oli wraca?

Data: 2011-06-29 12:00:07
Autor: Viking
oli wraca?
slyszeliscie ze lechia chce go przytulic? ponoc sie odbudowal w chinach :P
strzelal cosik duzo i gral caly sezon bez kontuzji, ciekawe jak sie
prezentuje, ciekawe

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-06-29 13:26:07
Autor: btn
oli wraca?
W dniu 2011-06-29 13:00, Viking pisze:
slyszeliscie ze lechia chce go przytulic? ponoc sie odbudowal w chinach :P
strzelal cosik duzo i gral caly sezon bez kontuzji, ciekawe jak sie
prezentuje, ciekawe

Prezentuje siÄ™ jak typowa polska gwiazdka po 30 z hukiem wracajÄ…ca do naszej ligi...

Data: 2011-06-29 13:05:34
Autor: Viking
oli wraca?
On Wed, 29 Jun 2011 13:26:07 +0200, btn wrote:

Prezentuje się jak typowa polska gwiazdka po 30 z hukiem wracaj±ca do naszej ligi...

widziales i wypowiadasz sie okiem fachowym czy zgadujesz?
bo ja goscia nie widzialem od kilku lat na oczy a potencjal mial niemaly,
na nasze klepiska az za duzy

Data: 2011-06-29 14:13:12
Autor: Andrzej Bogacki
oli wraca?
widziales i wypowiadasz sie okiem fachowym czy zgadujesz?
bo ja goscia nie widzialem od kilku lat na oczy a potencjal mial niemaly,
na nasze klepiska az za duzy

Nie no, nie rób jaj. potencjał miał duzy ale 10 lat temu. Jakby w ostatnich kilku latach miał potencjał to nie grałby w Chinach tylko gdziekolwiek w Europie. Nawet drug± lige niemick± czy angielska uznałbym, za granie na jakims poziomie ale... Chiny??

Cosik mam podejrzenie, ze nie przejdzie testów medycznych albo jakis inny problem sie zrobi ale jednak w Lechii nie zagra. No, ale to tylko nos a nie sprawdzone informacje wiec kasy na obrone tej tezy nie postawie. Mysle, ze ta informacja to tylko PR. Zobaczymy za pare dni.

Data: 2011-06-29 15:16:31
Autor: Viking
oli wraca?
On Wed, 29 Jun 2011 14:13:12 +0200, Andrzej Bogacki wrote:

[...]

frankowski przyjechal do nas z japonii o ile dobrze pamietam...
dlatego jestem ciekaw, ile z tego co mial 10 lat temu zostalo

Data: 2011-06-29 15:39:57
Autor: grzeda
oli wraca?
W dniu 2011-06-29 13:26, btn pisze:

Prezentuje siÄ™ jak typowa polska gwiazdka po 30 z hukiem wracajÄ…ca do
naszej ligi...

Po 30 to on byl na na mundialu w Koreii.

pozdr
PG

Data: 2011-07-04 13:18:42
Autor: tezter
oli wraca?
Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> napisał(a):
slyszeliscie ze lechia chce go przytulic? ponoc sie odbudowal w chinach :P
strzelal cosik duzo i gral caly sezon bez kontuzji, ciekawe jak sie
prezentuje, ciekawe

moze chodzi o publiczno¶ć, to ineresujace: w zeszlym sezonie to wygladalo tak -
http://www.ligol.pl/frekwencja/polska/ekstraklasa/2010-11/liga/

--

oli wraca?