onetowy serwer w dupie

Data: 2011-10-27 14:41:32
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
witam,
dostalem wlasnie info:
"Uprzejmie informujemy, iż serwis niusy.onet.pl został zamknięty. Serwer NNTP news.onet.pl w dalszym ciągu działa i można z niego korzystać przy pomocy czytnika, jednak w niedalekiej przyszłości serwer również zostanie zamknięty. Zachęcamy do korzystania z alternatywnych serwerów niusowych"

a nie bylo problemow...

polecane jakies?
--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-27 12:56:10
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:
witam,
[...]

Bluznierca. Uzywac onetowego serwera??

a nie bylo problemow...

polecane jakies?

Skund masz internet? Zobacz czy nie dziala Ci news.atman.pl - smiga i w
Blueconnect i Asterze, nie wiem jak inni.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 15:00:36
Autor: Roman Niewiarowski
onetowy serwer w dupie
W dniu 2011-10-27 14:41, sowa pisze:
witam,

[...]

nie wiem czy polecane, ostatnio czytam przez news.neostrada.pl
onet od dlugiego czasu gubil sporo postow :-/

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-10-27 15:09:07
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
W dniu 2011-10-27 14:56, AZ pisze:

> czy nie dziala Ci news.atman.pl

nie wiem czy polecane, ostatnio czytam przez news.neostrada.pl

konfiguracja gdzies cos?

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-27 15:11:53
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
W dniu 2011-10-27 15:09, sowa pisze:
W dniu 2011-10-27 14:56, AZ pisze:

 > czy nie dziala Ci news.atman.pl

nie wiem czy polecane, ostatnio czytam przez news.neostrada.pl

konfiguracja gdzies cos?

aaaa, zadna znaczy? :))

mozecie zobaczyc z czego to poszlo?
dzienki

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-27 13:20:29
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:

aaaa, zadna znaczy? :))

mozecie zobaczyc z czego to poszlo?

Z oneta. Pewno zmieniles nazwe konta newsowego a nie nazwe serwera.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 16:27:31
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, sowa<mojmailfiifka@pocztana.onet.pl>  wrote:

aaaa, zadna znaczy? :))

mozecie zobaczyc z czego to poszlo?

Z oneta. Pewno zmieniles nazwe konta newsowego a nie nazwe serwera.

ale mnie to wkurwia...

atman nie chce "talk"
a neostrada daje czytac a nie daje wysylac...
co jest kurwa?

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-27 16:32:27
Autor: Arni
onetowy serwer w dupie
sowa pisze:

ale mnie to wkurwia...

atman nie chce "talk"
a neostrada daje czytac a nie daje wysylac...
co jest kurwa?

neostrada przyjmuje posty tylko od swoich. Wolno im.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-27 16:33:48
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
W dniu 2011-10-27 16:32, Arni pisze:

neostrada przyjmuje posty tylko od swoich. Wolno im.

spoko, ofkors, ze tak...

ale nadal nie mam serwera...

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-10-27 16:55:49
Autor: Arni
onetowy serwer w dupie
sowa pisze:
W dniu 2011-10-27 16:32, Arni pisze:

neostrada przyjmuje posty tylko od swoich. Wolno im.

spoko, ofkors, ze tak...

ale nadal nie mam serwera...

news.gazeta.pl. ostatnio bez zastrzezen

Data: 2011-10-27 17:13:46
Autor: sowa
onetowy serwer w dupie
W dniu 2011-10-27 16:55, Arni pisze:
sowa pisze:
W dniu 2011-10-27 16:32, Arni pisze:

neostrada przyjmuje posty tylko od swoich. Wolno im.

spoko, ofkors, ze tak...

ale nadal nie mam serwera...

news.gazeta.pl. ostatnio bez zastrzezen

1,2,3
proba gazetowa :))

sowa

Data: 2011-10-27 15:15:13
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:

1,2,3
proba gazetowa :))

Na atmanie slychac ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 15:15:57
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Na atmanie slychac ;-)

Tak w ogole to niedlugo dostep do newsow bedzie dla wybranych i zostana
tylko forumy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-28 10:18:48
Autor: Glub
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

> Na atmanie slychac ;-)

Tak w ogole to niedlugo dostep do newsow bedzie dla wybranych i
zostana
tylko forumy

Nie strasz sikaczem.

