oopytowania trampka

Data: 2017-07-03 18:42:01
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy ''PQ1|@ăČKń
oopytowania trampka
taki szalony pomysł, spiszmy pytania do lidera świata:
- czy jedyna wolność decyduje kto ma a kto nie ma zarabiać na wolnym wspólnym rynku?

Data: 2017-07-03 19:04:43
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy ''PQ1|@ăČKń
oopytowania trampka
- czy już jest uzgodniona lista wrogów wspólnoty w modelu kc-ue?
- czy jeśli nie wiadomo o co chodzi kompletnie, to chodzi o pieniądze?

Data: 2017-07-03 19:22:49
Autor: Wróg Ludu
oopytowania trampka
Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczy ''POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ojds4r$3ae$2node1.news.atman.pl...
taki szalony pomysł, spiszmy pytania do lidera świata:
- czy jedyna wolność decyduje kto ma a kto nie ma zarabiać na wolnym wspólnym rynku?

A nie prościej zapytakac go: kiedy Putin odda wrak? ;-))))

CL

Data: 2017-07-03 20:00:33
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy 'POQ1|@ňüE
oopytowania trampka
dobrze powiedziane, może niech któryś z lokalnych euro-komando wystąpi na integracji i o to zapyta?

Data: 2017-07-03 20:35:36
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy 'POQ1|@ňüE
oopytowania trampka
co jak co, ale gość ma klasę, nie wiem czy on to sam wymyśla, czy Ktoś bardzo inteligentny mu podpowiada, ale ma klasę! widziałem w gazecie hasło "polska tak, ale nic za darmo!"... ziści się wasz najgorszy sen - kto was popiera...

oopytowania trampka