onlajnowosc w Raiffeisen

Data: 2009-11-19 12:08:53
Autor: MarekZ
onlajnowosc w Raiffeisen
Zauważyłem, że poprawił się stopień onlajnowości w Raifffeisen. Teraz limit karty odnawia się natychmiast po dotarciu wpłaty na jej rachunek, tak jak to jest w BRE. Wcześniej (ostatni raz testowałem to 20 października) limit odnawiał się dopiero dnia następnego. Dzisiaj pierwszym Elixirem wykonałem przelew na rachunek karty, a o 11:30 wykonałem z rachunku karty zwrotny przelew tych środków.

onlajnowosc w Raiffeisen