olowek pod wode

Data: 2011-08-02 03:28:04
Autor: Haw
olowek pod wode
W dniu 2011-08-01 11:28, JACooL pisze:
Witam,
Jaki olowek zastosowac do pisania pod wode ? Po oryginale zostal tylko
malutki kawalek z koncowka i linka, cholernie niewygodnie sie nim juz pisze
:/
Domyslam sie, ze zwykly z drewniana oprawka zaraz spuchnie i sie rozleci.

JACooL

miekki - twardym sie slabo pisze po tworzywku. no i ciensza=>jasniejsza kreska zostaje.
zwyklak drewniany wytrzymal mi juz z 50 nurow i sie nie rozpadl (fakt, ze lakierowany). jak wytrzyma jeszcze z 50 to bedzie ok - 50gr czy zlotowka na 100 nurkow + 15 min na wymiane jestem w stanie poswiecic. ew. miejsce temperowania mozna jakims lakierem dodatkowo pociagnac.

pzd,
haw.

olowek pod wode