online Noble się zakręciły... G dzwoni w sprawie O...

Data: 2012-01-27 12:26:38
Autor:
online Noble się zakręciły... G dzwoni w sprawie O...
online Noble się zakręciły... G dzwoni w sprawie O...

Tak się składa, iż czekam i czekam i czekam... Na kartę płatniczą z
Getinonline, jakoś interwencje nic nie dają. A tu telefon od G, w sprawie
Openonline.. Pan z uśmiechem stwierdza że wypowiedzenie umowy mam załączone do
umowy. A ja z jeszcze większym, że G ma się zająć wydaniem karty, a O wyjaśnić
dlaczego wystawia wyciągi do zamkniętego konta (wypowiedzenie ramowej z O
jakiś czas temu).

--

online Noble się zakręciły... G dzwoni w sprawie O...