oni z platformy

Data: 2010-06-15 11:47:37
Autor: Charlie delta
oni z platformy
Oni opieraja sie na nienawisci, inaczej nie potrafia, bez nienawisci
do PISu nie wiedzieliby, o czym mowic. Tylko tym moga odwrocic uwage
od swoich dzialan.

Staraja sie, ale JUŻ im nie wychodzi. Ciesze sie, ze Warzecha
stwierdzil cos w podobnym guscie w Antysalonie dzisiaj, bo ostatnio
modne stalo sie twierdzenie, ze PO nie zalezy. Oczywiscie istnieje
taka opcja, ale wg mnie malo prawdopodobna. Widzac ich lapczywosc
sadze, ze chca miec dokladnie wszystko, i jak najszybciej sie da,
oddac nas w calosci pod opiekuncze skrzydla sasiada/-ow. Kto wie, moze
Wladimir wyznaczyl im deadline?

Strategia wyjscia z NATO... robi sie coraz bardziej nieciekawie... na
pewno chodzi im o biednych polskich zolnierzy w Afganistanie... tia.
Mam tylko nadzieje, ze nie poswieca ich wiecej, byle tylko wszystkich
przekonac... jakkolwiek naiwnie to brzmi. :(

Data: 2010-06-15 22:57:52
Autor: Nie karmić trolla
oni z platformy

oni z platformy