ominięcie zgierza i łodzi w kierunku na Pabianice

Data: 2009-10-07 10:30:29
Autor: Inead
ominięcie zgierza i łodzi w kierunku na Pabianice

Ozorków
Kowalowice
Grotniki

Wybierz jakąś rozsądną godzinę przejazdu i wal przez Zgierz, Łódź, ja proponuję wczesnie rano tak do 7, 10-13 a potem po 18. Bez kombinacji pokonasz tą trasę w jakieś pół godziny. Jak będziesz chciał jechać w godzinach szczytu to trasa przez Ciebie wymieniona też będzie zakorkowana, nie ty jeden korzystasz z objazdów

Data: 2009-10-07 10:32:51
Autor: pluton
ominięcie zgierza i łodzi w kierunku na Pabianice

proponuję wczesnie rano tak do 7, 10-13 a potem po 18.

W tych godzinach kawalek Emilia-Zgierz to totalna porazka :(

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-10-07 10:46:16
Autor: pluton
ominięcie zgierza i łodzi w kierunku na Pabianice
proponuję wczesnie rano tak do 7, 10-13 a potem po 18.

W tych godzinach kawalek Emilia-Zgierz to totalna porazka :(

Ooops, sorka. mialem na mysli 'po 18'. O innych godzinach nic nie wiem :)

 pozdrawiam
 pluton

ominięcie zgierza i łodzi w kierunku na Pabianice