[ORANGE] on-line

Data: 2012-02-02 22:34:13
Autor: SERG
[ORANGE] on-line
Nie działa mi podgląd na pakiety dodatkowe w Orange on-line.
Dodatkowo od dwóch dni nie mogę zakupić pakietu 600 SMSów po groszu.
Czy jeszcze ktoś coś takiego ma czy tylko u mnie jest schrzanione?

Data: 2012-02-03 00:49:11
Autor: cpt. Nemo
[ORANGE] on-line

Użytkownik "SERG" <marcinsergnospam@gmail.com> napisał w wiadomości news:jgevgf$9jv$1usenet.news.interia.pl...
Nie działa mi podgląd na pakiety dodatkowe w Orange on-line.
Dodatkowo od dwóch dni nie mogę zakupić pakietu 600 SMSów po groszu.
Czy jeszcze ktoś coś takiego ma czy tylko u mnie jest schrzanione?

Spieprzyli dokladnie administrowanie kontem przez internet. Trzeba pisac kolejne reklamacje inaczej nic z tym nie zrobia, sytuacja trwa juz dluzszy czas :(

[ORANGE] on-line