opłaty za konto24.pl w BZWBK

Data: 2012-03-10 21:56:27
Autor: RobertS
opłaty za konto24.pl w BZWBK
kilka tygodni temu dostałem w formie informacji w serwisie transakcyjnym BZWBK info, że od 1.03 wchodzi nowa toip i jeżeli na konto nie będzie wpływało miesięcznie min. 1000 zł to będę musiał za nie płacić 7 zł!!!

suma sumarum za konto internetowe 7 zł + 50 gr za przelew i 20 gr za potwierdzenie sms, tanio to nie jest więc postanowiłem zrezygnować z tego konta

udałem się do oddziału, w którym pracownik BARDZO nie chciał mi tego konta zamknąć twierdząc, że przecież mam stałe wpływy i za konto płacił nie będę...niestety nie zauważył, że od 6 miesięcy stałych wpływów nie ma

w końcu zamknął mi to konto, ale i tak 7 zł za marzec musiałem zapłacić, pewnie słusznie, ale niesmak pozostał zwłaszcza, że kiedyś to był naprawdę fajny bank, a teraz ile w nim zostało z dawnego WBK a ile to już santander?

dlatego uważajcie, jeżeli macie konto w BZWBK z którego nie korzystacie to albo je zasilcie (na poczet opłat) albo zamknijcie, jakiś czas temu pobrano mi opłatę za kartę, ale na koncie brakowało mi środków, pojawiło się saldo debetowe i od razu znalazłem o tym info w raporcie BIK

RobertS

Data: 2012-03-10 23:37:32
Autor: T.F.
opłaty za konto24.pl w BZWBK
"RobertS" ...
kilka tygodni temu dostałem w formie informacji w serwisie transakcyjnym BZWBK info, że od 1.03 wchodzi nowa toip i jeżeli na konto nie będzie wpływało miesięcznie min. 1000 zł to będę musiał za nie płacić 7 zł!!!

bylo juz o tym na grupie

suma sumarum za konto internetowe 7 zł + 50 gr za przelew i 20 gr za potwierdzenie sms, tanio to nie jest więc postanowiłem zrezygnować z tego konta

drogo jak cholera

jeżeli macie konto w BZWBK

.... to ostro z niego korzystajcie (hint: 1%)
albo zamknijcie.

--
T.F.

Data: 2012-03-11 00:42:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
op³aty za konto24.pl w BZWBK

"T.F." jjgl35$k0m$1@inews.gazeta.pl

je¿eli macie konto w BZWBK

... to ostro z niego korzystajcie (hint: 1%)

  http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/visa_cash_back/pytania_i_odpowiedzi.aspx

Ile BZ WBK daje maksymalnie?

Data: 2012-03-11 14:17:17
Autor: eisenberg
op³aty za konto24.pl w BZWBK
On 10 Mar, 23:37, "T.F." <tom_...@USUNTO.wp.pl> wrote:
"RobertS" ...

> kilka tygodni temu dosta³em w formie informacji w serwisie transakcyjnym BZWBK
> info, ¿e od 1.03 wchodzi nowa toip i je¿eli na konto nie bêdzie wp³ywa³o
> miesiêcznie min. 1000 z³ to bêdê musia³ za nie p³aciæ 7 z³!!!

bylo juz o tym na grupie

> suma sumarum za konto internetowe 7 z³ + 50 gr za przelew i 20 gr za
> potwierdzenie sms, tanio to nie jest wiêc postanowi³em zrezygnowaæ z tego
> konta

drogo jak cholera

Otwórzcie Avocado http://m-avocado.pl/ albo zamknijcie

Data: 2012-03-12 12:04:16
Autor: gregor
opłaty za konto24.pl w BZWBK
Miałem podobnie w sumie moja wina ale człowiek zapomniał, że jest tylko 1 bezpłatny przelew z oszczędnościowego na "normalne" konto. W momencie zamykania konta babka zarzekała się, że po co mam zamykać jak i tak nic mnie ono nie kosztuje, zamknąłem i okazało się, że muszę dopłacić ok 60 zł.

gregor

Data: 2012-03-12 16:18:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
op³aty za konto24.pl w BZWBK

"gregor" jjkl8t$39k$1@inews.gazeta.pl

Mia³em podobnie w sumie moja wina ale cz³owiek zapomnia³, ¿e jest tylko 1 bezp³atny przelew z oszczêdno¶ciowego na "normalne" konto. W momencie zamykania konta babka zarzeka³a siê, ¿e po co mam zamykaæ jak i tak nic mnie ono nie kosztuje, zamkn±³em i okaza³o siê, ¿e muszê dop³aciæ ok 60 z³.

Ono czy one? Mia³e¶ 12 kont? Z ka¿dego la³e¶ w tamtym miesi±cu,
ale nie la³e¶ do zera? Pochwalasz BZ WBK -- piszesz, ¿e dbaj±
tam o klienta. Ja te¿ mam dobre zdanie o tym banku. [dlatego
zamkn±³em konto -- a nu¿ dadz± otwieran± promocjê z wi¶niami...]

Data: 2012-03-13 22:35:38
Autor: Krystek
opłaty za konto24.pl w BZWBK
W dniu 2012-03-10 21:56, RobertS pisze:
[...]

No i 5 zł za wysłanie wyciągu. Ja mam tam konto do karty MoneyKarta VISA. Będzie trzeba zamknąć. Im szybciej, tym lepiej.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-20 18:20:05
Autor: Krystek
opłaty za konto24.pl w BZWBK

[...]

I dzisiaj się już w końcu na dobre pożegnałem z rachunkiem BZWBK. Od dzisiaj biegnie termin wypowiedzenia. MoneyKartę VISA przezornie zastrzegłem. Co prawda za 2 miesiące mnie skasowali, ale już więcej - mam nadzieję - nie będę musiał tam zaglądać. No, chyba, że się skuszę na jakąś ichnią pre-paid kartę.

Rozumiem płatne konto przy braku wpływów, płatna karta (35 zł za 2 lata), ale przelewy są płatne i trzeba je autoryzować płatnymi SMS-ami. Dziękuję, postoję.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

opłaty za konto24.pl w BZWBK