[mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?

Data: 2012-08-29 21:01:37
Autor: Kamil Jońca
[mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?
assembea <assemblea@interia.pl> writes:

Moja znajoma pomyliła (!!!) mbankową kartę kredytową z delfinkiem i wypłaciła w bankomacie 100 zł kredytówką. Co zrobić, żeby ją ten błąd jak najmniej kosztował? Rozumiem, że natychmiast spłacić kartę, nadpłacić znajdujące się na razie w blokadach 100 zł + 7 zł prowizji od wypłaty KK z bankomatu. Czy po takiej nadpłacie będzie można używać KK "normalnie", tj. płacąc bezgotówkowo i korzystając z GP? Czy też lepiej czekać z płaceniem KK do wygenerowania się następnego wyciągu?

Na pewno trzeba spłącić wszystko co do tej pory (+ ta gotówka w
blokadach). poczekać aż ta gotówka się rozliczy. (Żeby następna
bezgotówkowa nie wpadła 'przed" gotówką) i to powinno wystarczyć. KJ

Why won't you let me kiss you goodnight?  Is it something I said?
-- Tom Ryan

Data: 2012-08-29 12:39:17
Autor: mucher
On 29 Sie, 21:07, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
assembea <assemb...@interia.pl> writes:
> [...]

blokadach). poczekać aż ta gotówka się rozliczy. (Żeby następna
bezgotówkowa nie wpadła 'przed" gotówką) i to powinno wystarczyć.

Zapomnieliście jeszcze dodać "ustawić limit dla transakcji
bezgotówkowych na zero" ;)

BTW - w Aliorze na 100% były spłacane gotówkowe właśnie (przerabiałem
temat na karcie żony).

mucher

[mbank] omyłkowa operacja gotówkowa na KK - jak postąpić, by kosztowała możliwie najmniej?