omijajcie ten hotel

Data: 2011-03-12 20:21:59
Autor: sgarnek
omijajcie ten hotel
www.hotel.ostrowmaz.com
banda skurwysynow - zarezerwowalem nocleg i w nocy pocalowalem klamke
pozniej przez 2 dni nie moglem sie do nich dodzwonic
zamknietego parkingu na samochod dostawczy tez nie posiadaja

Data: 2011-03-13 10:33:07
Autor: Gryngol
omijajcie ten hotel
W dniu 2011-03-12 20:21, sgarnek pisze:
[...]

o kurwa, ale mają ceny z kosmosu:)
za takie warunki to max 25-30zł za osobe

Data: 2011-03-13 10:52:30
Autor: jerzu
omijajcie ten hotel
On Sun, 13 Mar 2011 10:33:07 +0100, Gryngol <gryngol@op.pl> wrote:

o kurwa, ale mają ceny z kosmosu:)
za takie warunki to max 25-30zł za osobe

To samo chciałem wczoraj napisać. Standard jak w hotelu turystycznym
podłej jakości, a ceny wywindowane w górę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-13 10:52:12
Autor: Marcin Kiciński
[OT] omijajcie ten hotel
W dniu 2011-03-12 20:21, sgarnek pisze:
banda skurwysynow - zarezerwowalem nocleg i w nocy pocalowalem klamke
A przy rezerwacji poinformowałeś, że przyjedziesz w nocy?

pozniej przez 2 dni nie moglem sie do nich dodzwonic
zamknietego parkingu na samochod dostawczy tez nie posiadaja
A przy rezerwacji pytałeś o taki parking?

Tak w ogóle to nie hotel tylko pensjonat. A nawet w hotelach zakładają, że zameldujesz się najpóźniej o 18 i jeżeli planujesz przyjechać później wypada o tym poinformować (przynajmniej ja tak zawsze miałem). Zamknięte parkingi też nie są standardem.

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2011-03-13 11:04:39
Autor: J.F.
[OT] omijajcie ten hotel
On Sun, 13 Mar 2011 10:52:12 +0100,  Marcin Kiciński wrote:
Tak w ogóle to nie hotel tylko pensjonat. A nawet w hotelach zakładają, że zameldujesz się najpóźniej o 18 i jeżeli planujesz przyjechać później wypada o tym poinformować (przynajmniej ja tak zawsze miałem).

Zalezy. Chyba tylko w Krakowie sie spotkalem z tym ze "rezerwacja jest
do 18-tej, potem wchodzi nastepny klient z listy oczekiwania".

Ale zawsze warto potwierdzic i sie upewnic.

J.

Data: 2011-03-13 11:54:34
Autor: J_K_K
[OT] omijajcie ten hotel
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fi5pn6hrcgeccqng1jv9d467b12sa0poc54ax.com...
[...]

Nie, że z listy oczekiwania,
ale jeżeli się gość nie pojawił,
to mogą (ale nie muszą) dac pokój niezapowiedzianemu ;-)

U nas w tej chwili większość rezerwacji jest przez internet
(płatność przelewem) i rezerwacja jest potwierdzana voucherem,
tak, że ryzyko dla hotelu jakby mniejsze.
"Bezkosztowa zmiana lub anulowanie możliwe do godziny 16-tej".

Niemniej określamy, o której przyjazd,
a w przypadku mniejszych hoteli często sami wieczorem dzwonią
czy aby na pewno się przyjedzie
(żeby ew. recepcjonista mógł iść spać, albo do domu ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-13 12:44:42
Autor: J.F.
[OT] omijajcie ten hotel
On Sun, 13 Mar 2011 11:54:34 +0100,  J_K_K wrote:
[...]

Owszem, tylko ze zazwyczaj albo uslyszysz "brak wolnych miejsc" przy
rezerwacji, albo ten jeden niezapowiedzany nie zajmie ostatniego
pokoju.
A w Krakowie to czekala kolejka :-)

J.

Data: 2011-03-13 12:53:55
Autor: J_K_K
[OT] omijajcie ten hotel
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uabpn65n6j1p0pps2pf5mmfqoc7pscjlp64ax.com...
A w Krakowie to czekala kolejka :-)

Desperaci ;-)
Ciekawe - targi jakieś, koncert, czy inny "event" ?

Pzdr

JKK

omijajcie ten hotel