu nie przejdzie bo ktoś z kopa lusterka potrakował (pod pizzerią na prądnickiej w krk kurde !!!) (czujniki, podgrzewanie, elektryka - działa),  wiec leży pod firmą - ale jeździ można pojeździć, byle szybko żeby w lusterka nie patrzeć (i nawet wszystko działa) :)

--

oleju nalałem za dużo i to nie tego