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-10-28 08:19:49
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-28, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

Nie strasz sikaczem.

Jeszcze bedziemy lowce prosic zeby nam zostawil bramke do naszego
foruma.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-28 19:47:51
Autor: Songoku
onetowy serwer w dupie

Jeszcze bedziemy lowce prosic zeby nam zostawil bramke do naszego
foruma.

A ja tam nie wiem czemu sie ścigacza czepiacie tak...
To, że kupa małolatów to fakt, ale to nie ich wina. Portal branżowy, artykuły konkretne, napisane przyjaźnie i z "jajem". Mają wkład w różne imprezy. Ja zaglądam i na grupę i na ścigacza.
Nie rozumiem tych podziałów...Czy naprawde zawsze musimy jakieś mury stawiać... echhh

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-28 19:55:06
Autor: Songoku
onetowy serwer w dupie

Jeszcze bedziemy lowce prosic zeby nam zostawil bramke do naszego
foruma.

A ja tam nie wiem czemu sie ścigacza czepiacie tak...
To, że kupa małolatów to fakt, ale to nie ich wina. Portal branżowy, artykuły konkretne, napisane przyjaźnie i z "jajem". Mają wkład w różne imprezy. Ja zaglądam i na grupę Nie rozumiem tych podziałów...Czy naprawde zawsze musimy jakieś mury stawiać... echhh

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-27 17:52:24
Autor: Wojtek
onetowy serwer w dupie
Arni wrote:

sowa pisze:
> [...]

raczej w ogole bez zastrzezen, caly czas korzystam...

Data: 2011-10-27 19:22:12
Autor: Arni
onetowy serwer w dupie
Wojtek pisze:
Arni wrote:

sowa pisze:
[...]

nie tak dawno mia³em jakies braki w postach. Ale to chwile tylko trwa³o

Data: 2011-12-11 20:11:40
Autor: lubmil
onetowy serwer w dupie
Jest jeszcze darmowy task.gda.pl Ale zarówno z niego jak i z atman.pl ¿eby dziala³o trzeba mieæ revdns typu *.pl Z tego co pamiêtam na atman.pl dzia³a wysy³anie (na binarne grupy wysylalem), tylko jest ograniczenie wielko¶ci posta do ile¶tam. No có¿, onetowy zdech³ to siê przestawiê na atman.pl - mam revdns *.aster.pl Pisa³em swego czasu do adminów atmana i gda, to dodali tam uprawnienia dla ludzi z aster.pl W sumie to mam jeszcze swój serwer dostawcy, czyli news.aster.pl

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-12-11 20:20:49
Autor: AZ
onetowy serwer w dupie
On 2011-12-11, lubmil <lubmil@_NOSPAM_onet.pl> wrote:
Jest jeszcze darmowy task.gda.pl Ale zarówno z niego jak i z atman.pl żeby dzialało trzeba mieć revdns typu *.pl Z tego co pamiętam na atman.pl działa wysyłanie (na binarne grupy wysylalem), tylko jest ograniczenie wielkości posta do ileśtam. No cóż, onetowy zdechł to się przestawię na atman.pl - mam revdns *.aster.pl Pisałem swego czasu do adminów atmana i gda, to dodali tam uprawnienia dla ludzi z aster.pl W sumie to mam jeszcze swój serwer dostawcy, czyli news.aster.pl

Atman wpuszcza chyba najwiecej. Przynajmniej dziala mi na t-mobile,
orange i aster.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 15:12:24
Autor: de Fresz
onetowy serwer w dupie
On 2011-10-27 14:41:32 +0200, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> said:

polecane jakies?

Bez sza³u - usenet.gazeta.pl. Ale dzia³a zewsz±d. Choæ bramka www ostatnio chyba nie ba³dzo.

de Fresz

Data: 2011-10-27 21:03:31
Autor: Magic
onetowy serwer w dupie
[...]

news.icm.edu.pl

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-10-28 09:27:27
Autor: Mat S
onetowy serwer w dupie
news.icm.edu.pl

[...]